کد خبر : 3162

آموزشی سربازی چند ماه است؟

در این صفحه می خوانید که دوره آموزشی سربازی چند روز است. مدت دوره آموزشی سربازی در سال 1403 برای همه یکسان است. البته مدت دوره خدمت سربازی بعد از دوره آموزشی در شرایط مختلف متفاوت است.


مدت آموزشی سربازی چند ماه است؟

دوره آموزشی سربازی در سال 1403 برای تمام سربازان یکسان است. اگر می خواهید بدانید که مدت آموزشی سربازی چند ماه است یا مدت آموزشی سربازی چند است، باید بگوییم برای همه مشمولان یکسان است و امکان تغییر مدت دوره آموزشی برای سربازان وجود ندارد.

♦️ مدت زمان دوره آموزشی سربازان وظیفه ۶ هفته می‌شود

♦️مدت آموزشی سربازی ۶ هفته شد:

🔹جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی: مدت آموزشی سربازان در سراسر کشور مطابق روال گذشته به مدت ۶ هفته اجرا می‌شود.

🔹رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح گفت: با توجه به ارتقای شرایط بهداشتی و کنترل‌ بهتر کرونا از اول ابان ماه سال جاری مدت دوره آموزشی نیروهای وظیفه به ۶ هفته افزایش می یابد.

در گذشته بعضی از مشمولان با ارائه مدارک عضویت در بسیج ، از حضور در دوره آموزشی سربازی معاف می شدند. البته راههایی برای حذف این دوره وجود دارد. نظیر تحصیل در برخی از دانشگاه ها که تحصیل در آنها به عنوان دوره سربازی در نظر گرفته می شود.

پیشنهاد می دهیم برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه روش های جایگزین دوره سربازی از راهنمایی سامانه مشاوره استفاده کنید:

دوره آموزشی سربازی چند روز است؟

** احتمال تغییر در شرایط وجود دارد، ما سعی می کنیم این مقاله را به روزرسانی کنیم، پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از اخبار جدید معافیت سربازی و ثبت و پیگیری اینترنتی درخواست ها، با شماره تلفن ده رقمی مندرج در همین صفحه تماس بگیرید.

دوره آموزشی نیروی انتظامی و ارتش چند ماه است

مدت دوره آموزشی سربازی در سال 1403 اعلام شد. دسته بندی اعزام به خدمت سربازی با توجه به مدرک تحصیلی دارد. اما دوره آموزشی سربازی بستگی به مدرک تحصیلی ندارد و برای همه مشمولان یکسان است.

🔻دوره آموزشی سربازی همچنان یک‎ماهه است

🔸فرمانده ناجا با اشاره به رضایت فراگیران و خانواده‌ها در طول مدت برگزاری دوره‌های یک‎ماهه آموزشی سربازی، گفت: سعی بر این است که در سال آینده نیز طول مدت دوره آموزشی سربازی با توجه به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی یک ماهه باشد. برای مشاوره در زمینه راه های معافیت خدمت سربازی با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید:


5/5 - (1 امتیاز)
منابع :
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 7 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

Taha. دوشنبه , 22 می 2023 - 8:04

سلام.امسال،دوره آموزشی چه ماهی برگزار میشه؟

پاسخ مشاور یکشنبه , 11 ژوئن 2023 - 9:57

سلام همه ماه ها اعزام سرباز صوررت میگیره پس دوره اموزشی هم داریم

نصب اپ دانش آموزی