جهت مشاوره در زمینه نحوه محاسبه کسر از حقوق معلمان حق التدریس

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 29075

کسر از حقوق معلمان حق التدریس آموزش و پرورش امسال

کسر از حقوق معلمان حق التدریس آموزش و پرورش امسال 

محاسبه ساعت حق‌التدریس به اندازه ۳۵ دقیقه

کسر از حقوق معلمان حق التدریس آموزش و پرورش امسال 1

وزیر آموزش و پرورش ،خبر محاسبه ساعت حق‌التدریس به اندازه 35 دقیقه را تکذیب کرد و اعلام نمود اگر همکاری احساس می ‌کند در محاسبه‌اش مشکلی وجود دارد، می‌ تواند پیگیری کند. حقوق همه معلمان بدون تاخیر پرداخت می‌شود. حق ‌التدریس‌های آزاد هم سر ماه حقوق می‌گیرند. البته شرایط برای معلمان رسمی کمی متفاوت خواهد بود. در ادامه از جزئیات کامل خبر مطلع میشوید:

حقوق معلمان حق التدریس و معلمان رسمی 

 وزیر آموزش و پرورش درخصوص حقوق معلمان حق التدریس شرح داد، سیاست ما درباره پرداخت حق‌التدریس‌ها هیچ تغییری نکرده است و دقیقا همانند سال‌های گذشته است و آن ۳۵ دقیقه را به‌طور قاطع رد می ‌کنم.

کسر از حقوق معلمان حق التدریس آموزش و پرورش امسال 2 افزایش حقوق معلمان مدارس در سال

کسر از حقوق معلمان حق التدریس آموزش و پرورش امسال 2 افزایش حقوق و واریز عیدی فرهنگیان

  • ▫️حق‌التدریس همواره در ازای کار انجام‌شده پرداخت می‌شده و تغییری در سیاست ما رخ نداده و اگر همکاری احساس می‌کند در محاسبه‌اش مشکلی وجود دارد، می‌تواند به اداره خود مراجعه کند.
  • ▫️حقوق هیچ معلمی با تاخیر پرداخت نمی‌شود. حق‌التدریس‌های آزاد هم سر ماه حقوق می‌گیرند. ولی درباره حق‌التدریس شاغلین باید گفت که معلمان رسمی علاوه بر کار رسمی‌شان تدریسی انجام می‌دهند و متناسب با آن دریافتی دارند که پراخت آن ماهانه نیست و در همه سال‌های گذشته هم در چند مرحله پرداخت می‌شود. ماهانه نیست زیرا جزو حقوق محاسبه نمی‌شود.
  • ▫️هفته گذشته ۳۸۰ میلیارد تومان دریافت کردیم تا حق‌التدریس باقی‌مانده سال قبل را بپردازیم، قول هم گرفتیم که مطالبات شش‌ماه سال‌جاری را هم تا قبل از عید بپردازیم.

استخدام معلم در آموزش و پرورش

آموزش پرورش به شدت نیاز به استخدام معلم در سیستم آموزشی می باشد. قرار براین شده است که تمام ظرفیت دانشگاه فرهنگیان مورد استخدام و جذب آموزش و پرورش قرار بگیرند. با تمام این اوصاف میزان کسری معلم در بخش منابع انسانی آموزش و پرورش به صورت چشمگیری مشاهده می شود. برای اطلاع از شرایط استخدام معلم در آموزش و پرورش لینک زیر را انتخاب کرده و از طریق شماره تلفن های مندرج در این مقاله با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس حاصل فرمایید:

استخدام معلم فقط از دانشگاه فرهنگیان

کسر از حقوق معلمان حق التدریس آموزش و پرورش امسال 4

به این مقاله امتیاز دهید
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 1 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رحمان شجاعی شنبه , 27 مارس 2021 - 20:19

باسلام
درحالی که وزارت ا.پ.کل اضافه کار ۶ ماهه سال ۹۹ رو به استانها پرداخت نموده .ولی خراسان رضوی فقط تا پایان دیماه رو واریز نموده فقط ۴ ماه دلیل چیست .لطفا پیگر وپاسخگو باشین

نصب اپ دانش آموزی