جهت مشاوره در زمینه خدماتی که می توان با مراجعه به پلیس +10 استفاده کرد

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 46552

ساعت کار دفاتر پلیس +10 در سال 1402 و عید نوروز ۱۴۰۳

شرایط استخدام مردان در نیروی انتظامی 1401

ساعت کار دفاتر پلیس+10 تهران در سال 1403 از شنبه تا چهارشنبه ساعت 7:30 الی 15 بوده و در روزهای پنج شنبه 7:30 الی 12 می باشد. همچنین ساعت کار دفاتر پلیس +10 برخی استانها در روزهای تعطیل و ایام خاص مانند نوروز با اطلاع رسانی قبلی دایر هستند.

اما در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ ساعت کار دفاتر با تغییرات همراه است، همه دفاتر پلیس +10 باز نیستند. دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس + 10) منتخب در برخی از شهرها در روزهای 29 اسفند تا 3 فروردین از ساعت 9 تا 14 به متقاضیان خدمت‌رسانی خواهند کرد.

ساعت کار دفاتر پلیس +10 در سال 1402 و عید نوروز ۱۴۰۳ 1

ساعت کار پلیس +10 تهران در سال 1403 

جستجوی دفاتر پلیس +10 در استان های کشور:

مشاهده آدرس و تلفن دفاتر پلیس +10

ساعت کار دفاتر پلیس +10 در سال 1402 و عید نوروز ۱۴۰۳ 2

ساعت کار دفاتر پلیس +10 در سال 1402 و عید نوروز ۱۴۰۳ 3

** ساعت کار پلیس +10 در تعطیلات عید نوروزی 1403 تغییر خواهد داشت. ساعت کار پلیس +10 در تعطیلات عید سال 1403، در برخی از شهرها در روزهای 29 اسفند الی 3 فروردین 1403 از ساعت 9:00 الی 14:00 به متقاضیان خدمت رسانی خواهند کرد. ضمناً از تاریخ 5 فروردین ماه 1403 فعالیت دفاتر به حالت عادی باز خواهد گشت.

** اگر به دنبال آدرس و تلفن نزدیک ترین پلیس +10 هستید، می توانید روی لینک بالا کلیک کرده و نام شهر یا استان مورد نظر خود را انتخاب کنید. به این ترتیب لیستی از آدرس و تلفن تمامی دفاتر پلیس +10 شهر خود را مشاهده خواهید کرد.

** با توجه به تغییرات ساعت کار پلیس + 10 می توانید با دفتر پلیس +10 مورد نظر خود تماس بگیرید.


ساعت کار پلیس + 10 در سال ۱۴۰۳

ساعت کاری پلیس + 10 در سال 1403 در روز های مختلف هفته و شهر های گوناگون برای بسیاری از افراد مهم می باشد تا وقت خود را برای مراجعه به شعب پلیس + 10 هدر ندهند ، در ادامه ی این مطلب ساعات کار پلیس + 10 و آدرس شعب آن را قرار داده ایم . ( ساعت کار پلیس + ۱۰ / آدرس شعب )

ساعت کار پلیس + ۱۰ در تهران

شنبه تا چهارشنبه ۷:۳۰ الی 15
پنجشنبه ۷:۳۰ الی 14
ساعت کار پلیس + ۱۰

شعب پلیس + 10 در برخی از شهرستان های کم جمعیت از ساعت 8:00 کار خود را آغاز می کنند .


دفتر پلیس + 10 چیست؟

پلیس + 10 یا دفتر خدمات الکترونیک انتظامی در سال 1382 با ارائه خدمات محدود در راستای تحقق دولت الکترونیک شروع به کار کرد و طی حدود 20 سال گذشته، دفاتر خود را در شهر های بزرگ و کوچک ایران افزایش داده است، بطوریکه در تهران هر منطقه ای یک یا چند دفتر پلیس + 10 برای ارائه خدمات دارد.

پلیس + 10 مجموعه‌ای از خدمات الکترونیکی ارائه شده توسط پلیس در ایران است که در دفاتری به نام دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (سابقاً دفاتر پلیس+۱۰) ارائه می‌شود. در دفاتر پلیس +10 خدماتی ارائه می‌شود که به جهت رفاه حال هموطنان در سراسر کشور قابل دسترسی هستند. خدمات پلیس + 10 شامل خرید دفترچه راهنمای وظیفه عمومی، تعویض کارت پایان خدمت است.اکثر مردم از صرف زمان در دفاتر پلیس +10 به دلیل عدم دانستن خدمات این دفاتر رنج می‌برند. در ادامه این مطلب شما را با شرح این خدمات پلیس + 10 آشنا خواهیم کرد.


خدمات پلیس + 10

  • خدمات وظیفه عمومی(صدور المثنی، تعویض کارت پایان خدمت و معافیت ، تعجیل در اعزام به خدمت و …)
  • صدور صورت وضعیت خلافی خودرو
  • صدور گواهی عدم سوء پیشینه
  • ثبت نام بیمه حوادث مسافران خارجی(بیمسا)
  • خدمات گواهی‌نامه رانندگی در ایران شامل صدور، تمدید و تعویض انواع گواهی‌نامه رانندگی در ایرانو صدور المثنی
  • خدمات صدور پاسپورت شامل اخذ مدارک متقاضی پاسپورت و ثبت اطلاعات در سیستم
  • خدمات اجرائیات شامل صدور صورت وضعیت خلافی خودرو و ثبت درخواست رسیدگی غیرحضوری به شکایات صورت وضعیت خلافی خودرو
  • صدور و المثنی کارت هوشمند سوخت
  • تغییر آدرس مالکان خودرو
  • خدمات صدور و تمدید پروانه کسب (اماکن)

توضیحات بیشتر:

  1. در سال 1382 شرکت پژوهش و توسعه ناجی وابسته به بنیاد تعاون نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، اقدام به تاسیس دفاتری با عنوان دفاتر پلیس + 10 نمود که بعدها به عنوان دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی تغییر نام داد. هدف از راه اندازی دفاتر پلیس + 10 ، ارائه مجموعه‌ای از خدمات الکترونیکی انجام شده توسط پلیس کشورمان بوده که برخی از مهم ترین این خدمات عبارتند از: صدور گواهی عدم سوء پیشینه کیفری، صدور کارت سوخت، خدمات وظیفه عمومی، صدور گذرنامه، تعویض گواهی‌ نامه رانندگی، صدور پروانه کسب ( جواز اماکن عمومی )، ترخیص خودرو و صدور خلافی خودرو.
  2. در حال حاضر، برخی از خدمات ارائه شده توسط دفاتر پلیس + 10 همچون استعلام خلافی خودرو و استعلام خودروهای مکشوفه، از طریق اپلیکیشن پلیس من و به صورت الکترونیکی به افراد ارائه می گردد. بنابراین در برخی موارد، دریافت خدمات نیروی انتظامی، نیازمند مراجعه به پلیس + 10 نمی باشد.
  3. با شیوع بیماری کرونا در کشورمان و تغییر گاه به گاه ساعت کاری مراکز و دفاتر دولتی به دلیل برخورد با شرایط پیک این بیماری در کشورمان، سوال مهمی که در رابطه با دفاتر پلیس + 10 از سوی مراجعین این دفاتر پرسیده می شود، این سوال بوده که ساعت کاری دفاتر پلیس + 10 در سال 1403 چه ساعاتی می باشد؟
  4. در پاسخ به این سوال باید گفت که ساعت کاری دفاتر پلیس + 10 در سال 1403 در روزهای هفته به غیر از پنج شنبه ها از ساعت 7:30 تا 15 بوده و این دفاتر در روزهای پنج شنبه تا ساعت 12 به ارائه خدمات الکترونیکی پلیس کشور از قبیل صدور گذرنامه، تعویض گواهی‌ نامه رانندگی، صدور پروانه کسب ( جواز اماکن عمومی )، ترخیص خودرو و صدور خلافی خودرو مشغول می باشند. البته برخی از دفاتر ،  فعالت خود را از ساعت 8 شروع می کنند. دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی در روزهای جمعه بسته می باشند.

ساعت کار دفاتر پلیس +10 در سال 1402 و عید نوروز ۱۴۰۳ 4

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه خدماتی که می توان با مراجعه به پلیس +10 استفاده کرد

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی