کد خبر : 3164

دوره آموزشی سربازی برای فوق لیسانس

در این مقاله اطلاعات مفیدی در زمینه دوره آموزشی سربازی برای فوق لیسانس به دست میاورید. مدت آموزشی خدمت سربازی با مدرک فوق لیسانس، گذراندن دوره خدمت سربازی در شرکت های دانش بنیان و … به اطلاع مشمولان عزیز می رسد:

دوره آموزشی سربازی برای فوق لیسانس در سال 99

دوره آمورشی سربازی برای فوق لیسانس در سال 99 میان سربازان در مقاطع مختلف یکسان است. ولی شرایط دوره خدمت برای مقاطع لیسانس، فوق لیسانس و دکتری و … متفاوت خواهد بود. مشمولان خدمت سربازی بعد از اعزام به خدمت سربازی حتما باید دوره آموزشی سربازی را بگذرانند. امکان تغییر مدت دوره آموزش سربازی برای سربازان دارای مدرک فوق لیسانس و … وجود ندارد.

طول دوره آموزشی سربازی برای تمامی مشمولان در مقاطع مختلف تحصیلی به مدت 60روز یا 2 ماه است. البته سربازان امکان استفاده از مرخصی در دوره آموزشی سربازی را خواهند داشت. برای اطلاع از مدت مرخصی در دوره اموزشی روی لینک زیر کلیک کنید:

مدت مرخصی در دوره اموزشی سربازی

رئیس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص خدمت سربازی مشمولان در شرکت های دانش بنیان توضیحاتی را اعلام کرد. دارندگان مدرک تحصیلی فوق لیسانس یا بالاتر می توانند به عنوان محقق در شرکت های دانش بنیان دوره سربازی خود را بگذرانند. این گروه از مشمولان به شرکت های مذکور معرفی می شوند.

دوره آموزشی سربازی برای فوق لیسانس

برای اطلاع از نحوه اخذ پروژه کسری خدمت، درخواست فعالیت به عنوان محقق در شرکت های دانش بنیان و مدت خدمت سربازی در این شرکت ها می توانید با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید:


به این مقاله امتیاز دهید
منابع :
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی