جهت مشاوره در زمینه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان و ثبت نام وام فرهنگیان

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 34412

زمان واریز حقوق فرهنگیان این ماه (ساعت واریز)

زمان واریز حقوق فرهنگیان این ماه | ساعت واریز حقوق فرهنگیان

زمان واریز حقوق فرهنگیان

ساعت واریز حقوق فرهنگیان: زمان واریز حقوق فرهنگیان این ماه در سال 1403 به اطلاع فرهنگیان می رسد. از طریق مقاله از زمان واریز حقوق فرهنگیان در تمامی ماههای سال مطلع می شود. زمان واریز حقوق در این صفحه به روزرسانی می شود. علاوه براین امکان تمام تلفنی برای اطلاع از زمان دقیق واریز و راهنمایی جهت نحوه دریافت حقوق فرهنگیان امکانپذیراست. فرهنگیان عزیز در سراسر کشور می توانند برای کسب جدیدترین خبرها در زمینه واریز حقوق، از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایند.


اخبار واریز حقوق فرهنگیان این ماه در سال 1403 / بارگذاری فیش حقوق فرهنگیان

بر اساس آخرین اخبار از واریز حقوق این ماه فرهنگیان در سال 1403 نهایت تا 30 ام پرداخت می شود. 

با توجه به آموزش و پرورش هر محل خدمت بارگزاری فیش های افراد در سایت ممکن است زودتر یا دیرتر انجام شود.

برای دریافت رمز عبور سامانه به آموزش و پرورش محل خدمتتون مراجعه کنید.

اگر اطلاعاتی از فیش شما در این سایت (به دلیل جدید شدن سایت) وجود نداره به دلیل عدم قرارگیری اطلاعات توسط اداره محل خدمتتون هستش و تا اون زمان باید حضوری فیش حقوقیتون رو دریافت کنید.

مشاهده تاریخ واریز حقوق شما با کد ملی

حقوق در این ماه 1403:

بر اساس آخرین اخبار واریز حقوق فرهنگیان این ماه در سال 1403 فیش حقوقی فرهنگیان تمامی شهرستانها در سایت فیش حقوقی قابل دسترسی است. آدرس سایت فیش حقوقی my.medu.ir است. در این ماه فرهنگیان کی واریز میشود ۱۴۰۱ +  زمان واریز حقوق ۱۴۰۱ فرهنگیان + حقوق فرهنگیان بازنشسته کی واریز میشود  و  علت تاخیر در پرداخت حقوق فرهنگیان و زمان واریز شدن حقوق بازنشستگان کارکنان آموزش پرورش و معلمان در ادامه مطلب.


زمان واریز حقوق فرهنگیان (در این ماه)

زمان واریز حقوق این ماه فرهنگیان تا 30 ام است. ساعت واریز حقوق فرهنگیان از 8 صبح آغاز می شود و تا حدود ساعت 14 ادامه دارد. فرهنگیان عزیز در سراسر کشور می توانند برای آگاهی از فیش حقوقی، معلمان و دانشجو معلمان به سایت فیش حقوقی فرهنگیان به نشانی my.medu.ir مراجعه نمایند:

فیش های حقوقی فرهنگیان، به صورت اینترنتی و با ورود به لینک بالا قابل مشاهده و دریافت است. توجه داشته باشید که ممکن است اداره محل خدمت هر یک از کارکنان، بارگذاری فیش های حقوقی در سایت را در زمانی متفاوت انجام دهد. اما به طور کلی فرایند واریز حقوق آغاز شده است. بنابراین کلیه فرهنگیان کشور برای اطلاع به سایت مذکور مراجعه نمایند.

اخبار واریز حقوق فرهنگیان این ماه در سال 1403 / بارگذاری فیش حقوق فرهنگیان 

واریز حقوق این ماه فرهنگیان در سراسر کشور به صورت پایا آغاز خواهد شد زمان دقیق واریز حقوق در همین صفحه اطلاع رسانی می شود.



بیشتر بدانید: سامانه پایا حقوق فرهنگیان



حقوق در این ماه معلمان در سامانه خزانه بارگذاری گردید. این ماه بازنشستگان سال1403 معوقه رتبه های اصلی خود را از اول این ماه در سال 1403 دریافت خواهند نمود. همکاران رسمی، پیمانی و قراردادی به همراه حقوق این ماه نیز معوقات حاصل از اجرای رتبه بندی را از اول در این ماه دریافت خواهند نمود

بر اساس آخرین اخبار واریز حقوق این ماه فرهنگیان طی تماس با خزانه اعلام شد که واریزحقوق کارمندان دولت که قراربود ازدیروزشروع شودبا صدور دستورالعمل واریز ازسازمان برنامه و بودجه این ماه شروع می شود.واریز حقوق و معوقات رتبه بندی شاغلین آموزش وپرورش تا روزپنج شنبه انجام می شودکه به احتمال زیاد در همان‌ روز پنج شنبه واریز خواهدشد.

حقوق در این ماه شاغلین با توجه به ارسال اطلاعات حقوق تا ساعت ۱۰ صبح شنبه به وزارت ؛ در صورت تایید خزانه و بارگذاری در سامانه بانک مرکزی در سراسر کشور به حساب ذینفعان واریز خواهد شد.

حقوق این ماه بر مبنای احکام رتبه بندی صادر شده به همراه معوقه از تاریخ اول این ماه محاسبه شده است.(کسورات قانونی کسر شده است)

معوقات رتبه بندی و فیش حقوقی در این ماه برای معلمان و دانشجو معلمان


***

خبر خوش برای فرهنگیان:

  • معاون امور مجلس، حقوقی و امور استان های سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان فعلا به صورت علی الحساب پرداخت و مابه التفاوت آن در ماه های بعد اعمال خواهد شد.
  • بابک افقهی معاون امور مجلس، حقوقی و امور استان های سازمان برنامه و بودجه کشور، د رمورد موضوع افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان پرداخت و گفت: هر قانون و قاعده ای که در کشور می خواهد انجام شود باید سیر قانونی خودش را طی کند، دولت برای جبران بخشی از هزینه های تحمیل شده به کارکنان و بازنشستگان عزیز تصمیم گرفت یک پیشنهاد ترمیم حقوقی را به مجلس ارائه کند، طبیعی است که با رفت و آمدهایی که با مجلس و نشست های کارشناسی که برگزار شد، به یک طرح پخته تر و رویه منطقی تری دست پیدا کنیم که انشاالله در صحن علنی مجلس به حول و قوه الهی به این لایحه دولت رسیدگی خواهد شد و با توجه به نظرات نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی تبفروردینل به قانون و اجرا خواهد شد.
  • وی افزود: منتها نکته ای که وجود دارد این است که دولت از آنجایی که مصمم است که این طرح را انجام دهد مبالغ علی الحساب مدنظر خودش را در حقوق مهرماه کارکنان و بازنشستگان خودش اعمال خواهد کرد من این نوید را می دهم که در حقوق مهرماه پرداخت صورت خواهد گرفت و بعد از اینکه در مجلس نهایی شد و رقم دقیق آن مشخص شد مابه التفاوت آن در ماه های بعد اعمال خواهد شد.
  • افقهی درباره میزان افزایش حقوق گفت: آنچه که در پیشنهاد دولت مطرح شده تحت عنوان لایحه به مجلس محترم همان است که رئیس محترم سازمان برنامه و بودجه اعلام فرمودند برای کارکنان محترم دولت مبلغ ۱ میلیون تومان و برای بازنشستگان عزیز ۹۰۰ هزار تومان که به این رقم حق عائله و حق اولاد افزایش ۵۰ درصدی و ۱۰۰ درصدی پیدا کرده به این معنا که بابت همسر ۲۰۰ هزار تومان و برای هر فرزند ۱۰۰ هزار تومان اضافه می شود، البته توافقی که ما با کمیسیون برنامه بودجه کرده ایم یک افزایش برای بازنشستگان محترم پیش بینی شده است در صورت تصمیم نهایی این موضوع در مجلس ۵ درصد به حقوق بازنشستگان عزیز افزوده خواهد شد.
  • به گفته وی، سایر پیشنهادهایی که دولت داده است ناظر بر افزایش حقوق اعضای محترم هیئت علمی دانشگاه ها است تحت عنوان فوق العاده جهش علمی پیشنهاد شده به دستور رئیس جمهور محترم که اجازه دهید صحن علنی مجلس را رصد کنیم و اگر مورد تأیید نماینده ها قرار گرفت بعد ازجلسه  مجلس قطعی تر می شود صحبت کرد.
  • معاون امور مجلس، حقوقی و امور استان های سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: پیش بینی که دولت کرده است برای طرح این حقوق چیزی حدود ۵۴ تا ۵۷ هزار میلیاد تومان و است که منابع آن از محل صرفه جویی های هزینه های جاری دولت و پیش بینی درآمدهایی که در ماه های آتی صورت گرفته اتفاق خواهد افتاد منتها شاید بعضی از دوستان بعضاً از بی اطلاعی ذهن جامعه را نگران کردند که بار تورمی نداشته باشد معتقد هستیم به دلیل اینکه چاپ پول یا افزایش پایه پولی در این تأمین اعتبار ترمیم حقوق اتفاق نمی افتد و از محل درآمدهای مالیاتی دولت و سایر درآمدهایی که ناشی از فروش فرآورده و منابع آن به ریال است اتفاق می افتد لذا امیدواریم که این ترمیم باعث مقداری بهبود در افزایش قدرت خرید مردم باشد و معتقد هستیم که بار تورمی برای جامعه نخواهد داشت.
  • وی درباره زمان اجرای افزایش حقوق افزود:  انشاالله علی الحساب برای کارکنان و بازنشستگان محترم به دستور رئیس محترم سازمان برنامه و بودجه اعمال خواهد شد و متعاقب آن بعد از اینکه فرآیند قانونی طی شد و به تأیید شورای نگهبان رسید محاسبه دقیق صورت خواهد گرفت و ما به التفاوت انشاالله پرداخت خواهد شد.

همه بازنشستگان و معلمان فرهنگی امید دارند حقوق این ماه در سال 1403 فرهنگیان محترم و زحمتکش هر چه زودتر پرداخت شود و به مانند ماه های گذشته به روز آخر نکشد.

در همین زمینه وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: ما دو نوع معلم در سراسر کشور داریم که یک نوع معلمانی هستند که از ما حقوق دریافت می کنند و نوع معلمانی هستند که علاوه بر حقوق خود، بابت کار اضافه ای که انجام می دهند، اضافه کار دریافت می کنند.

وی تأکید کرد: حقوق هیچ معلمی در سراسر کشور با تأخیر پرداخت نمی شود و همه معلمان آموزش و پرورش حقوقشان را سرموعد دریافت می کنند و آن میزانی که با تأخیر مواجه می شود، اضافه کار معلمان است.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: متأسفانه در کشور محدودیت منابع وجود دارد و سازمان برنامه و بودجه پرداخت اضافه کار این افراد را موکول به پرداخت حقوق کارکنان رسمی کرده است و البته به ما وعده داده اند که نسبت به پرداخت این مطالبات اقدام می کنند و ما هم پیگیر هستیم.

وی تصریح کرد: ۹۵ درصد از پولی که هر ماه بابت حقوق معلمان پرداخت می کنیم، بدون یک روز تأخیر است و ۵ درصد از میزان حقوق که با تأخیر پرداخت می شود، بابت اضافه کار آنان است که تلاش می کنیم این مشکل را هم برطرف کنیم.

برابر اعلام صورت گرفته حقوق این ماه در سال 1403 فرهنگیان، جهت واریز به بانک مرکزی ارسال می شودو پروسه واریز حقوق معمولا یک روز زمان می‌برد.

به گزارش امور مالی، حقوق در این ماه شاغلين رسمی و پیمانی بصورت نظام هماهنگ ( پایا ) درسطح کشور پرداخت خواهد شد.

حقوق فرهنگیان تمامی استان ها به مرور واریز خواهد شد.

مسئول روابط عمومی اعلام کرد : “در مسیر اجرای این مجوز و تأمین بودجه مورد نیاز، دستگاه‌های مسئول نیاز به زمان دارند تا با نظر رئیس جمهور محترم، در دستور بررسی فوری نهادهای مسئول، برای پرداخت حقوق در این ماه فرهنگیان اقدام شود. برای پیشگیری از تأخیر بیشتر، پرداخت حقوق بر اساس احکام ماه قبل صورت خواهد گرفت. ” بعد از واریز حقوق در این ماه از سال 1403 فرهنگیان می توانید فیش حقوقی دریافت نمایید.

اطلاعیه واریز حقوق 

🔴 بارگزاری فیش های حقوقی این ماه معلمان و دانشجومعلمان

🔰 معلمان و دانشجومعلمان می توانند فیش حقوقی خود را مشاهده کنند.

🔻با توجه به آموزش و پرورش هر محل خدمت بارگزاری فیش های افراد در سایت ممکن است زودتر یا دیرتر انجام شود.

♦️فیش در این ماه صادر شده است:

** اگر برای دریافت فیش حقوقی خود با مشکل روبرو شده اید، نگران نباشید شما عزیزان می توانید هر روز حتی در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب با کارشناسان سامانه صدای مشاور تماس بگیرید و فیش حقوقی خود را از طریق سایت فیش حقوقی فرهنگیان دریافت کنید:


5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان و ثبت نام وام فرهنگیان

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 5 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی