جهت مشاوره در زمینه خرید سربازی در سال 1403

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 28708

خرید سربازی در سال 1403

خرید سربازی در سال 1400

خرید سربازی در سال 1403

در این صفحه از آخرین اخبار خرید خدمت سربازی مطلع می شوید. تغییرات قوانین خرید خدمت سربازی در سال 1403 و قبل از آن به اطلاع مشمولان گرامی خدمت سربازی می رسد:

خرید خدمت سربازی در سال 1403

در حال حاضر قوانین مربوط به خرید خدمت سربازی در سال 1403 مشابه سال قبل است، تغییرات جدید قوانین در همین صفحه به روزرسانی و اطلاع رسانی می شود.


چگونگی قانون خرید خدمت سربازی در سال ۱۴۰۲ 

خرید خدمت سربازی در سال ۱۴۰۲ در بودجه دیده نشده است . اما شرایط معافیت به شرح زیر است:

یک عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی از تصویب معافیت‌های جدید قانون نظام وظیفه در کمیسیون تلفیق خبر داد که به شرط تصویب در صحن علنی مجلس و طی تشریفات قانونی اجرا خواهد شد. بر این اساس:

  • مشمولان خدمت سربازی دارای ۳ فرزند و بیشتر معاف هستند.
  • مشمولان بالای ۳۵ سال دارای ۲ فرزند  از خدمت سربازی معاف هستند.
  • به ازای هر سال خدمت امدادگران و نجات‌گران جمعیت هلال احمر، ۲ ماه کسر خدمت برای ایشان در نظر گرفته می‌شود.

خرید خدمت سربازی در سال 1401

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی خبر خرید خدمت را اعلام کرد:

یک عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۱ گفت که طبق مصوبه این کمیسیون مشمولان غایب خارج از کشور با پرداخت ۱۵ هزار یورو می توانند جهت خرید خدمت سربازی اقدام کنند.

طبق این مصوبه آن دسته از مشمولان غایب خارج از کشور که پنج سال از زمان فراخوان آنان به خدمت زیر پرچم می‌گذرد، در سال آینده با رعایت اصل ۱۱۰ قانون اساسی می توانند خدمت سربازی شان را خریداری کنند.

وی افزود: این شامل مشمولانی می شود که حداقل ۵ سال از غیبت آن‌ها گذشته باشد. آن ها می توانند با پرداخت ۱۵ هزار یورو نسبت به خرید خدمت سربازی اقدام کنند. هدف از این مصوبه این است که این افراد برای تردد به کشور با مشکلی مواجه نشوند.

آیا همچنان امکان خرید خدمت سربازی وجود دارد؟

خیر، این امکان در حال حاضر دیگر وجود ندارد وطرح خرید جدید خدمت سربازی در مجلس شورای اسلامی در دست بررسی قرار دارد.

خبر لغو خرید خدمت سربازی در سال 1401 اعلام شد . عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی شرح داد، طبق نظر کمیسیون تلفیق، مبحث خرید سربازی در بودجه لغو شده بود اما گروهی از سربازان واجد شرایط خرید خدمت هستند. در ادامه از اخبار تکمیلی مطلع میشوید:

شرایط کسر خدمت و معافیت خدمت سربازی 1401

مشمولان گرامی میتوانند برای اطلاع از شرایط کسب معافیت خدمت سربازی، امریه سربازی ، شرایط تعویق خدمت و کسر خدمت از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایند. شما عزیزان فقط می توانید برای کسب راهنمایی در زمینه های مرتبط با تحصیل در دوران نظام وظیفه با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید.

اخبار مهم خدمت سربازی سال 1401

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی اعلام کرد :

  • 🔹 حقوق سربازان در سال 1401 : بر اساس پیشنهاد نمایندگان، حقوق سربازان در سال آینده به یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان خواهد رسید.
  • 🔹 تغییرات مطلوبی در کمیسیون تلفیق صورت گرفت، اما کافی نبود؛ هرچند که سعی شد تغییرات به صورتی باشد تا آثار آن در جامعه و مردم معین شود، اما تنها ۵۰ درصد پیشنهادات و اهداف نمایندگان در بودجه لحاظ شد.
  • 🔹 نمایندگان نسبت به لایحه بودجه ۱۴۰۱ که ابتدا از طرف دولت به مجلس ارائه شد، ایراداتی را وارد کردند که در کمیسیون تلفیق بررسی شد؛ بر این اساس به نظر می‌رسد، کلیات بودجه اصلاح شده و به تصویب مجلس برسد.
  • 🔹 مهمترین تصمیم کمیسیون تلفیق در بودجه، افزایش یارانه‌ها در بودجه ۱۴۰۱ بود که پس از گذشت ۱۰ سال و بر اساس شناسایی وزارت رفاه این اتفاق خواهد افتاد.
  • 🔹در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی مصوب شد که وام ازدواج برای دختران زیر ۲۳ سال به ۱۰۰ میلیون افزایش یافته و همچنین برای پسران زیر ۲۵ سال نیز به ۱۰۰ میلیون تغییر کند.
  • 🔹 طبق نظر کمیسیون تلفیق، مبحث خرید سربازی در بودجه ۱۴۰۱ لغو شد و بر اساس پیشنهاد نمایندگان، حقوق سربازان در سال آینده به یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان خواهد رسید.
  • 🔹بر اساس پیشنهاد نمایندگان، در کمیسیون تصویب شد که حداقل ۹۰ هزار میلیارد تومان از مطالبات بازنشستگان تأمین اجتماعی پرداخت شود تا متناسب سازی حقوق خود را ترمیم کنند.
  • 🔹دولت، تنها مدافع اصلی لایحه بودجه است و با هرگونه تغییر در آن مخالفت می‌کند؛ در صورتی که کمیسیون تلفیق معتقد است بودجه باید با میزان درآمد متناسب سازی شود و به همین دلیل سعی کرد درآمدهای بودجه را واقعی کند تا کشور با کسری بودجه مواجه نشود.

** این مقاله صرفا جهت اطلاع است و شما عزیزان فقط می توانید برای کسب راهنمایی در زمینه های مرتبط با تحصیل در دوران نظام وظیفه با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید.


2.5/5 - (2 امتیاز)
منابع :
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی