جهت مشاوره در زمینه معوقات رتبه بندی فرهنگیان بازنشسته

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 73803

پرداخت معوقات رتبه بندی فرهنگیان بازنشسته ۱۴۰۲ در دی ماه

پرداخت معوقات رتبه بندی فرهنگیان بازنشستهدر این مقاله آخرین خبر از پرداخت معوقات رتبه بندی فرهنگیان بازنشسته را شرح داده ایم. مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، از صدور احکام رتبه بندی بازنشستگان آموزشی و فرهنگی آموزش و پرورش برای 50 هزار و 500 نفر از مشمولان خبر داد.

وی گفت: بنابر قوانین موجود، رتبه بندی بازنشستگان آموزشی و فرهنگی آموزش و پرورش باید اجرایی میشد، اما با توجه به صدور احکام شاغلین و مشمولان رتبه بندی در نیمه دوم ۱۴۰۱ توسط آموزش و پرورش این موضوع تاکنون به طول انجامید؛ همچنین پرونده فرهنگیانی که از تاریخ 1400/06/31 تا پایان سال 1401 بازنشسته شده اند نیز در زمان تحویل به صندوق بازنشستگی کشوری، بدون رتبه بندی بوده است.


معوقات رتبه بندی فرهنگیان بازنشسته

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: در مجموع 50 هزار و 477 نفر مشمول دریافت معوقات رتبه بندی فرهنگیان بازنشسته شده اند؛ به این تعداد، میانگین 37 میلیون و 200 هزار تومان، ناشی از معوقه متناسب سازی در طول اجرای قانون متناسب سازی یعنی از 1400/06/31 تا پایان سال 1402 پرداخت خواهد شد.

وی ادامه داد: صندوق بازنشستگی کشوری، پس از واریز حقوق آذر ماه 1402، مبلغ 6/645/000 هزار تومان به طور میانگین بابت معوقات رتبه بندی فرهنگیان بازنشسته، برای سه ماهه مهر، آبان و آذر ۱۴۰۲، به حساب مشمولان واریز میکند که این مبلغ میانگین بوده و ممکن است افرادی کمتر یا بیشتر از این مبلغ دریافت کنند.

وی تاکید کرد: پرداخت‌ معوقات تا پایان سال 1402، به صورت ماهانه و تا تسویه کامل با تامین اعتبار لازم و همکاری سازمان برنامه و بودجه ادامه خواهد داشت. معوقات رتبه‌ بندی فرهنگیان بازنشسته مربوط به سه ماه فصل پاییز پرداخت می شود.



بیشتر بدانید: اینترنت هدیه به معلمان، مدیران و معاونین مدارس



معوقات رتبه بندی فرهنگیان بازنشسته پرداخت شد

به نقل از سایت صندوق بازنشستگی کشوری، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از شروع پرداخت معوقات رتبه بندی فرهنگیان بازنشسته بصورت ماهانه خبر داد.

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس عنوان کرد: با پیگیری‌ های انجام شده از صندوق بازنشستگی کشوری و همراهی سازمان برنامه و بودجه، معوقات رتبه بندی فرهنگیان بازنشسته برای سه ماه پرداخت شد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: بر این اساس احکام رتبه‌ بندی معلمان برای بازنشستگان نیز صادر و اجرای این قانون کامل شد. بنابراین حدود 6/200/000 هزار تومان به حقوق معلمان اضافه خواهد شد.

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری تصریح کرد: سایر معوقات رتبه بندی فرهنگیان بازنشسته نیز طی 4 ماه‌ تا پایان سال پرداخت خواهد شد؛ همچنین فرهنگیانی که از 1400/06/31 بازنشسته شده و مشمول رتبه بندی میشوند، این دریافتی‌ ها را خواهند داشت‌.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در خصوص معوقات رتبه بندی فرهنگیان بازنشسته گفت: با پیگیری های انجام شده در جهت اجرای رتبه بندی و براساس اعلام رسمی آموزش و پرورش، از مجموع 120 هزار نفر که در  سال 1400 و 1401 بازنشسته شدند، حدود 62 هزار نفر مشمول طرح رتبه بندی می شوند.

وی افزود: صندوق بازنشستگی کشوری احکام اعمال رتبه بندی 1400، 1401 و 1402 را صادر کرده است و ضرایب سنواتی بعدی هم برای مشمولین اعمال شده است.



بیشتر بدانید: ضمن خدمت فرهنگیان



تلفن تلفن مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور

خلاصه مطلب

در این مقاله آخرین خبر از پرداخت معوقات رتبه بندی فرهنگیان بازنشسته را شرح داده ایم. فرهنگیان گرامی می توانند در صورت هرگونه سوال و ابهام در خصوص معوقات رتبه بندی بازنشستگان فرهنگی، از تلفن ثابت و بدون گرفتن کد با شماره تلفن ده رقمی مندرج در همین صفحه تماس بگیرند. کارشناسان این سامانه هرروز از ساعت 8 صبح تا 12 شب، آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما عزیزان هستند.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه معوقات رتبه بندی فرهنگیان بازنشسته

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی