کد خبر : 2589

خرید خدمت سربازی 1401

در این مقاله از خرید خدمت سربازی 1401 مطلع می شوید. اگر تمایل به خرید خدمت سربازی در سال ۹۹ را دارید پیشنهاد می دهیم حتما مطالب این صفحه را مطالعه کنید.


نحوه خرید خدمت سربازی 1401

خرید خدمت سربازی در سال 1401 از سوالات پرتکرار مشمولان سربازی در هر سال است. در سال گذشته ستاد کل نیروهای مسلح حذف طرح خرید غیبت سربازی در سال 98 را اعلام کرد. قوانین نظام وظیفه هرسال با تغییراتی مواجه می شود. به همین دلیل مشمولان و افرادی که مشمول غایب محسوب می شوند منتظر تعیین تکلیف در زمینه نحوه خرید خدمت سربازی هستند. عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی اعلام کرد ظاهرا عدم تکرار این بند از قانون بودجه در لایحه بودجه درخواست ناجا یا ستاد کل نیروهای مسلح باشد اما با این حال ممکن است در مجلس موضوع خرید خدمت سربازی مجدد در قانون لحاظ شود.

یک عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۱ گفت که طبق مصوبه این کمیسیون مشمولان غایب خارج از کشور با پرداخت ۱۵ هزار یورو می توانند جهت خرید خدمت سربازی اقدام کنند.

طبق این مصوبه آن دسته از مشمولان غایب خارج از کشور که پنج سال از زمان فراخوان آنان به خدمت زیر پرچم می‌گذرد، در سال آینده با رعایت اصل ۱۱۰ قانون اساسی می توانند خدمت سربازی شان را خریداری کنند.

وی افزود: این شامل مشمولانی می شود که حداقل ۵ سال از غیبت آن‌ها گذشته باشد. آن ها می توانند با پرداخت ۱۵ هزار یورو نسبت به خرید خدمت سربازی اقدام کنند. هدف از این مصوبه این است که این افراد برای تردد به کشور با مشکلی مواجه نشوند.


درباره تعیین تکلیف مشمولان غایب و فروش سربازی یا جریمه مشمولان غائب نظام وظیفه میتوانید با مرکز مشاوره تماس بگیرید:

دوره آموزشی خدمت سربازی با هدف تربیت، آموزش و سنجش توانمندی سربازها ، قبل از سربازی انجام می شود. در طول دوره آموزشی سربازان برخی از فعالیت ها را آموزش می بینند و درصورت داشتن تخصص لازم، در امور تخصصی به کار گرفته و به بازار کار وارد می شوند.

وزارتخانه هایی نظیر وزارت کار و سازمان هایی نظیر سازمان فنی و حرفه ای در این خصوص تعاملات لازم را دارند. در این خصوص طرح هایی کاربردی نظیر طرح معین سرباز و سرباز مشاور، مورد استفاده قرار گرفته است.

طرح سرباز مشاوره: بر اساس آن همه سربازها باید یک مشاور باشند و به انتقال موضوع و مشکلات بپردازند.

طرح معین سرباز : در این طرح هر 10 نفر سرباز با انفر پایور در ارتباط می باشند.


مشاوره خرید خدمت سربازی

مشمولان گرامی می توانند برای مشاوره خریدخدمت سربازی و اطلاع از تایید یا لغو قانون خرید خدمت سال 1401 ، امریه سربازی، راههای معافیت سربازی و کسری خدمت و موارد زیر با سامانه صدای مشاور تماس بگیرند. کارشناسان این سامانه راهنمای شما خواهند بود.

  • خرید خدمت سربازی
  • قیمت خرید خدمت سربازی
  • تمدید خرید خدمت سربازی سال 1401
  • خرید خدمت سربازی در بودجه 1401
  • مهلت خرید خدمت سربازی
  • و…

3/5 - (2 امتیاز)
منابع :
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی