کد خبر : 3386

فراخوان مشمولان رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی به خدمت سربازی در مراکز درمانی

تمدید فراخوان مشولان رشته های پزشکی و پیراپزشکی به خدمت سربازی در مراکز درمانی تا پایان فروردین 99 انجام شد. در این اطلاعیه جزئیات کامل خبر فراخوان مشمولان در رشته های پزشکی و پیراپزشکی به اعزام به خدمت سربازی در مراکز درمانی به اطلاع مشمولان فروردین می رسد:

تمدید فراخوان مشمولان رشته های پزشکی و پیراپزشکی اعزام به مراکز درمانی در سال 99

تمدید فراخوان مشمولان رشته های پزشکی و پیراپزشکی اعزام به مراکز درمانی در سال 99 و بکارگیری این مشمولان در مراکز درمانی اعلام شد اعزام به خدمت سربازی مشمولان پزشکی و پیراپزشکی برای مقابله با بیماری کرونا می باشد و مهلت آن تا پایان فروردین ماه 99 است.

به استناد ابلاغیه ستاد کل نیرو‌های مسلح و با توجه به نیاز کادر پزشکی و پیراپزشکی در مراکز بهداشتی و درمانی سازمان‌های نیرو‌های مسلح به مشمولان فارغ التحصیل رشته‌های پزشکی و پیرا پزشکی که در سال ۹۸ فارغ التحصیل شده اند،  چنانچه تاکنون وضعیت خدمتی خود را تعیین تکلیف نکرده اند با قید فوریت برای ثبت مراحل اعزام تا آخر فروردین ماه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی مراجعه کنند.

فراخوان رشته های پزشکی و پیراپزشکی

مشمولان می توانند برای ثبت مراحل اعزام و رفع هرگونه سوال و ابهام در زمینه شرایط اعزام و محل خدمت و اخبار نظام وظیفه ، با سامانه صدای مشاور تماس بگیرند:


نظام وظیفه با بکارگیری نیروهای مذکور قصد کنترل بیماری در کشور را دارد. مشمولان توجه داشته باشند که اگر از گروه مشمولان رشته های پزشکی و پیراپزشکی هستید در صورت عدم معرفی تا پایان فروردین ماه ۹۹، مرتکب غیبت شده و غایب محسوب خواهید شد.لازم به ذکر است که در سال 99 به دلیل شیوع بیماری کرونا مشمولان این رشته ها زودتر از موعد تاریخ اعزام به خدمت و بدون گذراندن دوره آموزشی خدمت سربازی ، مستقیما به مراکز آموزشی اعزام می شوند.

به این مقاله امتیاز دهید
منابع :
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی