کد خبر : 2726

نحوه دریافت کد سخا از طریق پیامک در سال 1402-1403

این مقاله راهنمای نحوه دریافت کد سخا از طریق پیامک در سال 1402-1403 است. مشمولان با استفاده از کد سخا می توانند استعلام وضعیت نظام وظیفه را را انجام دهند.

نحوه دریافت کد سخا از طریق پیامک در سال 99

راهنمای دریافت کد سخا از طریق پیامک

با استفاده از راهنمای دریافت کد سخا از طریق پیامک در سال 1402-1403 استعلام وضعیت نظام وظیفه خود را انجام دهید. سازمان نظام وظیفه عمومی با هدف کاهش مراجعات حضوری برای دریافت کد سخا، این امکان را فراهم کرده است که مشمولان اعزام خدمت سربازی برای استعلام وضعیت نظام وظیفه با دریافت کد سخا، از طریق پیامک اقدام نمایند. برای دریافت آخرین وضعیت مشمولیت نیاز به کد سخا و کد ملی خواهید داشت. با ارسال این دو کد به شماره پیامک نظام وظیفه می توانید بدون مراجعه به دفاتر پلیس به صورت اینترنتی به سامانه سخا وارد شوید. از طریق سامانه سخا میتوانید استعلام و درخواست های مربوط به اعزام و کارت خدمت را انجام دهید.
مشمولان عزیز برای فعالسازی سامانه پیامک با کد سخا، از طریق شماره تلفن های زیر با سامانه صدای مشاور تماس بگیرند:
نحوه دریافت کد سخا از طریق پیامک در سال 99

سرویس های پیامک با کد سخا

سرویس های پیامک با کد سخا در این سامانه به دو صورت است. در سرویس اول و سرویس دوم هر یک از خدماتی را به کلیه مشمولان ارائه می شود دارای دسته بندی موضوعی مشخص است. کد های زیر در سرویس دوم قابل انجام می باشند:

عدد1 : کد سخا، کد ملی اطلاع از وضعیت رسیدگی به پرونده

عدد2، کد سخا، کد ملی اطلاع از وضعیت رسیدگی به درخواست تعویض کارت

عدد3، کد سخا، کد ملی وارد برای پیگیری وضعیت

مشمولان عزیز برای رفع مشکل در زمینه نحوه دریافت کد سخا از طریق پیامک  فعالسازی سامانه پیامک با کد سخا، از طریق شماره تلفن های زیر با سامانه صدای مشاور تماس بگیرند:

نحوه دریافت کد سخا از طریق پیامک در سال 99

سایت سخا نظام وظیفه + لیست کد سخا

نحوه دریافت کد سخا از طریق پیامک در سال 1402-1403 1


به این مقاله امتیاز دهید
منابع :
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 3 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

محمد فرهمند سه‌شنبه , 18 آگوست 2020 - 21:51

باسلام. اینحانب ازمتعهدین خدمت آموزش و پرورش بودم و از مستخدمین رسمی آموزش . پرورش هستم و در حال حاضر 30 سال خدمت کاری ام در شرف اتمام است برای اخذ پایان خدمت( بازنشسی) یکی از موارد مورد پایان خدمت است لطفا راهنمایی های لازم برای اخذ گواهی و نامه پایان خدمی از اداره وظیفه عمومی را بفرمائید. لازم به ذکر است گواهی های 21 روز خدمت سربازی باضافه 7 ماه حضور در حبهه های جنگ در غر و جنوب کشور که در قالب طرح شش ماهه دانشجویی در زمان جنگ تحمیلی صورت پذیرفته است به آموزش و پرورش ارائه کرده ام و در پرونده ام موجود و بایگانی شده است. متشکرم

نصب اپ دانش آموزی