جهت مشاوره در زمینه ثبت نام کنکور سراسری

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 66437

ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳

ثبت نام کنکور سراسری

لینک مستقیم سازمان سنجش برای ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ را در اختیار داوطلبان کنکور گروه های آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان خارجی قرار داده ایم. توجه داشته باشید که کنکور سراسری فقط برای دروس اختصاصی و دوبار در سال برگزار می شود و نتیجه هر نوبت آزمون حداکثر 2سال اعتبار دارد.

می توانید برای ورود به صفحه ثبت نام کنکور سراسری 1403 در سایت سازمان سنجش روی لینک زیر کلیک نمایید و نوبت مورد نظر خود را انتخاب کنید:

زمان ثبت نام کنکور سراسری 1403

زمان ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ به صورت همزمان برای پذیرش در رشته های دانشگاه سراسری و دانشگاه آزاد اسلامی توسط سازمان سنجش انجام می شود. زمان ثبت نام کنکور سراسری برای دانشگاه های دولتی و آزاد نیز، همزمان است. هر سال زمان و اخبار مربوط به ثبت نام کنکور از طریق سایت سازمان سنجش اطلاع رسانی می شود. 

ثبت نام در نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ و آزمون رشته‌های تحصیلی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی در سال ۱۴۰۳ از ۵ آذر ماه سال ۱۴۰۲ آغاز و تا ۱۱ آذر ماه ادامه خواهد داشت.

ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ 2ثبت نام کنکور سراسری 1403 در دو نوبت انجام می شود. ثبت‌ نام برای نوبت اول کنکور 1403 از تاریخ 5 تا 15 آذر ماه 1402 است. ثبت نام برای نوبت دوم کنکور 1403 نیز از تاریخ 6 تا 12 فروردین ماه 1403 از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می شود.

علاوه براین اخبار مربوط به زمان ثبت نام کنکور سراسری در این صفحه نیز به طور مداوم به روزرسانی می شود و به محض اینکه سازمان سنجش آموزش کشور، زمان دقیق برای ثبت نام و تکمیل فرم ثبت نام کنکور اعلام نمایند، اخبار جدید به اطلاع داوطلبان عزیز می رسد. قرار بر این است که زمان ثبت نام کنکور نوبت اول ۱۴۰۳ در اردیبشت ماه 1402 باشد ثبت نام نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳ در تیر ماه 1403 انجام شود. 

 

ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ 3

 کنکور 1403 در دو نوبت در روزهای 6 و7 اردیبهشت ماه ، 7 و8 تیر ماه برگزار خواهد شد .

 


ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ 4 بیشتر بدانید: زمان برگزاری کنکور سراسری



تمدید مهلت ثبت نام آزمون سراسری ۱۴۰۳

بسیاری از داوطلبان به هر دلیل موفق نمی شوند در زمان اعلام شده برای ثبت نام کنکور اقدام نمایند. به همین منظور سازمان سنجش زمانی را برای تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ تعیین می کند تا کسانی که در کنکور، ثبت نام نکرده اند برای ثبت نام اقدام کنند، همچنین در این فرصت، داوطلبانی که قبلا ثبت نام کرده اند، می توانند اطلاعات ثبت نام خود را ویرایش کنند.

به این ترتیب سازمان سنجش، استرس را از داوطلبان آزمون سراسری دور می کند تا بتوانند بلافاصله بعد از اینکه مهلت زمان ثبت نام کنکور سراسری تمام شد، در روزهایی که به عنوان تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری در نظر گرفته می شود، مراحل ثبت نام را انجام دهند. بنابراین توجه داشته باشید که تمدید مهلت ثبت نام برای کنکور سراسری، بلافاصله بعد از تمام شدن مهلت زمان ثبت نام کنکور است. 

 

ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ 3

 زمان تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳

برای ورود به سایت ثبت نام کلیک کنید.

فرصت مجدد ثبت نام کنکور سراسری 1403

سازمان سنجش هر سال بعد از اتمام مهلت زمان ثبت نام کنکور سراسری و اتمام بازه زمانی تمدید مهلت ثبت نام کنکور، یک بازه زمانی سوم به عنوان فرصت مجدد ثبت نام کنکور سراسری، اعلام می کند. زمان فرصت مجدد ثبت نام کنکور سراسری، چند روز بعد از اتمام مهلت زمان تمدید ثبت نام است. 

تمامی داوطلبانی که قبلا در آزمون سراسری 1403 ثبت نام کرده اند نیز می توانند در بازه زمانی که به عنوان فرصت مجدد ثبت نام کنکور سراسری 1403 اعلام می شود، برای ویرایش و تغییر اطلاعات ثبت نام خود اقدام کنند. 

 

ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ 3

به محض اعلام زمان فرصت مجدد ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳، همینجا اعلام میشود

برای ورود به سایت ثبت نام کلیک کنید.


 

دفترچه ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳

داوطلبان کنکور لازم است قبل از ثبت نام کنکور، دفترچه ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ را به دقت مطالعه کنند تا از اطلاعاتی شامل شرایط ثبت نام، مدارک، نحوه ثبت نام، ضرایب دروس برای هر یک از گروه های آزمایشی تجربی، انسانی، ریاضی، هنر  زبان، مطلع شوند. 

دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور ۱۴۰۳ از طریق سایت سازمان سنجش و معمولا همزمان با زمان نام نویسی کنکور منتشر می شود. شرایط و نحوه ثبت نام هر سال با تغییراتی همراه است، بنابراین حتما دفترچه جدید ثبت نام کنکور را مطالعه کنید. 

 

ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ 3

 انتشار دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 1403،

برای ورود به سایت ثبت نام کلیک کنید.


 


ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ 4 بیشتر بدانید: دفترچه ثبت نام کنکور سراسری


شرایط ثبت نام کنکور سراسری 1403

برای ثبت نام و شرکت در کنکور سراسری لازم است داوطلبان از شرایط لازم برای ثبت نام در این آزمون اطلاع داشته باشند. شرایط ثبت نام کنکور شامل شرایط عمومی و اختصاصی است. شرایط عمومی برای کلیه داوطلبان است و شرایط اختصاصی ویژه داوطلبان هر گروه آزمایشی است.

شرایط عمومی ثبت نام کنکور سراسری 1403 شامل موارد زیر است:

  • اعتقاد به دین اسلام يا يكی از اديان مصرحه در قانون اساسی
  • نداشتن سابقه عضويت در سازمان های غيرقانونی، فراماسونری
  • عدم دشمنی و مخالفت با نظام جمهوری اسلامی ایران
  • عدم احراز فساد اخلاقی
  • عدم اعتياد به مواد مخدر

شرایط اختصاصی ثبت نام کنکور سراسری 1403 شامل موارد زیر است:

  • داشتن مدرک دیپلم چهار ساله نظام قدیم،
  • داشتن مدرک پیش دانشگاهی
  • داشتن مدرک کاردانی (فوق دیپلم)، دیپلم پایه دوازدهم نظام جدید برای دارندگان مدرک کاردانی
  • مهلت زمان فارع التحصیلی برای داوطلبانی که پذیرش آن ها در نیمسال اول است، تا 31 شهریور ۱۴۰۳ است.
  • مهلت زمان فارغ التحصیلی برای داوطلبانی که پذیرش آن ها در نیمسال دوم تحصیلی است، تا 30 بهمن ماه می باشد.

راهنمای ثبت نام کنکور سراسری 1403

ثبتنام در کنکور سراسری فقط به صورت اینترنتی در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjedh.org انجام میشود. بعد از انتخاب گروه آزمایشی و قبل از شروع ثبت نام، لازم است مدارکی مانند عکس یا اطلاعاتی مانند کد سوابق تحصیلی دیپلم و سوابق پیش دانشگاهی خود را آماده نمایید و پس از آن ثبت نام خود را شروع کنید.
توضیحات این بخش شما را قدم به قدم تا انتهای ثبت نام راهنمایی میکند. در صورت نیاز به اطلاع از مقرراتی مانند نظام وظیفه، نحوة شرکت دانشجویان یا سهمیه ها و مطالب مشابه، بخش دوم را مطالعه کنید.

ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ 9

مدارک ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳

پیش از انجام مراحل ثبت نام، لازم است داوطلبان از مدارک لازم برای ثبت نام کنکور اطلاع داشته باشند تا بتوانند برای تکمیل فرم ثبت نام کنکور سراسری، مدارک را از قبل آماده نمایند. 

مدارک ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ شامل موارد زیر است:

  • اسکن عکس 3*4 داوطلب
  • کارنامه دیپلم و پیش دانشگاهی
  • شناسنامه و کارت ملی جهت وارد کردن اطلاعات فردی شناسنامه ای
  • آدرس و شماره تماس و کد پستی محل سکونت
  • کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی
  • کد منطقه آموزش و پرورش محل اخذ مدرک دیپلم

علاوه بر نمره کسب شده از آزمون سراسری، نمره معدل کتبی دیپلم در کنکور سراسری تاثیر دارد. پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از جزئیات تاثیر معدل در کنکور سال 1403 مطالعه مقاله زیر را مطالعه کنید:



نحوه ثبت نام کنکور سراسری 1403

ثبت نام در کنکور سراسری به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش انجام می شود. داوطلبان می توانند در آزمون هر یک از گرو های آزمایشی ریاضی، تجربی و انسانی و یک یا هر دو گروه آزمایشی شناور (هنر و زبان) ثبت نام کنند.

داوطلبان برای ثبت نام در چند گروه آزمایشی لازم است چند فرم ثبت نام تکمیل شود، بلکه کافیست در فرم ثبت نام، گروه آزمایشی دوم و سوم خود را انتخاب کنند. سپس هزینه ثبت نام کنکور سراسری را پرداخت کرده و کد پیگیری برای ثبت نام کنکور سراسری، دریافت کنند. توجه داشته باشید که حتما قبل از تکمیل فرم، لازم است دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 1403 را به دقت مطالعه کنید تا با آگاهی از شرایط و ضوابط در این آزمونف ثبت نام کنید. 

راهنمای تصویری نحوه ثبت نام کنکور سراسری 1403

در مرحله اول داوطلبان لازم است وارد سایت سنجش به نشانی sanjesh.org شوند. به زودی با آغاز مهلت ثبت نام کنکور سراسری، راهنمای تصویری جدید برای ثبت نام کنکور سراسری 1403 به این قسمت افزوده می شود…


داوطلبان عزیز کنکور می توانند برای ثبت نام کنکور سراسری 1403 از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره تلفن ده رقمی مندرج در همین صفحه تماس حاصل فرمایند. کارشناسان سامانه مشاوره تحصیلی، از طریق سیستم مشاوره تلفنی، راهنما و پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستند، علاوه براین تمام مراحل ثبت نام آزمون سراسری را برای متقاضیان انجام می دهند.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام کنکور سراسری

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 2 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی