کد خبر : 2727

چگونه کد سخا را اینترنتی دریافت کنیم+نحوه دریافت کد سخا اینترنتی

چگونه کد سخا را اینترنتی دریافت کنیم، نحوه دریافت کد سخا اینترنتی چگونه است. این مقاله راهنمای دریافت کد سخا ایننترنتی در سال 1401-1402 است.

راهنمای دریافت کد سخا اینترنتی در سال 1401-1402

مطابق راهنمای دریافت کد سخا اینترنتی در سال 1401-1402 برای دریافت کد سخا و استعلام اینترنتی وضعیت نظام وظیفه اقدام نمایید. مشمولان عزیز برای ثبت درخواست اعزام به خدمت سربازی و تکمیل پرونده خود به سامانه سخا وارد شوند و نسبت به تکمیل پرونده اقدام اعزام به خدمت نظام وظیفه اقدام نمایند. مشمولان می توانند با مراجعه به سامانه سخا سربازی به نشانی epolice.ir اطلاعات خود را ثبت کنند. مشمولینی که از معافیت تحصیلی برخوردار می باشند نیز، لازم است مدارک خود را به همراه آخرین وضعیت تحصیلی در این سامانه ثبت نمایند. اگر برای ورود به سایت epolice.ir با مشکل روبرو شده اید، با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید.

کد سخا یک کد 5 رقمی است که بعد از خرید دفترچه ثبت نام نظام وظیفه و ثبت مشخصات به مشمولین ارائه می شود. پیش از تکمیل فرم ثبت نام، لازم است حتما دفترچه اعزام به خدمت سربازی را به طور کامل مطالعه نمایید. در صورت وجود هرگونه سوال و ابهام از طریق شماره تلفن های مندرج در همین صفحه با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید:

مشمولان نظام وظیفه برای دریافت کد سخا و استعلام وضعیت نظام وظیفه، لازم است ابتدا به یکی از دفاتر پلیس +10 مراجعه نمایند. با ارائه مدارک مورد نیاز برای دریافت کد سخا، نسبت به ثبت درخواست اعزام و اطلاعات خود در سیستم نظام وظیفه اقدام نمایند. سپس برگ سبز و کد سخا دریافت نمایند. با دریافت کد سخا می توانید به سامانه سخا نظام وظیفه وارد شوید.

اگر کد سخا را به صورت اینترنتی و از دریافت کرده اید و با مشکلاتی نظیر موارد زیر روبرو شده اید با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید:

  • اگر کد سخا را قبلا از طریق سامانه خدمات الکترونیک دریافت کرده اید و هم اکنون کد سخا را دردسترس ندارید و یا فراموش کرده اید.
  • اگر به پلیس +10 برای دریافت کد سخا مراجعه کرده اید ولی به دلیل ناقص بودن مدارک کد سخا دریافت نکرده اید.
  • جهت دریافت کد سخا در سامانه خدمات الکترونیک سخا epolice.ir با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید:

هنگام تکمیل اطلاعات در فرم سامانه خدمات الکترونیک سخا اگر از توانایی یا مهارت هایزی برخوردار می باشید در برگه مربوط به فرم شماره 1 وارد نمایید. اگر دارای قهرمانی هستید، می توانید از کسری خدمت سربازی برخودار شوید.

سایت سخا نظام وظیفه + لیست کد سخا

چگونه کد سخا را اینترنتی دریافت کنیم+نحوه دریافت کد سخا اینترنتی 1

به این مقاله امتیاز دهید
منابع :
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی