کد خبر : 3163

مدت دوره آموزشی سربازی برای لیسانس

موضوع این مقاله مدت دوره آموزشی سربازی برای لیسانس در سال 99 و مدت دوره خدمت برای لیسانس است. رئیس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح توضیحاتی در این زمینه ارائه نموده است.

مدت دوره آموزشی سربازی برای لیسانس در سال 99

مدت دوره آموزشی سربازی برای لیسانس در سال 99 برای تمام سربازان یکسان است. مدت دوره آموزش برای سربازان در تمام مقاطع لیسانس، فوق لیسانس، دکتری و … یکسان است. نوع مدرک تحصیلی تاثیری در کاهش و افزایش مدت آموزشی سربازی ندارد.بعد از اعزام به خدمت سربازی ، مدت دوره آموزشی سربازی برای لیسانس در سال 99 به مدت 60 روز یا 2ماه است.

ستاد کل نیروهای مسلح با همکاری معاونت علمی ریاست جمهوری اعلام کرده بود مشمولان دارای شرایط، به شرکت های دانش بنیان معرفی خواهند شد.

مدت دوره آموزشی سربازی برای لیسانس

مدت دوره خدمت سربازی در شرکت های دانش بنیان

مشمولان نظام وظیفه برای معرفی به شرکت های دانش بنیان در سه گروه دسته بندی می شود:

1- این دسته مربوط به محققان می باشد. مشمولان محقق در شرکت های دانش بنیان استفاده می شود. این روش یکی از رویکردهای جدید خدمت سربازی است. یعنی دانشجویان در مقاطع فوق لیسانس یا مقاطع بالاتر می توانند از طریق شرکت های دانش بنیان پروژه سربازی دریافت کنند. بعد از ارائه پروژه مقدار کسر خدمت آنان مشخص می شود.

برای اطلاع از نحوه ثبت نام در شرکت های دانش بنیان و دریافت پروژه کسر خدمت میتوانید با شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس بگیرید.

2- گروه دوم اعضای تصمیم گیرنده در شرکت های دانش بنیان می باشند. این اعضا به صورت آزمایشی، حدود 500 نفر از مشمولان دارای مدرک تحصیلی لیسانس و بالاتر را در شرکت های دانش بنیان میپزیند. این مشمولان می توانند خدمت سربازی خود را در طول مدت 24 ماه در این شرکت ها بگذرانند.

3- گروه سوم با تایید رهبر ، سربازهای وظیفه متخصص دارای مدرک لیسانس و بالاتر، می توانند6 ماه آخر خدمت سربازی خود را در شرکت های دانش بنیان بگذرانند. اگر سرباز امریه هستید، به مدت 24 ماه و اگر سرباز عادی می باشید در نیروهای مسلح  21ماه خدمت می کنید. برای اطلاع از شرایط و ضوابط اجرایی این طرح با شماره تلفن های مندرج در همین صفحه تماس بگیرید:

به این مقاله امتیاز دهید
منابع :
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی