کد خبر : 2730

امکان تغییر کد آموزشی سربازی در سال 1401-1402

در این مقاله درمورد امکان تغییر کد آموزشی سربازی در سال 1401-1402  ،کد مراکز آموزشی سربازی و دوره مد در خدمت سربازی می خوانید.

امکان تغییر کد آموزشی سربازی در سال 1401-1402

یکی از سوالات پرتکرار مشمولان نظام وظیفه و سربازان، امکان تغییر کد آموزشی سربازی در سال 1401-1402 است. آیا در سال جدید این امکان وجود دارد؟

با توجه به تغییرات مداوم و ناگهانی قوانین نظام وظیفه ، سربازان و مشمولان نیاز دارند به طور مداوم برای اطلاع از پاسخ پرسش های خود به جستجوی منابع بپردازند. با توجه به این موضوع سامانه صدای مشاور با هدف پاسخگویی به سوالات مشمولان و سربازان ، آماده خدمات رسانی است. برای اطلاع از امکان تغییر کد آموزشی سربازی با سامانه مشاوران سامانه صدای مشاور تماس بگیرید:


کد مراکز آموزشی چیست؟

کد مراکز آموزشی سربازی با توجه به محل خدمت متفاوت است. سربازان زیر نظر ارگان های نظامی ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و وزارت دفاع می باشد. این ارگان ها نیز دارای زیرمجموعه هایی می باشند. هر پادگان در سیستم نظامی کشور دارای یک کد می باشد که به آن کد مراکز آموزشی می باشد و نشان دهنده محل و نام آن پادگان است. می توانید برای اطلاع از کد مراکز آموزشی از سراسر کشور با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید.

دوره کد در خدمت سربازی چیست؟

دوره کد در خدمت سربازی به دوره ای دو ماهه، بعد از دوره آموزشی خدمت سربازی گویند. سربازانی که دوره کد خورده باشند به جای اعزام به خدمت سربازی در یگان خدمتی، به مدت دو ماه تحت آموزش های تخصصی قرار میگیرند. قرار گیری در دوره کد، با توجه به مدرک تحصیلی افراد انجام می شود. برای اطلاع از دوره کد برای رشته ها و شرایط خاص با سامانه صدای مشاور تماس حاصل فرمایید:


به این مقاله امتیاز دهید
منابع :
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 1 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

علیرضا ابراهیمی دوشنبه , 4 ژانویه 2021 - 11:57

سلام،من سال 98دوران اموزشی در نیروی انتظامی سپهری کردم و بعد مرخصی گرفتم رفتم دانشگاه،الان که درسم تموم شد یه شرکتی قرار شد منو امریه قبول کنه ،ولی مشکل اینجاست که شرکت مربوط جهت امریه گرفتن حتما باید فرد مورد نظر ارتش خدمت کرده باشه،آیا امکانش هست درخاست ابطال اون 50روز دوران اموزشی رو بدم و سپس برم ارتش ؟

نصب اپ دانش آموزی