جهت مشاوره در زمینه نحوه ثبت نام در سامانه نوبت دهی تعویض پلاک

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 70850

سامانه نوبت دهی تعویض پلاک

سامانه نوبت دهی تعویض پلاک تهرانسامانه نوبت دهی تعویض پلاک تهران و همه استان های کشور به نشانی nobatdehi.epolice.ir برای ارائه خدمات نوبت دهی آنلاین در اختیار کاربران قرار گرفته است. در ادامه نحوه نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک در این سامانه و مدارک مورد نیاز برای تعویض پلاک را شرح داده ایم. همچنین می توانید برای ورود به سامانه از لینک زیر استفاده کنید:

ورود به سایت سامانه نوبت دهی تعویض پلاک

در صورتی که قصد تعویض پلاک دارید، میتوانید با مراجعه به سامانه نوبت دهی تعویض پلاک به نشانی nobatdehi.epolice.ir اقدام به ثبت نام اینترنتی و دریافت نوبت کنید. این سامانه به تمامی استان ها خدمات ارائه می کند در ادامه مراحل نوبت دهی تعویض پلاک را شرح داده ایم:
توجهپس از ورود به سامانه نوبت دهی تعویض پلاک، گزینه های مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس بر روی گزینه “جستجو” کلیک کنید:
سامانه نوبت دهی تعویض پلاک
توجهپس از انتخاب گزینه های مورد نظر خود، می توانید لیست مراکز تعویض پلاک را مشاهده کنید. مرکز تعویض پلاک مورد نظر خود را انتخاب کرده و برروی گزینه “دریافت نوبت” کلیک کنید:
سامانه نوبت دهی تعویض پلاک
توجهسپس در صفحه بعدی می توانید اطلاعات تکمیلی مرکز را مشاهده کنید. در قسمت پایین صفحه می توانید نوع خدمت درخواستی خود را انتخاب کنید:
سامانه نوبت دهی تعویض پلاک
توجهپس از آنکه نوع خدمت مورد نظر خود را انتخاب کردید، می توانید تاریخ های ارائه خدمات را مشاهده کنید، روی یکی از تاریخ هایی که با رنگ سبز مشخص شده اند، کلیک کنید:
سامانه نوبت دهی تعویض پلاک
توجهپس از انتخاب تاریخ، کادر ساعت ارائه نوبت به شما نشان داه می شود. برروی ساعت مورد نظر خود کلیک کنید:
سامانه نوبت دهی تعویض پلاک
توجهپس از انتخاب زمان، صفحه جدیدی برای شما باز می شود، در این قسمت اطلاعات درخواستی را وارد کرده و برروی گزینه “ورود” کلیک کنید:
سامانه نوبت دهی تعویض پلاک
توجهپس از ورود، اطلاعات درخواستی را وارد کرده در انتهای صفحه “شرایط و مدارک لازم جهت دریافت خدمت انتخاب شده را مطالعه کرده ام. مدارک مورد نیاز را در مراجعه به مرکز تعویض پلاک ارائه خواهم کرد.” را تایید و عبارت امنیتی را وارد کنید، سپس بر روی گزینه “ثبت نوبت” کلیک کنید:
سامانه نوبت دهی تعویض پلاک

شرایط و مدارک مورد نیاز تعویض پلاک

لازم است قبل از دریافت نوبت، حتما از تکمیل بود شرایط و مدارک مورد نیاز تعویض پلاک، اطمینان داشته باشید. در این قسمت لیست کامل این مدارک را شرح داده ایم:

توجهحضور خریدار و فروشنده یا وکیل به همراه وسیله نقلیه

توجهاصل شناسنامه و کارت ملی خریدار و فروشنده

توجهاصل سند مالکیت و کارت شناسایی وسیله نقلیه

توجهگواهی مفاصا حساب تخلفات رانندگی وسیله نقلیه

توجهبیمه شخص ثالث

توجهمعاینه فنی معتبر(خودروهایی که 4 سال از سال ساخت آنها گذشته باشد)

توجهمدرک احراز محل سکونت خریدار(سند مالکیت، اجاره نامه معتبر به نام خریدار،  همسر، پدر یا مادرو…)

تلفنتلفن مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور

خلاصه مطلب

سامانه نوبت دهی تعویض پلاک به نشانی nobatdehi.epolice.ir، سامانه ای برای ارائه خدمات الکترونیک به کاربران می باشد. با مراجعه به این سامانه می توانید، لیست مراکز تعویض پلاک استان خود را مشاهده کنید. در این مقاله مراحل نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک، در این سامانه را به همراه راهنمای تصویری شرح داده ایم. با مراجعه به سامانه تعویض پلاک خودرو و طبق مراحل ذکر شده، می توانید به راحتی نوبت تعویض پلاک خود را دریافت کنید.

همچنین می توانید برای ثبت نام اینترنتی در سامانه نوبت دهی تعویض پلاک، از تلفن ثابت و بدون گرفتن کد با شماره تلفن ده رقمی مندرج در همین صفحه تماس بگیرید. کارشناسان این سامانه، از ساعت 8 صبح تا 12 شب، از طریق سیستم مشاوره تلفنی پاسخگوی تمامی سوالات شما عزیزان در سراسر کشور هستند.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه نحوه ثبت نام در سامانه نوبت دهی تعویض پلاک

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی