جهت مشاوره در زمینه واریز حقوق فرهنگیان

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 73537

ورود به سامانه پایا واریز حقوق فرهنگیان – cbi.ir

سامانه پایا واریز حقوق فرهنگیانسامانه پایا واریز حقوق فرهنگیان به آدرسcbi.ir، تنها سامانه ای الکترونیک است که می تواند دستور پرداخت های متعدد را از سمت بانک مبدا دریافت، پردازش و برای انجام به بانک های مقصد ارسال کند. همچنین بانک ها نیز می توانند دستور پرداخت های مشتریان خود را به صورت انفرادی یا گروهی، دریافت و برای پایاپای و انجام به بانک های مقصد ارسال کنند.


لینک ورود به سامانه پایا واریز حقوق فرهنگیان

در ادامه لینک ورود به سامانه پایا واریز حقوق فرهنگیان را برای شما قرار داده ایم. این سامانه امکان انجام تراکنش های مالی مختلف را بین افراد، شرکت ها و مشتریان فراهم می کند. از جمله تراکنش های سامانه پایا می توان به تراکنش های C2C,B2C,B2B اشاره کرد. این سامانه دارای دو زیر سامانه واریز مستقیم (وم) و برداشت مستقیم (بم) می باشد. برای ورود به سامانه پایا واریز حقوق فرهنگیان برروی لینک زیر کلیک کنید:



خدمات سامانه پایا واریز حقوق فرهنگیان

سامانه پایا واریز حقوق فرهنگیان، ارائه دهنده خدمات متنوعی همچون پرداخت قبوض و اقساط تسهیلات به صورت الکترونیکی و دیگر موارد است. در این قسمت از مقاله خدمات سامانه پایا واریز حقوق فرهنگیان را به طور کامل شرح داده ایم.

  • پرداخت حقوق و مستمری:

این سامانه در جهت جلوگیری از تعدد حساب های افراد، این امکان را به سازمان ها و موسسات می دهد که بتوانند با استفاده از امکانات “پایا”، حقوق و مستمری کارکنان و بازنشستگان خود را به حساب مورد نظر افراد واریز کنند.

  • پرداخت اقساط تسهیلات به صورت الکترونیکی:

از آن جایی که بسیاری از افرادی که تسهیلات دریافت کرده اند، حقوق خود را از بانک دیگری دریافت می کنند، می توانند از طریق استفاده از خدمات “پایا” و بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعب دو بانک، وجه اقساط خود را واریز نمایند.

  • پرداخت سود سهام و اوراق بهادار:

شرکت‌هایی که دارای تعداد بسیاری سهامدار هستند می‌توانند با استفاده از امکانات “پایا” بدون نیاز به افتتاح حساب برای هرکدام از سهامداران یا ارائه فیش برای دریافت سود سهام، وجوه را مستقیما به حساب سهامداران واریز کنند.



زمان واریز حقوق فرهنگیان

زمان واریز حقوق فرهنگیان شاغل و بازنشستگان آمورش و پرورش، مانند دیگر کارمندان و کارکنان دولت معمولا از 26 هر ماه آغاز و تا پایان ماه ادامه دارد. واریز حقوق فرهنگیان براساس حروف الفبا می باشد، بنابراین نمی توان زمان دقیق واریز حقوق هر ماه را اعلام کرد. در صورتی که زمان دقیق واریز حقوق ماه جاری اعلام شود این مقاله برروز رسانی می شود. همچنین حقوق دانشجو معلمان جدید، پس از انجام مراحل استخدام، از سوی وزارت آموزش و پرورش، صورت می گیرد.



جزئیات واریز حقوق فرهنگیان 

در ادامه جزئیات واریز حقوق فرهنگیان در ماه های آبان و آذر را شرح داده ایم. سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با بیان گزارش عملکردی در خصوص اجرای رتبه‌ بندی معلمان گفت: نزدیک 80درصد از مشمولان، مزایای رتبه آموزشیار معلم و حدود 90درصد از همکاران فرهنگی، مزایای ترمیم حقوق را دریافت کرده اند.

وی افزود: ترمیم حقوق از اول مهرماه اعمال شده که در ماه‌های بعد نیز ادامه خواهد داشت و شامل ضریب ریالی 3000 امتیاز و افزایش 100درصدی حق اولاد و 50درصدی عائله مندی می باشد.

در خصوص رتبه‌ بندی نیز صدور احکام آموزشیار معلم (45 درصد مجموع حق شغل، حق شاغل و فوق‌ العاده شغل) برای مشمولین از 1400/06/31 اعمال شد، وجوه و معوقات نیز از اول فروردین 1401 به مدت 8 ماه واریز شده است.

با این حال، طبق قانون استخدام کشوری و قانون مدیریت خدمات کشوری، برای همکاران تابع صندوق بازنشستگی کشوری، مقرری ماه اول (افزایش حقوق نسبت به ماه قبل) از ترمیم حقوق و رتبه‌ بندی کسر شده است و طبیعتاً مقرری ماه اول در زمان واریز معوقات 1400 دیگر کسر نخواهد شد.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش درباره ادامه برنامه این معاونت گفت: برای جاماندگان یعنی 20 درصد باقی مانده مشمولان رتبه‌ بندی ازجمله منتقل‌ شدگان درون دستگاهی و بازنشستگان و 10 درصد باقی مانده ترمیم حقوق، احکام صادر و همزمان با حقوق آذرماه به همراه معوقات پرداختی انجام می‌شود. به علاوه درصدد هستیم با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه، معوقات 1400 نیز پرداخت شود.

وی افزود: با توجه به اینکه در چند ماه گذشته، علی الحسابی به میزان تقریبا 50 درصد از معادل ریالی رتبه آموزشیار معلم برای مدت 9 ماه (6 ماهه سال 1400 و 3 ماه 1401) واریز شده است، در فیش حقوقی این کسور تحت عنوان برگشت جبرانی منظور شده است‌.

سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه برخی همکاران عزیز فرهنگی نگران عدم صدور احکام یا کسورات قانونی هستند افزود: جای نگرانی نیست قطعا در واریز حقوق فرهنگیان در ماه های بعدی، همه مشمولان لحاظ خواهند شد. البته در کنار پرداخت معوقات، طبعا کسر معوقات هم خواهیم داشت که شامل مقرری ماه اول، برگشت جبرانی (مجموع علی‌الحساب 3 ماه فروردین، اردیبهشت و خرداد 1401، که قبلاً به حساب همکاران واریز شد و برای آنکه اعمال رتبه‌ بندی در یکماه 2 بار منظور نشود، در فیش صادره این عبارت قید شده است) سهم مالیات، بیمه و صندوق بازنشستگی است.

وی ادامه داد: به زبان ساده، خالص دریافتی این ماه همکاران شامل، اختلاف حقوق آبان ماه و مجموع معوقات مزایای رتبه آموزشیار معلم 8 ماه نخست 1401 و نیز 2 ماه ترمیم حقوق مهر و آبان با علی‌الحساب 3 ماه واریز شده، مقرری ماه اول و سایر کسورات قانونی است.

به گفته سخنگوی وزارت آموزش و پرورش حقوق مهر و آبان با علی‌الحساب 3 ماه واریز شده، مقرری ماه اول و سایر کسورات قانونی است و همکاران تابع صندوق بازنشستگان کشوری که دارای 30 سال خدمت و بالاتر هستند، از کسور مقرری ماه اول معاف هستند. با این حال چنانچه همکاری، نسبت به صدور حکم یا مفاد مقرر در فیش حقوقی اعتراضی دارد، به واحدهای اداری و مالی منطقه منتقل کند.

سخنگوی وزارت آموز و پرورش خاطر نشان کرد: نکته قابل توجه اینکه همچنانکه قبلاً تاکید و تصریح شد مسئولیت صدور احکام رتبه‌بندی مشمولان، تسریع و دقت در کار و حسن انجام امور مربوط با مدیران مناطق و مدیران کل استان هاست، وزارتخانه نیز باید در این راستا نقش تنظیم‌گری و تسهیل‌گری خود را بخوبی ایفا نماید تا هم رضایتمندی شغلی معلمان و هم کیفیت‌ بخشی آموزشی و پرورشی محقق شود.



دریافت فیش حقوقی فرهنگیان

فرهنگیان گرامی می توانند در صورت نیاز به فیش حقوقی خود، بعد از واریز حقوق، به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان به نشانی my.medu.ir مراجعه کرده و با کد ملی و کد پرسنلی وارد حساب کاربری خود شده و اقدام به دریافت فیش حقوقی به صورت غیر حضوری کنند. در ادامه به مراحل دریافت فیش حقوقی فرهنگیان اشاره کرده ایم:

توجهپس از ورود به سامانه اطلاعات درخواستی را وارد کرده و برروی گزینه “ورود” کلیک کنید.(توجه داشته باشد نام کاربری در واقع همان کد ملی شما می باشد).

توجهپس از آن که به صفحه حساب کاربری خود منتقل شدید، از منوی اداری برروی گزینه “فیش حقوقی” کلیک کنید.

توجهدر این قسمت می توانید سال و ماه مورد نظر خود را وارد کرده و فیش حقوقی آن ماه را مشاهده نمایید. در این صفحه پس از کلیک برروی گزینه “مشاهده” می توانید از فیش حقوقی خود پرینت گرفته و یا فایل pdf آن را دریافت کنید.

تلفن تلفن مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور

خلاصه مطلب

در ابین مقاله امکانات سامانه پایا واریز حقوق فرهنگیان را شرح داده ایم. این سامانه می تواند دستور پرداخت های متعدد را از سمت بانک مبدا دریافت، پردازش و برای انجام به بانک های مقصد ارسال کند و بسیاری امکانات دیگر را به سازمان ها و شرکت ها ارائه می دهد.

همچنین جزئیات واریز حقوق فرهنگیان در ماه های آبان و آذر و معوقات آن ها در این مقاله به طور کامل شرح داده ایم. فرهنگیان گرامی در صورت هرگونه سوال  ابهامی درزمینه واریز حقوق و دریافت فیش حقوقی می توانند از تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره تلفن ده رقمی مندرج در همین صفحه تماس بگیرند. کارشناسان این سامانه هرروز از ساعت 8 صبح تا 12 شب، آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما عزیزان در سراسر کشور هستند.

2.3/5 - (20 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه واریز حقوق فرهنگیان

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی