جهت مشاوره در زمینه دریافت شماره گواهینامه مفقودی با کد ملی و پیامک

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 51979

دریافت شماره گواهینامه مفقودی با کد ملی و پیامک

دریافت شماره گواهینامه مفقودی با کد ملی و پیامک
چگونه شماره گواهینامه گم شده را پیدا کنیم؟  اگر نیاز به شماره گواهینامه دارید می توانید برای پیدا کردن شماره گواهینامه از روی کدملی اقدام کنید. دریافت شماره گواهینامه از طریق پیامک نیز بسیار ساده است و در این مقاله آموزش داده شده است. 
گرفتن شماره گواهینامه از اینترنت با کد ملی در چند دقیقه امکانپذیر است. اگر برای استعلام شماره گواهینامه رانندگی نیاز به راهنمایی دارید و یا شماره گواهینامه برای ثبت نام خودرو و … را در اختیار ندارید، می توانید با استفاده از این مقاله، به سادگی شماره گواهینامه خود را پیدا کنید. اگر می خواهید بدانید شماره گواهینامه کجاس پیشنهاد می کنیم با ما همراه باشید:
  • دریافت شماره گواهینامه از طریق پیامک
  • شماره گواهینامه مفقودی با کد ملی 
  • گرفتن شماره گواهینامه از اینترنت 
  • شماره گواهینامه با کد ملی 
  • چگونه شماره گواهینامه گم شده را پیدا کنیم 
  • استعلام شماره گواهینامه رانندگی 
  • شماره گواهینامه برای ثبت نام خودرو
  • شماره گواهینامه کجاس

دریافت شماره گواهینامه مفقودی با کد ملی 

نحوه دریافت شماره گواهینامه مفقودی با کدملی : اگر در خصوص نحوه پیدا کردن شماره گواهینامه مفقودی اطلاع ندارید باید بگوییم رییس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا چند روش را برای دریافت شماره گواهینامه بیان کردند. در این مقاله در خصوص دریافت شماره گواهینامه مفقودی شده با کدملی اطلاعاتی ارائه شده است:

پیدا کردن شماره گواهینامه از روی کدملی

استعلام گواهینامه با کد ملی از طریق اینترنت :

شماره گواهینامه مفقودی با کدملی – متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه رهگیری مرسولات سازمانی نسبت به استعلام گواهینامه رانندگی خود اقدام کنند.شما می توانید به وبگاه najatracking.post وارد شوید و با توجه به تصویر در قسمت نوع سند، گزینه گواهینامه را انتخاب کرده؛ سپس کد ملی ۱۰ رقمی خود را وارد کنید و پس از وارد‌کردن اعداد کنترلی، گواهینامه خود را جستجو کنید که در صورت صدور، اطلاعات آن را مشاهده خواهید کرد.

دریافت شماره گواهینامه از طریق پیامک

استعلام گواهینامه با کد ملی از طریق پیامک  یا دریافت شماره گواهینامه از طریق پیامک به روش زیر امکانپذیر است:

شماره گواهینامه مفقودی با کدملی – متقاضیان محترم می‌توانند با ارسال عدد یک به سامانه پیامکی که توسط پلیس +۱۰ ایجاد شده‌است، از وضعیت گواهینامه خود آگاه شوند. بدین منظور بایستی عد 1 را به شماره 1100  ارسال کنید.

در هر مکان و زمانی که هستید به‌وسیله ارتباط با این سامانه، پلیس +۱۰ به شما خدمات خود را ارائه می‌دهد. هزینه ارسال هر پیامک 100 تومان است. با شماره‌های ایرانسل و همراه اول می‌توانید با این سامانه ارتباط بر‌قرار کنید.

استعلام شماره گواهینامه مفقودی : برای اغلب افراد پیش میاید که  نیاز به شماره گواهینامه دارند ولی گواهینامه خود را در دسترس ندارند و یا مرحله صدور تا ارسال آن طول کشیده و به دست‌شان نرسیده‌است. برخی موارد نیز ممکن است گواهینامه گم شده باشد.

 رییس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا چند روش را برای دریافت شماره گواهینامه بیان کردند. سرهنگ احمد کرمی اسد در یک خبرگزاری اعلام کردند افرادی که به هر دلیلی گواهینامه خود را گم کرده‌اند و نمی‌توانند در ثبت‌نام خودرو شرکت کنند و صرفا به شماره گواهینامه خود نیاز دارند، با مراجعه به مراکز خدمات پلیس +۱۰ و ارائه کد ملی می‌توانند از شماره گواهینامه خود اطلاع یابند.شماره گواهینامه مفقودی با کدملی – دیگر روش استعلام شماره گواهینامه رانندگی، مراجعه به مراکز راهور ناجا است که افراد می‌توانند با ارائه کد ملی ۱۰ رقمی هم شماره گواهینامه خود را بگیرند و هم تاییدیه برای ارائه شماره به سازمان‌ها و ارگان‌های مد‌نظر متقاضیان که نشان دهند این افراد دارای گواهینامه رانندگی هستند. همچنین آنها می‌توانند از پلیس +۱۰ در‌خواست صدور گواهینامه المثنی بکنند که این امر حدود ۲ ماه طول می‌کشد.

استعلام و پیگیری صدور گواهینامه رانندگی

پس از گذشتن از آزمون تئوری و عملی و قبولی در آزمون، بسیاری از افراد بی‌صبرانه منتظر دریافت گواهینامه خود هستند و نگران از روند ارسال آن. ضمن تبریک به شما عزیزان برای قبولی در آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی در ادامه راه‌های پیگیری صدور گواهینامه رانندگی با کد ملی را ارائه کرده‌ایم تا ساده‌تر بتوانید در صورت لزوم روند کار را پیگیری کنید./شماره گواهینامه مفقودی با کدملی

شماره گواهینامه مفقودی با کدملی – پیش از هر چیز باید بدانید که روند ارسال گواهینامه از ۳۰ تا ۴۰ روز طول می‌کشد و در صورتی که به دنبال پیگیری گواهینامه رانندگی جدیدالصدور هستید زودتر از این زمان لازم به پیگیری نیست مگر آنکه نقص مدارک داشته باشید. شرایط صدور گواهینامه را در زمان ثبت‌نام به شما گوشتزد کرده‌اند. متقاضیان باید ۱۸ سال به بالا سن داشته باشند.مدارک سلامتی روحی و جسمی ارائه کنند و طبیعتا در آزمون‌های عملی و تئوری قبول شده باشند. پس از تکمیل مدارک از راه‌های زیر می‌توانید برای پیگیری صدور گواهینامه رانندگی با کد ملی اقدام نمایید.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه دریافت شماره گواهینامه مفقودی با کد ملی و پیامک

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی