جهت مشاوره در زمینه دریافت فیش معوقات رتبه بندی

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 66382

✔️سایت فیش معوقات رتبه بندی فرهنگیان(جدید)✔️

سایت فیش معوقات رتبه بندی فرهنگیان(جدید)

در این مقاله لینک مستقیم ورود به سایت فیش معوقات رتبه بندی فرهنگیان را در اختیار فرهنگیان در سراسر کشور قرار داده ایم، همچنین نحوه  و مراحل مشاهده و دریافت فیش معوقات رتبه بندی جدید را، برای فرهنگیان بصورت تصویری و جامع شرح داده ایم.

یکی از مسائلی که فرهنگیان در مورد آن سوال دارند این است که معوقات رتبه بندی کی واریز می شود و چگونه می توانند فیش معوقات رتبه بندی را مشاهده کنند در این مقاله سایت جدید فیش معوقات رتبه بندی برای فرهنگیان را معرفی کرده ایم و لینک مستقیم ورود به سایت اصلی معوقات رتبه بندی را  در اختیار فرهنگیان در سراسر کشور قرار داده ایم.

اگر به دنبال پاسخ سوالات خود در مورد معوقات رتبه بندی فرهنگیان هستید و می خواهید بدانید که معوقات رتبه بندی کی پرداخت می شود پیشنهاد می شود که تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.


مراحل دریافت فیش معوقات رتبه بندی فرهنگیان

در این قسمت مراحل فیش معوقات رتبه بندی فرهنگیان را بصورت تصویری و گام به گام در اختیار متقاضیان قرار داده ایم،با استفاده از راهنمای تصویری می توانید به راحتی فیش حقوقی معوقات رتبه بندی خود را مشاهده نمایید:

✔️سایت فیش معوقات رتبه بندی فرهنگیان(جدید)✔️ 1 برای دریافت فیش معوقات رتبه بندی فرهنگیان ابتدا وارد سایت مای مدیو به نشانی medu.ir شوید، یا برای ورود مستقیم به سایت دریافت فیش معوقات رتبه بندی فرهنگیان روی لینک مستقیم کلیک نمایید:


✔️سایت فیش معوقات رتبه بندی فرهنگیان(جدید)✔️ 2

✔️سایت فیش معوقات رتبه بندی فرهنگیان(جدید)✔️ 4 برای ورود ابتدا مطابق با تصویر کد ملی و رمز عبور خود را وارد نمایید و در آخر “کد امنیتی” را درج نمایید  و روی عبارت “ورود ” کلیک نمایید:

✔️سایت فیش معوقات رتبه بندی فرهنگیان(جدید)✔️ 5



✔️سایت فیش معوقات رتبه بندی فرهنگیان(جدید)✔️ 6 توجه داشته باشید اگر قبلا در درگاه دولت کد پستی خود را وارد نکرده اید حتما قبل از ورود به سایت فیش حقوق معوقات رتبه بندی، کد پستی خود را در سامانه تایید نمایید.


✔️سایت فیش معوقات رتبه بندی فرهنگیان(جدید)✔️ 7 در سامانه جدید فیش معوقات رتبه بندی فرهنگیان روی عبارت “فیش حقوقی” کلیک نمایید تا بتوانید میزان معوقات رتبه بندی را  مشاهده کنید:

 ✔️سایت فیش معوقات رتبه بندی فرهنگیان(جدید)✔️



 


✔️سایت فیش معوقات رتبه بندی فرهنگیان(جدید)✔️ 8 برای مشاهده فیش معوقات رتبه بندی فرهنگیان مطابق با تصویر زیر، سال را انتخاب کرده، سپس روی “مشاهده” کلیک نمایید تا بتوانید فیش حقوقی معوقات رتبه بندی را مشاهده کنید:

برای چاپ فیش حقوقی و یا گرفتن خروجی بصورت پی دی اف می توانید از قسمت پایین صفحه اقدام نمایید:

✔️سایت فیش معوقات رتبه بندی فرهنگیان(جدید)✔️





اطلاعیه واریز معوقات رتبه بندی سال ۱۴۰۰

 بر اساس آخرین اخبار رتبه بندی معلمان با همت و تلاش شبانه روزی همکاران شما در مجموعه مالی ۶ ماه از  مطالبات مربوط به رتبه بندی پرداخت شد. نگارشی که ارسال خواهد شد مربوط به حقوق است. معوقات رتبه بندی ۶ ماه ۱۴۰۱ کامل پرداخت شد( شش ماهه دوم سال ۱۴۰۱ )، مابقی معوقات رتبه بندی نیز پرداخت می گردد. مرحله بعد معوقات ۴ ماه ۱۴۰۰ کامل پرداخت خواهد شد.

✔️سایت فیش معوقات رتبه بندی فرهنگیان(جدید)✔️ 6  فرهنگیان عزیز توجه داشته باشید که معوقات رتبه بندی سال ۱۴۰۰ تا آخر شهریور ماه پرداخت خواهد شد، و وزیر آموزش و پرورش خبر عدم  پرداخت معوقات رتبه بندی را تکذیب کردند و حتما تا قبل از مهر ماه ۱۴۰۲ معوقات رتبه بندی فرهنگیان به صورت کامل در همه استان ها پرداخت خواهد شد.

✔️سایت فیش معوقات رتبه بندی فرهنگیان(جدید)✔️ 6 معوقات رتبه بندی معترضان به رتبه بندی نیز بعد از تایید نهایی رتبه ها و اعلام نتایج بصورت کامل پرداخت خواهد شد.

تلفن مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور


✔️سایت فیش معوقات رتبه بندی فرهنگیان(جدید)✔️ 11

راهنمای تلفنی دریافت فیش معوقات رتبه بندی

در این مقاله نحوه مشاهده فیش معوقات رتبه بندی را بصورت تصویری در اختیار فرهنگیان کل کشور قرار داده ایم، اگر برای دریافت فیش حقوق معوقات رتبه بندی با سوال یا ابهام روبرو شده اید، می توانید ه روز حتی در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب با شماره تلفن های ده رقمی مندرج در همین صفحه تماس حاصل کنید تا کارشناسان سامانه شما را در دریافت فیش حقوق معوقات رتبه بندی راهنمایی نمایند.

همچنین اگر سوالی در مورد معوقات رتبه بندی معلمان و معوقات رتبه بندی سال ۱۴۰۰ دارید می توانید از مشاوران سامانه بپرسید.



به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه دریافت فیش معوقات رتبه بندی

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی