جهت مشاوره در زمینه ثبت درخواست در سامانه سخا پلیس تعویض پلاک و خلافی

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 57142

سامانه سخا پلیس تعویض پلاک و خلافی خودرو

سامانه سخا پلیس تعویض پلاک و خلافی خودرو

در این صفحه، لینک ورود به سامانه سخا پلیس تعویض پلاک و خلافی خودرو را به همراه راهنمای تصویری در اختیار متقاضیان گرامی در سراسر کشور قرار داده ایم. سامانه نوبت دهی پلیس تعویض پلاک و سامانه خلافی خودرو راهور، “سخا” نام دارد.


معرفی سامانه سخا پلیس تعویض پلاک و خلافی

معنی اختصاری سامانه سخا پلیس تعویض پلاک عبارت است از “سامانه خدمات الکترونیکی انتظامی” که برای استعلام خلافی خودرو و استفاده از برخی از خدمات پلیس راهنمایی و رانندگی نیاز به ثبت نام در این سامانه است.


ورود به سامانه سخا پلیس تعویض پلاک و خلافی خودرو

توجه می توانید برای ورود به سامانه سخا پلیس تعویض پلاک و خلافی خودرو، که آدرس آن sakha.epolice.ir است، روی لینک زیر کلیک کنید؛ قبل از ورود به این سامانه، حتما فیلترشکن را خاموش کنید تا با مشکلات دسترسی به سامانه سخا، روبرو نشوید:

توجه توجه داشته باشید که آدرس سامانه سخا پلیس تعویض پلاک و سامانه خلافی خودرو، یکسان بوده و از طریق ورود به سایت سخا به نشانی sakha.epolice.ir می توان برای تعویض پلاک و خلافی خودرو اقدام کرد. قبل از ورود به این سامانه، فیلترشکن را خاموش کنید.

توجهآدرس سامانه سخا پلیس تعویض پلاک که با نام های سایت پلیس تعویض پلاک، سامانه نوبت دهی پلیس تعویض پلاک، سامانه خلافی خودرو راهور سامانه خلافی راهور و سامانه خلافی خودرو پلیس راهور نیز نامیده می شود، sakha.epolice.ir است.



جالب است بدانید:

 نحوه دریافت کد سخا و استعلام سربازی با کد ملی



ثبت نام در سامانه سخا پلیس راهور تعویض پلاک و خلافی خودرو

برای ثبت نام در سامانه سخا پلیس راهور جهت استعلام خلافی خودرو و تعویض پلاک می توانید به ترتیب زیر اقدام کنید:

توجه ثبت نام در این سامانه بسیار ساده بوده و می توانید به سرعت مراحل ثبت نام را مطابق با این راهنمای تصویری، انجام دهید. برای ثبت نام تعویض پلاک و خلافی خودرو، نیازی به مراجعه حضوری به نهادها و دفاتر دولتی نیست.

توجه برای ثبت نام در این سامانه ابتدا به آدرس sakha.epolice.ir مراجعه کنید و گزینه ثبت نام را انتخاب کنید.

یک صفحه جدید باز می شود و لازم است کد ملی خود را وارد کنید. سپس کد امنیتی را مطابق تصویر زیر وارد کرده و دکمه ادامه را بزنید.

سامانه سخا پلیس تعویض پلاک و خلافی خودرو 3



جالب است بدانید:

معرفی سامانه سخا سربازی



توجهدر مرحله بعدی، لازم است شماره تلفن همراه خود را وارد کرده و توجه کنید که حتما شماره تلفن به نام متقاضی باشد و با کدملی همخوانی داشته باشد زیرا احراز هویت از طریق مالکیت شماره تلفن همراه انجام می شود و بعد از ورود به سیستم مشخصات فردی متقاضی با توجه به اطلاعات ثبت شده هنگام خرید سیمکارت، قابل مشاهده خواهد بود. این اطلاعات شامل نام و نام خانوادگی، کد ملی، آدرس محل سکونت و … است.

سامانه سخا پلیس تعویض پلاک و خلافی خودرو 4

توجه سپس دکمه تایید شماره و ادامه را بزنید . در این مرحله تایید ثبت نام انجام شده و می توانید با انتخاب پسورد از سامانه سخا پلیس تعویض پلاک و خلافی خودرو، استفاده کنید.

توجه لازم است که پسوردی که انتخاب می کنید، عبارتی بین ۶ تا ۱۵ کاراکتر باشد. این عدد را در کادر “کلمه عبور” و کادر “تکرار کلمه عبور” وارد نمایید. کلمه عبور سامانه سخا پلیس تعویض پلاک و خلافی خودرو را به خاطر بسپارید تا بتوانید برای دفعات بعدی ورود، از آن استفاده کنید.


جالب است بدانید:

نحوه دریافت کد سخا اینترنتی



توجه برای ورود به سامانه نوبت دهی تعویض پلاک و استعلام خلافی خودرو، لازم است نام کاربری خود که همان کد ملی است و پسوردی که انتخاب کرده اید، وارد کنید سپس با وارد کردن کد امنیتی مطابق تصویر، وارد سامانه سخا شوید. از دیگر خدمات این سامانه می توان به امکان ثبت درخواست نقل و انتقال اشاره کرد.

سامانه سخا پلیس تعویض پلاک و خلافی خودرو 5


بیشتر بدانید:

نحوه شماره گذاری اینترنتی خودرو در سایت سخا 




توجه اگر برای انجام مراحل تعویض پلاک و استعلام خلافی خودرو، نیاز به کسب راهنمایی دارید، می توانید با شماره تلفن مندرج در همین صفحه تماس بگیرید.

توجه با ثبت نام در این سامانه ضمن امکان استعلام خلافی خودرو در سایت راهور می توانید از خدمات دیگر مانند نقل و انتقال خودرو نیز استفاده کنید.

توجه برای استعلام خلافی خودرو پس از ورود به سایت راهور به بخش استعلام تخلفات رانندگی مراجعه و در سامانه سخا وارد شوید. سپس با وارد کردن بارکد کارت خودرو که عددی ۸ یا ۹ رقمی است می توانید استعلام خلافی بگیرید.



جالب است بدانید:

نحوه دریافت کد سخا از طریق پیامک



به این مقاله امتیاز دهید
منابع :

جهت مشاوره در زمینه ثبت درخواست در سامانه سخا پلیس تعویض پلاک و خلافی

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی