جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بیمه خدمات درمانی سلامت

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 60235

ورود به سایت بیمه خدمات درمانی سلامت

سایت بیمه خدمات درمانی سلامت

در این مقاله لینک مستقیم ورود به سایت بیمه خدمات درمانی سلامت را در اختیار کاربران بیمه سلامت قرار داده ایم، علاوه بر این نحوه ثبت نام در سایت بیمه سلامت، انواع بیمه خدمات درمانی سلامت، استعلام بیمه و مشاهده نسخه الکترونیک بیمه سلامت را به صورت جامع توضیح داده ایم.

سایت بیمه خدمات درمانی سلامت

با از بین رفتن دفترچه های بیمه،سامانه ای برای ارائه خدمات در زمینه نسخه الکترونیک بیمه سلامت راه اندازی شده است که سامانه خدمات الکترونیک بیمه سلامت نام دارد.

برای ورود به سایت نسخه الکترونیک بیمه سلامت به نشانی ihio.gov.ir می توانید آدرس این سایت را در مروگر اینترنتی وارد کنید و به سایت بیمه سلامت وارد شوید. همچنین، می توانید برای ورود به سایت بیمه سلامت همگانی طبق مراحل زیر پیش بروید.

برای ورود به سامانه نسخه الکترونیک بیمه سلامت ابتدا باید در آن ثبت‌نام کنید.

برای ثبت‌نام بیمه سلامت به صورت اینترنتی، به سایت بیمه خدمات درمانی سلامت به نشانی ihio.gov.ir مراجعه کنید.

اگر در سایت بیمه خدمات درمانی سلامت همگانی ثبت نام نکرده اید، لازم است طبق مراحل زیر درسایت ثبت نام بیمه سلامت رایگان، عضو شوید:

ورود به سایت بیمه خدمات درمانی سلامت 1

ورود به سایت بیمه خدمات درمانی سلامت 2

برای ورود مستقیم به سایت بیمه سلامت کلیک کنید.



نحوه ثبت نام در سایت بیمه خدمات درمانی سلامت

در این مرحله نحوه ورود به سامانه بیمه سلامت و نحوه ثبت نام در سایت بیمه خدمات درمانی سلامت را به صورت تصویری شرح داده ایم:

ورود به سایت بیمه خدمات درمانی سلامت 3 بعد از ورود به سایت بیمه سلامت به نشانی ihio.gov.ir روی عبارت ” ثبت نام ” کلیک کنید:

سایت بیمه خدمات درمانی سلامت




ورود به سایت بیمه خدمات درمانی سلامت 4 مطابق با تصویر زیر برای ورود به سایت بیمه خدمات درمانی سلامت، نام کاربری که همان کد ملی است را درج نمایید، شماره تلفن همراه خود را وارد کرده و روی “ادامه” کلیک کنید:

سایت بیمه خدمات درمانی سلامت


ورود به سایت بیمه خدمات درمانی سلامت 5 بیشتر بدانید: سایت ثبت نام خودرو فرسوده ایران خودرو


ورود به سایت بیمه خدمات درمانی سلامت 6 در این مرحله رمزی که به گوشی همراه شما پیامک شده را درج نمایید و روی گزینه ” تایید” کلیک نمایید تا فرآیند ثبت نام در سامانه بیمه سلامت تکمیل شود:

سایت بیمه خدمات درمانی سلامت




انواع بیمه خدمات درمانی سلامت

بیمه خدمات درمانی سلامت همگانی: ثبت نام این دسته بیمه برای دهک‌های اول تا سوم به صورت رایگان انجام می‌شود. دهک‌های چهارم تا ششم هم می‌توانند با پرداخت بخشی از حق بیمه، این دسته بیمه را تهیه کنند، سایت بیمه سلامت همگانی است و سایت بیمه سلامت استان تهران مجزا از سایت کلی نیست.

بیمه سلامت ایرانیان: این بیمه را تمام دهک‌های جامعه می‌توانند با پرداخت کامل حق بیمه تهیه کنند. البته شرط نداشتن بیمه‌گر پایه برای ثبت نام کنندگان لازم است، سایت بیمه سلامت ایرانیان همان سایت بیمه خدمات درمانی سلامت به نشانی ihio.gov.ir است.

بیمه سلامت کارکنان دولت: بازنشستگانی که از صندوق بازنشستگی کشوری استفاده می‌کنند، می‌توانند از این دسته بیمه استفاده کنند.

بیمه سلامت روستاییان و عشایر: افرادی که در شهرها و روستاهایی با جمعیت زیر ۲۰ هزار نفر زندگی می‌کنند، شامل بیمه روستاییان و عشایر می‌شوند.

بیمه سلامت بیماری‌های خاص: برای افرادی که از بیماری خاصی رنج می‌برند، شرایط خاصی برای انجام درمان در نظر گرفته شده است. بیماری‌هایی که شامل این شرایط می‌شوند عبارت‌اند از ام اس، پیوند کلیه، دیالیز، هموفیلی تالاسمی و… . می‌توانید برای اطلاع از لیست بیماری‌هایی که تحت پوشش این بیمه قرار می‌گیرند، 

بیمه سلامت سایر اشخاص: خانواده‌های شهید، ایثارگر، جانباز، دانشجویان وزارت علوم و وزارت بهداشت، طلاب و مددجویان بهزیستی می‌توانند از بیمه سایر اشخاص برای انجام کارهای درمانی خود استفاده کنند.


استعلام بیمه سلامت با کد ملی

افرادی که تحت پوشش بیمه خدمات درمانی سلامت هستند نیار دارند که استعلام بیمه سلامت را انجام دهند تا از اعتبار بیمه خود اطلاع پیدا کنند در این قسمت نحوه استعلام بیمه سلامت با کد ملی را شرح داده ایم.

 بیمه شدگان برای استعلام بیمه سلامت بدون نیاز به ورود سایت بیمه خدمات درمانی سلامت لازم است کد دستوری (#۱۶۶۶*) را با شماره همراه خود شماره گیری کنید:

اطلاعات شرکت مخابرات  به ترتیب زیر نمایش داده می شود:

سازمان بیمه سلامت

  1. اعتبار بیمه سلامت
  2. شناسه HID
  3. پزشک خانواده

و بعدی

برای استعلام بیمه سلامت با کد ملی عد 1 یعنی اعتبار بیمه سلامت را وارد کنید کادری باز می شود که لازم است کد ملی خود را در کادر درج نمایید:

بعد از وارد کردن کد ملی،سامانه بیمه سلامت می تواند پرونده فرد بیمه شده ار شناسایی کرده و مدت اعتبار بیمه فرد را نمایش دهد.

اگر با مشاهده نتیجه متوجه شده اید که اعتبار بیمه سلامت تمام شده است می توانید تمدید بیمه سلامت را انجام دهید تا بتوانید از خدمات درمانی بیمه سلامت استفاده کنید.


مشاهده نسخه الکترونیک بیمه سلامت ihio.gov.ir

با توجه به اینکه دفترچه ها از بین رفتند ثبت نسخه بیمه سلامت به صورت اینترنتی انجام شد، در همین راستا سامانه ای برای ارائه خدمات در زمینه نسخه الکترونیک بیمه سلامت راه اندازی شده است که سامانه نسخه الکترونیک بیمه سلامت نام دارد.

برای مشاهده نسخه بیمه سلامت لازم است به سامانه نسخه الکترونیک بیمه سلامت به نشانی ihio.gov.ir وارد شوید و سپس به بخش مربوط به خود مراجعه کنید و از خدمات غیر حضوری این سامانه استفاده نمایید.

سامانه نسخه الکترونیک بیمه سلامت خدمات زیادی به بیمه شدگان ارائه می دهد از جمله می توانید پیگیری نسخه با کد ملی بیمار را انجام دهید و نسخه الکترونیکی خدمات درمانی توسط بیمار، با ورود به سایت بیمه خدمات درمانی سلامت قابل مشاهده است.

برای ورود به سایت نسخه الکترونیکی بیمه سلامت روی لینک زیر کلیک کنید:

ورود به سایت بیمه خدمات درمانی سلامت 1

ورود به سایت بیمه خدمات درمانی سلامت 2

برای ورود مستقیم به سایت نسخه الکترونیکی بیمه سلامت کلیک کنید


تلفن مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور ورود به سایت بیمه خدمات درمانی سلامت 9

راهنمای تلفنی ثبت نام بیمه خدمات درمانی سلامت

در این مقاله نحوه ثبت نام و ورود به سایت بیمه خدمات درمانی سلامت را شرح داده ایم، اگر برای ثبت نام خدمات درمانی بیمه سلامت با سوال یا ابهام روبرو شده اید، می توانید هر روز از ساعت 8 صبح تا 12 شب با شماره تلفن ده رقمی مندرج در همین صفحه با کارشناسان سامانه تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.


ورود به سایت بیمه خدمات درمانی سلامت 10 بیشتر بدانید: سامانه سخا پلیس تعویض پلاک و خلافی خودرو



به این مقاله امتیاز دهید
منابع :

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بیمه خدمات درمانی سلامت

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی