کد خبر : 7036

مدارک لازم برای تعويض‌ کارت‌هاي پايان خدمت

در این عنوان و مقاله میخواهیم بپردازیم و توضیح دهیم برای آن دسته از سربازان و مشمولانی که میخواهند بدانند که مدارک لازم برای تعويض‌ کارت‌هاي پايان خدمت چیست. 


مطالب سایت ما را دنبال کنید…


مدارک لازم برای تعويض‌ کارت‌هاي پايان خدمت: کارت‌های معافیت غیر هوشمند از تاریخ «01-04-1392» (یکم تیر 1392) فاقد اعتبار هستند. و تعویض کارت پایان خدمت عادی به هوشمند برای آن دسته از کسانی است که از تاریخ «01-01-1360»  (یکم فروردین 1360) به بعد خدمت آنان به اتمام رسیده است.

کسانی که کارت خود را مفقود یا گم  کرده باشند  که  یا غیر قابل استفاده باشد باید برای دریافت کارت مراحل مربوط به صدور کارت المثنی را باید  طی کنند.

ثبت و درخواست تعویض کارت پایان خدمت برای کارکنان نیرو‌های مسلح که از خدمت رها شده‌اند ((بازنشسته، بازخرید، مستعفی اخراجی و پایان خدمت)) در دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس + 10) انجام می‌شود و کارکنان نیرو‌های مسلح که هنوز شاغل بوده و در حال خدمت هستند باید به یگان خدمتی خود مراجعه نمایند.


مدارک مورد نیاز تعويض‌ کارت‌های پايان خدمت

1)  اصل كارت ملي.

2) اصل شناسنامه عکس دار تصوير صفحه اول و توضیحات.

3) عکس بيومتريک ((صرفاً رنگی باشد و  فقط با زمينه سفید و تمام رخ و همچنین مطابق با شئونات اسلامي فاقد زيور آلات   کراوات يا هرگونه پیرایش مو و محاسن)).

4) اصل و تصوير آخرين مدرک تحصيلي يا گواهي مربوطه. ((در صورتی که وضعیت تحصیلی به نسبت به گذشته تغییر کرده باشد))

5) اصل کارت معافيت یا پایان خدمت قبلي که داراي مهر طلاکوب بوده و  شماره سريال آن مشخص و با اطلاعات ارائه شده از سوي متقاضي مطابقت داشته باشد.


نکته: نرخ اين خدمت در دفاتر خدمات الکترونيک انتظامي با احتساب هزینه پستی و پیامک مبلغ 507،000 ريال ((پنجاه هزار و هفتصد تومان)) مي‌باشد که از طریق دستگاه‌های کارت خوان موجود در دفاتر دریافت می‌شود.



فقط برای متقاضیان تعویض کارت پایان خدمت:

علاوه بر هزینه فوق، می‌بایست مبلغ 500،000 ریال (پنجاه هزار تومان) از طریق دستگاه کارتخوان ((POS)) مستقر در دفاتر پرداخت گردد.

توجه : واریز از طریق اینترنت، عابربانک و فیش واریزی بانک به هیچ عنوان قابل قبول نیست.



سامانه صدای مشاور


به این مقاله امتیاز دهید
منابع :
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی