جهت مشاوره در زمینه دریافت اینترنتی فیش حقوقی فرهنگیان

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 27348

تکذیب خبر کسر از حقوق فرهنگیان و معلمان

خبر کسر از حقوق فرهنگیان تکذیب شد. اخیرا اخبار کسر از حقوق باعث نگرانی فرهنگیان شد، این خبر صحیح نبوده و پیرو اطلاعیه آموزش و پرورش، دیوان محاسبات به دنبال کسر از حقوق فرهنگیان نیست. وزارت آموزش و پرورش در پی انتشار اخباری مبنی بر کسر حقوق فرهنگیان اطلاعیه‌ زیر را صادر کرد. مراتب برای آگاهی و تنویر افکار عمومی و تکذیب کلیه اخبار مغایر با این اطلاعیه اعلام می‌ شود.

کسر از حقوق فرهنگیان و معلمان 

‏در پی انتشار بعضی از اخبار مبنی بر کسر حقوق فرهنگیان توسط دیوان محاسبات کشور، به استحضار می ‌رساند پیرو نشست گفتگوی هفته با حضور رئیس محترم دیوان محاسبات کشور، همکاران ایشان و تمام روسا و مدیران آموزش و پرورش برگزار شد، این خبر تکذیب شد.

لذا به استحضار فرهنگیان عزیز می‌ رساند دیوان محاسبات کشور، نقشی در صدور احکام و کسر حقوق فرهنگیان نداشته، بلکه با نظر مساعد رئیس محترم کل دیوان محاسبات، مقرر شده راه ‌های کمک و مساعدت به آن ‌دسته از همکاران مشمول رای بررسی و ارائه شود.

تکذیب خبر کسر از حقوق فرهنگیان و معلمان 1

وزارت آموزش و پرورش:
** دیوان محاسبات کشور، نقشی در صدور احکام و کسر حقوق فرهنگیان نداشته و مقرر شده راه‌های کمک و مساعدت به آن‌دسته از همکاران مشمول رای بررسی و ارائه شود.

** پیش از این، اللهیار ترکمن، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفته بود به استناد حکم دیوان محاسبات پرداخت برخی از حقوق فرهنگان متوقف شده بود.

میزان افزایش حقوق معلمان و فرهنگیان

افزایش حقوق معمان و فرهنگیان در درست بررسی است و در دستور کار قرار گرفته است. برای اطلاع از جزئیات افزایش حقوق لینک زیر را انتخاب کنید:

تکذیب خبر کسر از حقوق فرهنگیان و معلمان 2 25 درصد افزایش حقوق فرهنگیان 

مشاوره آزمون های  استخدامی آموزش و پرورش 

علاقمندان به اشتغال در آموزش و پرورش میتوانند برای اطلاع از زمان ثبت نام و برگزاری آزمون های استخدامی آموزش و پرورش، زمان انتشار دفترچه ثبت نام، منابع آزمون استخدامی و … با شماره تلفن های سامانه صدای مشاور تماس بگیرند:

به این مقاله امتیاز دهید
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 1 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اینالو سه‌شنبه , 5 ژانویه 2021 - 18:03

باسلام وعرض ادب ،تقاضای اینجانب بعنوان یک فرهنگی در مورد اضافه کردن حقوق سال جدید چرا از ابتدای سال اضافه نمیگردد باید تا تیر ماه صبر کنیم چرا ؟؟مخارج بالا ست فکری بحال سرعت دادن به پرداختها کنید ممنون

نصب اپ دانش آموزی