کد خبر : 6030

انتقال سرباز از ارتش به سپاه پاسداران

انتقال سرباز از ارتش به سپاه پاسداران درخواست عده ای از مشمولان نظام وظیفه است. سربازان مشمول به دلایل مختلف تمایل به گرفتن انتقالی سرباز ارتش به سپاه یا انتقالی محل اعزام به خدمت با سربازان همان یگان نظامی را دارند. بعضی سربازان تمایل به انتقال از ارتش به سپاه پاسداران را دارند و به دنبال روش انتقالی سرباز از “ارتش به سپاه” هستند. بعضی مشمولان نیز به دلیل مسافت طولانی محل اعزام به خدمت از محل سکونتشان، تمایل به انتقالی دارند.

درخواست انتقال سرباز از ارتش به سپاه پاسداران سال 99

نحوه ثبت درخواست انتقال سرباز از ارتش به سپاه پاسداران در سال99 نیز از سوالات پرتکرار مشمولان خدمت است. گروهی از مشمولان به دلایل مختلف تمایل به تغییر محل خدمت خود دارند. پرسشی که مطرح است این است که آیا در سال 99 انتقال سرباز از ارتش به ارگان سپاه امکانپذیر است؟

با استفاده از روش هایی می توان درخواست انتقالی اعزام به خدمت سربازی را داد. یگان نظامی محل خدمت سربازان بعد از گذراندن دوره آموزشی مشخص می شود. این یگان ها شامل سپاه، ارتش و نیروی انتظامی ، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح می باشد.

اغلب مشمولان به این دلیل که معتقدند مزایای خدمت در سپاه بیشتر است، یا خدمت در سپاه آسانتر از ارتش است ، تمایل به انتقالی از ارتش به سپاه را دارند. درحال حاضر  این امکان وجود ندارد. پیگیری و ثبت درخواست انتقالی سربازان بعد از دوره آموزشی و مشخص شدن محل اعزام به خدمت انجام می شود.

انتقال سرباز از ارتش به سپاه پاسداران

نحوه گرفتن انتقالی سربازی از ارتش به سپاه

گرفتن انتقالی سربازی در همان یگان و به دلیل تغییر محل خدمت سربازی از دو روش امکانپذیر است. برای مشاهده این دو روش روی لینک زیر کلیک کنید:

انتقال سرباز از ارتش به سپاه پاسداران 1 روش های انتقالی و جابجایی سرباز 

سولات پرتکرار مشمولان سربازی: تغییر ارگان نظامی خدمت از ارتش به سپاه پاسداران چگونه است. نحوه گرفتن انتقالی سربازی از ارتش به ارگان نظامی سپاه مانند گرفتن انتقالی است و همان مراحل انتقالی و جابجایی محل خدمت ،است؟ درصورتی که درخواست انتقالی در ارتش توسط فرمانده پادگان و فرمانده نیروی انسانی یگان محل خدمت تایید شود، انتقال سرباز در ارتش انجام می شود.

5/5 - (1 امتیاز)
منابع :
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 5 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیده الهام موسوی دوشنبه , 10 می 2021 - 0:45

باسلام پسربنده درحال گذراندن خدمت سربازی درنیروی زمینی ارتش است.نامه انتقالیشوازکمیته امداددرخواست دادن وخبری ازهمکاریشون نیست.اگه بخادازارتش به یگان نیروی انتطامی بره چه راه حلی بهتره؟راهنمایی کنیدممنونم

پاسخ مشاور دوشنبه , 10 می 2021 - 10:45

سلام ، لطفا تماس بگیرید. کارشناسان راهنمای شما هستند

پرهام شنبه , 19 دسامبر 2020 - 2:01

من سرباز#ورزات_دفاع #صنایع_دفاع هستم میشه انتقال به #سپاهپاسدارانپاسداران داد؟؟

نصب اپ دانش آموزی