جهت مشاوره در زمینه ثبت نام اینترنتی وام دانشجویی دانشگاه فرهنگیان

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 26455

شرایط و مبلغ دریافت وام دانشجویی دانشگاه فرهنگیان 1403

شرایط دریافت وام دانشجویی دانشگاه فرهنگیان 99-1400

در این مقاله از شرایط دریافت وام دانشجویی فرهنگیان سال 1403 مطلع می شوید. دانشجویان واجد شرایط در دانشگاه فرهنگیان که متقاضی دریافت وام می باشند با توجه به توضیحات مندرج در این صفحه اقدام نمایند. قابل توجه دانشجویان محترم متقاضی وام دانشجویی فرهنگیان:

شرایط دریافت وام دانشجوی دانشگاه فرهنگیان 1403

آخرین شرایط دریافت وام دانشجویی در دانشگاه فرهنگیان از سوی این دانشگاه به اطلاع متقاضیان می رسد تغییرات احتمالی شرایط در سال تحصیلی جدید در همین صفحه به روزرسانی خواهد شد. با توجه به تلاش و پیگیری های صورت گرفته از سوی شورای صنفی دانشگاه فرهنگیان و رایزنی معاونت دانشجویی دانشگاه با صندوق رفاه وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری و تخصیص مجدد وام های دانشجویی  به شرح زیر است:

  1. وام ضروری حوادث
  2. وام ازدواج
  3. وام ودیعه مسکن

دانشجویان عزیز باتوجه به فرصت اختصاصی که به دانشگاه فرهنگیان تعلق گرفته در اسرع وقت نسبت به مطالعه دستورالعمل و ثبت نام وام ها اقدام نمایید.

آیین نامه وام دانشجویی دانشگاه فرهنگیان

در آیین نامه وام دانشجویی به نکات ذیل اشاره شده است :
🔺 شرایط وام گیرنده
🔺 انواع وام ها و نحوه پرداخت
🔺 نحوه بازپرداخت و


اعطای وام از طریق صندوق وام ضروری یا در قالب تفاهمنامه با بانک‌ها. صندوق وام ضروری از سال‌ها قبل در تمام ادارات کل آموزش و پرورش تشکیل شده و در همه مناطق، نواحی و شهرستان‌ها یک صندوق وام ضروری داریم که از محل پاره سهام‌هایی که همکاران از حقوق خود پرداخت می‌کنند، تأمین می‌شود. از این رو ارائه وامی با سود صفر درصد، به میزان سه برابر پولی که فرد در صندوق گذاشته وجود دارد.


نحوه ثبت نام و دریافت وام به دانشجویان دانشگاه فرهنگیان

درخواست وام در پورتال دانشجویی تا واریز به حساب دانشجو دانشگاه از طریق سایت صندوق رفاه دانشجویی انجام می شود. برای ثبت نام به صندوق رفاه مراجعه کنید و یا از طریق شماره تلفن های مندرج در انتهای این مقاله با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید:

کارشناسان این سامانه مراحل ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه فرهنگیان را با توجه به شرایط و آیین نامه موجود در سایت صندوق رفاه دانشجویی انجام می دهند.

مراحل ورود به سایت صندوق رفاه دانشجویی:

1.ورود دانشجویان به سایت صندوق رفاه
2.انتخاب دکمه ثبت نام دانشجوی جدید
3. وارد کردن کدملی و تاریخ تولد و انتخاب دکمه جستجو
4.وارد کردن تابعیت ، محل صدور، مرکز آموزشی و…


برای ورود به راهنمای سایت صندوق رفاه اینجا کلیک کنید.

شرایط و مبلغ دریافت وام دانشجویی دانشگاه فرهنگیان 1403 1


اخبار وام فرهنگیان

فاصله زمانی دریافت وام برای فرهنگیان چند ماه است؟

در حال حاضر سقف وام اعطایی به فرهنگیان به ۱۰۰ میلیون تومان رسیده است.

طبق آخرین تفاهمنامه، به میزان دو هزار میلیارد تومان تفاهمنامه برای ارائه وام به فرهنگیان امضا شده بود. این وام با عنوان مرابحه با سقف ۶۰۰ میلیون ریال (بدون مسدودی) پرداخت می‌شود.

در دوره جدید خدمات، عدد تفاهمنامه با بانک ملی هفت برابر شده و تا ۱۴ هزار میلیارد تومان افزایش داشته است.

این وام به خود استان‌ها ابلاغ شده و استان‌ها بر اساس مقتضیات خودشان می‌توانند به افراد وام دهند. به هر حال باید در نظر داشت سطح زندگی و هزینه‌ها در کلانشهرها با شهرهای کوچک قابل قیاس نیست و شاید وام ۳۰ میلیون تومانی برای افرادی که در تهران هستند مؤثر نباشد اما برای کسی که در شهرهای کوچک‌تر زندگی می‌کند، این وام تا حدی می‌تواند کمک‌کننده باشد.


ضمانت این وام چیست؟

در تفاهمنامه جدید با بانک ملی برای بازپرداخت دیگر نیازی نیست که ماه به ماه به بانک مراجعه شود، بلکه بازپرداخت تسهیلات از طریق کسر از حقوق اعمال می‌شود. هم‌اکنون به منظور رفاه همکاران فرهنگی شاغل با داشتن دو ضامن که گواهی کسر از حقوق ضامنین نیز الزامی نیست، این وام برای فرهنگیان قابل دریافت است. اگر مدارک فرد تکمیل باشد معمولاً ظرف یک هفته مبلغ وام به حساب فرد واریز خواهد شد.


3/5 - (2 امتیاز)
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی