جهت مشاوره در زمینه کسری خدمت سربازی و معافیت تحصیلی

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 76340

کاهش مدت خدمت سربازی سال 1403 تصویب شد

کاهش همدت خدمت سربازی 1403

سخنگوی شورای نگهبان از تصویب نهایی کاهش مدت خدمت سربازی در سال 1403 خبر داد. طبق مصوبۀ کاهش مدت خدمت سربازی در سال 1403 مدت خدمت سربازی کاهش یافت. این کاهش مربوط به دوره سربازی بوده و دوره آموزشی خدمت سربازی تغییر نکرده است. سخنگوی شورای نگهبان خبر قطعی تایید مصوبۀ کاهش مدت خدمت سربازی را اعلام کرد. خبر خوب برای سربازان این است که طبق آخرین مصوب مجلس، میانگین خدمت سربازی با احتساب دور آموزشی به ۱۴ ماه می رسد.


تصویب کاهش مدت خدمت سربازی سال 1403

تصویب کاهش مدت خدمت سربازی در سال ۱۴۰۳ قطعی شد. با اعلام تصمیم نهایی شورای نگهبان، میانگین مدت خدمت سربازی با احتساب دوره آموزشی به ۱۴ ماه  رسید! سخنگوی شورای نگهبان از موافقت این شورا با حکم کاهش مدت سربازی با اصلاحات صورت گرفته از سوی مجلس خبر داد.

پیش از این سربازانی که در سال ۱۴۰۱ دفترچه اعزام به خدمت را پست می کردند اگر محل خدمت شان شهر خودشان بود ۲۴ ماه و اگر در شهرهایی با ۵۰ کیلومتر فاصله از محل زندگی خود خدمت می کردند، مدت خدمت سربازی آنها ۲۱ ماه بود.

سخنگوی شورای نگهبان درباره طرح کاهش مدت خدمت سربازی شرح داد که ما در شورای نگهبان نسبت به حکم کاهش مدت خدمت سربازی در قانون برنامه در مرحله قبل ابهاماتی داشتیم که با اصلاحاتی که در مجلس صورت گرفت اصل این حکم یعنی حکم کاهش مدت سربازی تایید شد. تلفن مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور

** مشمولان خدمت سربازی می توانند برای مشاوره در زمینه نحوه ارسال دفترچه اعزام به خدمت ،اطلاع از محل اعزام به خدمت، شرایط استفاده از مرخصی، کسری خدمت سربازی، معافیت تحصیلی و مدت کاهش مدت خدمت سربازی برای شما با شماره تلفن ده رقمی مندرج در همین صفحه تماس بگیرند.



کاهش مدت خدمت سربازی سال 1403 تصویب شد 1در ادامه بخوانید:  مدت دوره آموزشی خدمت سربازی 1403




5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه کسری خدمت سربازی و معافیت تحصیلی

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی