کد خبر : 6128

معافیت از سربازی نوه دختری

معافیت از سربازی نوه دختری اعلام شد. جزئیات موضوع معافیت از سربازی نوه دختری شهدا در سال 1401 برای شهدایی که فرزند پسر ندارند، اعلام شد. راه های متعددی برای معافیت از سربازی وجود دارد. معافیت از سربازی از جمله موضوعات دارای اهمیت برای مشمولان است.

معافیت از سربازی نوه دختری در سال 1401

از پرتکرارترین سوالات مشمولانی که از خانواده محترم شهدا می باشند، این است که آیا معافیت از سربازی نوه دختری در سال 1401 امکان پذیر است؟ به همین منظور قصد داریم جزئیات معافیت از سربازی نوه دختری شهدا را شرح دهیم.

برخی از مشمولان خدمت وظیفه عمومی، درباره امکان معافیت از سربازی برای نوه دختری شهدایی که فرزند پسر ندارند، دچار سوال و ابهاماتی مبی باشند.  اینکه آیا استفاده از امتیاز معافیت این شهدا امکانپذیر است از جمله سوالاتی است که در این خبر پاسخ خواهیم داد.

مطابق قوانین موجود در ارتباط با سربازی و اعزام به خدمت وظیفه عمومی، امتیاز شهید برای معافیت از سربازی فرزندان قابل استفاده است. تا سال قبل، معافیت از سربازی به نوه شهید نمی رسید و نوه شهید نمی توانست از این معافیت استفاده کند.  با توجه به اینکه قوانین نظام وظیفه به طور مداوم درحال تغییر هستند ، برای اطلاع از شرایط لازم برای استفاده از معافیت سربازی و کسری خدمت سربازی ، می توانید با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید. کارشناسان این سامانه پاسخگوی تمامی سوالات شما در زمینه معافیت از سربازی و شرایط کسری خدمت نظام وظیفه می باشند.

معافیت از سربازی نوه دختری

مشاوره معافیت از سربازی و کسری خدمت

برای مشاوره معافیت از سربازی و کسری خدمت می توانید با تلفن سامانه صدای مشاور تماس بگیرید. کارشناسان این سامانه هر روز حتی در ایام تعطیل پاسخگوی سوالات شما خواهند بود:



به این مقاله امتیاز دهید
منابع :
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی