جهت مشاوره در زمینه انتخاب رشته کنکور

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 16739

نرم افزار انتخاب رشته سازمان سنجش ۱۴۰۳

نرم افزار انتخاب رشته سازمان سنجش کنکور

بهترین نرم افزار انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۳، نرم افزار انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش است. نرم افزار انتخاب رشته در سامانه انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش برای کنکور در اختیار عموم داوطلبان کنکور قرار دارد.

نرم افزار انتخاب رشته مجازی کنکور سراسری به انجام انتخاب رشته صحیح کمک می کند. مبنای تحلیل و انتخاب رشته این نرم افزار، استفاده از منبع کارنامه های کنکور دوره های قبل است.

نرم افزار انتخاب رشته مجازی سنجش  همان سامانه انتخاب رشته مجازی در سایت سازمان سنجش است.

لینک آن در زمان انتخاب رشته کنکور سراسری برای داوطلبانی که در کنکور ثبت نام کرده اند فعال می شود. اگر تاکنون به دنبال لینک دانلود نرم افزار انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش بوده اید، باید بگوییم این برنامه، یک اپلیکیشن دانلودی نیست بلکه یک امکان آنلاین در سایت سازمان سنجش است که در موعد انتخاب رشته فعال می شود.

باتوجه به اینکه سازمان سنجش به اطلاعات کارنامه داوطلبان دوره های قبل و سایر اطلاعات لازم برای انتخاب رشته دسترسی کامل دارد، نرم افزار انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش بهترین نرم افزار برای انتخاب رشته مجازی است. داوطلبان با وارد نمودن اطلاعات کارنامه اولیه و تراز و رتبه کسب کرده می توانند انتخاب رشته ای نزدیک به واقعیت انجام دهند. خروجی این نرم افزار بسیار نزدیک به نتایج نهایی انتخاب رشته اصلی کنکور سراسری است. به داوطلبان پیشنهاد می دهیم حتما از امکان انتخاب رشته مجازی که سازمان سنجش برای انجام اصولی انتخاب رشته در اختیار داوطلبان قرار داده است، استفاده کنید.

می توانید به سادگی با استفاده از امکان انتخاب رشته مجازی کنکور، رتبه و تراز لازم برای قبولی در رشته و دانشگاه مورد نظر خود را تخمین بزنید.

نرم افزار انتخاب رشته کنکور

نرم افزار انتخاب رشته مجازی کنکور سازمان سنجش 1403

نرم افزار انتخاب رشته کنکور براساس، گروه آزمایشی، سهمیه ها، درصد و رتبه داوطلب، لیستی از رشته و دانشگاه های دارای پذیرش در نوبت روزانه، شبانه، دولتی، آزاد، غیرانتفاعی، پیام نور، پردیس و غیرانتفاعی را در اختیار داوطلبان قرار میدهد.

سازمان سنجش آموزش کشور هر سال امکان استفاده از نرم افزار سامانه انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش را برای داوطلبان کنکور فراهم کرده است. داوطلبان با خرید کارت اعتباری در سایت سنجش و پرداخت هزینه انتخاب رشته مجازی کنکور، می توانند پیش از انجام انتخاب رشته کنکور سراسری، احتمال قبولی در رشته و دانشگاه های مورد نظر خود را با به صورت مجازی بررسی کنند. به این صورت می توانند انتخاب رشته ای موفق و نزدیک به واقعیت داشته باشند.

بهترین نرم افزار انتخاب رشته، نرم افزار انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش است. سامانه صدای مشاور نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری را در اختیار عموم داوطلبان کنکور قرار داده است. با استفاده از این نرم افزار ، داوطلبان به سادگی می توانند انتخاب رشته ای صحیح و نزدیک به واقعیت داشته باشند.

سامانه نرم افزار انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش



سامانه انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش

با استفاده از سامانه انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش می توانید به سادگی با استفاده از امکان انتخاب رشته مجازی کنکور، رتبه و تراز لازم برای قبولی در رشته و دانشگاه مورد نظر خود را تخمین بزنید.

توجه داشته باشید که انتخاب رشته این نرم افزار به صورت حدودی و با توجه به اطلاعات کارنامه داوطلبان کنکور و دوره های قبل خواهد بود. سایر معیار های مهم در انتخاب رشته، نظیر تراز داوطلبان کنکور نیز موثر است. تراز داوطلبان کنکور در هر سال متفاوت خواهد بود و میزان ظرفیت پذیرش رشته های مختلف در دانشگاه ها و … را باید در نظر داشت. بنابراین پیشنهاد می دهیم علاوه بر استفاده از نرم افزار انتخاب رشته کنکور، برای مشاوره انتخاب رشته با توجه به تراز داوطلبان کنکور و سایر معیارهای موثر در انتخاب رشته کنکور، با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید. این سامانه اولین مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی در ایران است که با داشتن سالها سابقه فعالیت موفق، انتخابی مناسب برای انتخاب رشته کنکور می باشد. برای تماس با کارشناسان انتخاب رشته در این سامانه می توانید با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید:


سیستم خرید اینترنتی کارت اعتباری سازمان سنجش آموزش کشور:

فرم خوداظهاری کنکور 1400

توجه:

برای ورود مستقیم به نرم افزار انتخاب رشته کنکورلازم است ابتدا وارد سیستم خرید سازمان سنجش شوید و خرید کارت نرم افزار انتخاب رشته را انجام دهید. بنابراین فقط زمانی نرم افزار انتخاب رشته کنکور در لینک زیر فعال خواهد بود که مهلت انتخاب رشته کنکور فرارسیده باشد، در غیر این صورت گزینه های خرید برای سایر خدمات سازمان سنجش (مانند خرید کارت اعتباری ثبت نام کنکور و …) را مشاهده خواهید کرد:


صفحه خرید از سازمان سنجش

نرم افزار انتخاب رشته سازمان سنجش ۱۴۰۳ 1

قبل از ورود به نرم افزار لازم است در مهلت زمان انتخاب رشته کنکور، از صفحه خریید سایت سنجش، شماره سریال خریداری کنید، بعد از خرید به طور اتوماتیک صفحه نرم افزار انتخاب رشته کنکور سازمان سنجش هدایت می شوید.


سیستم خرید اینترنتی کارت اعتباری

فیلم آموزش نحوه استفاده از نرم افزار انتخاب رشته کنکور سازمان سنجش

برای مشاهده فیلم آموزش نحوه استفاده از نرم افزار انتخاب رشته کنکور سازمان سنجش روی کادر فیلم کلیک نمایید: این فیلم مربوط به سال 1401 که امسال (1403) نیز تغییر نداشته و می توانید برای استفاده از نرم افزار انتخاب رشته این فیلم را مشاهده کنید:

موشن گرافیک راهنمای سامانه انتخاب رشته مجازی آزمون سراسری حاوی روش استفاده از این نرم‌افزار منتشر شد.

نرم افزار انتخاب رشته سازمان سنجش ۱۴۰۳ 9

نرم افزار انتخاب رشته سازمان سنجش ۱۴۰۳ 10

نرم افزار انتخاب رشته سازمان سنجش ۱۴۰۳ 11

 به گزارش روابط عمومی سازمان سنجش، سامانه انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش آموزش کشور با توجه به دغدغه داوطلبان و خانواده‌های آنها در رابطه با انتخاب رشته بهینه طراحی و پیاده‌سازی شده است و داوطلبان می‌توانند با پرداخت هزینه به ازای هر یک از گروه‌های آزمایشی که در آن گروه مجاز به انتخاب رشته در رشته محل‌های با آزمون شده‌اند، از امکانات این نرم‌افزار  برای‌ بررسی  شانس قبولی بهره‌مند شوند.

 نرم‌افزار انتخاب رشته مجازی آزمون سراسری مناسب‌ترین نرم‌افزاری است که با استفاده از اطلاعات داوطلبان سال جاری و اطلاعات رشته محل‌های سال‌های اخیر و با رعایت آخرین قوانین و ضوابط به مشاوره داوطلبان می‌پردازد . سازمان سنجش با ارائه این سامانه، پیچیدگی‌های انتخاب رشته برای داوطلبان را ساده کرده است.


نحوه استفاده از نرم افزار انتخاب رشته مجازی سنجش

نحوه استفاده از نرم افزار انتخاب رشته مجازی سنجش به شرح زیر است:

ورود به سایت سنجش و انتخاب لینک سامانه راهنمای انتخاب رشته مجازی برای رشته های با آزمون

  1. روش اول : بعد از ورود به سایت سنجش، روی لینک ” سراسری ” کلیک نمایید و گزینه راهنمای انتخاب رشته مجازی مربوط به رشته محل های با آزمون سال را انتخاب کنید.
  2. روش دوم : بعد از ورود به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjedh.org لینک نرم افزار مجازی در قسمت سراسری را انتخاب کنید و با وارد کردن اطلاعات ثبت نامی خود شامل (شماره پرونده ، شماره داوطلبی و کد پیگیری ثبت نام) برای استفاده از نرم افزار یا همان سیستم انتخاب رشته سازمان سنجش استفاده نمایید.

ورود به صفحه انتخاب رشته سایت سازمان سنجش

نرم افزار انتخاب رشته سازمان سنجش ۱۴۰۳ 12

تماس از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره 9099071613

نرم افزار انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش کنکور 1400

نرم افزار انتخاب رشته سازمان سنجش ۱۴۰۳ 3آخرین رتبه قبولی کنکور سراسری تجربی

نرم افزار انتخاب رشته سازمان سنجش ۱۴۰۳ 3آخرین رتبه قبولی کنکور سراسری ریاضی


سامانه راهنمای انتخاب رشته مجازی آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور، بعد از برگزاری کنکور سراسری . اعلام نتایج اولیه انجام شد و هم اکنون سامانه راهنمای انتخاب رشته مجازی آزمون سراسری سال 1403 فعال است. داوطلبان می‌توانند با پرداخت هزینه به ازای هر یک از گروه‌های آزمایشی که در آن گروه مجاز به انتخاب رشته در رشته محل‌های با آزمون شده‌اند، از امکانات این نرم‌افزار بهره‌مند شوند.

  • در نرم‌افزار راهنمای انتخاب رشته مجازی، با استفاده از اطلاعات داوطلبان سال جاری و اطلاعات رشته محل‌های سال‌های اخیر و با رعایت تمامی شرایط و ضوابط، رشته‌هایی که داوطلب در صورت انتخاب رشته در سال گذشته، شانس قبولی در آنها داشته معرفی می‌شود و البته این نرم‌افزار قادر به اولویت دادن رشته محل‌ها مطابق همه عوامل مهم در تصمیم‌گیری از جمله علاقه و سلیقه داوطلب نیست و می‌تواند صرفاً به عنوان راهنما معرفی کننده رشته‌هایی باشد که داوطلب در آنها شانس قبولی دارد.
  • در این نرم‌افزار قابلیت جستجو بر اساس نوع دوره، مقطع تحصیلی، رشته محل‌های استان، رشته، نوع پذیرش و یا ترکیبی از همه این موارد پیش بینی شده و این سامانه با توجه به وضعیت علمی داوطلب حداکثر ۳۰۰ کد رشته محل را با هر جستجو ارائه می‌کند که از بالا به پایین شانس قبولی داوطلب در آنها افزایش می‌یابد.
  • در سامانه انتخاب رشته مجازی، رشته‌های تحصیلی بورسیه، دارای شرایط خاص از جمله دانشگاه فرهنگیان پیشنهاد نمی‌شود و داوطلبان در صورت تمایل به انتخاب رشته محل‌های مذکور باید مطابق با ضوابط و شرایط مؤسسات مذکور و با توجه علاقه خود و اولویتی که مدنظرشان است، این رشته محل‌ها را در فرم انتخاب رشته اصلی وارد کنند.
  • داوطلبان به این مسئله باید توجه داشته باشند که اگر رشته محل‌های انتخابی خود را در نرم‌افزار انتخاب رشته اصلی ثبت نکنند، از چرخه گزینش آزمون سراسری حذف خواهند شد. به عبارت بهتر سامانه انتخاب رشته مجازی صرفاً نقش راهنمایی و هدایت داوطلبان بر اساس گزینه‌های انتخابی و نیز آمادگی برای انتخاب رشته اصلی را دارد و نیاز داوطلبان به برخی مشاوران که با اخذ هزینه‌های بالا به ارائه مشاوره‌های نامناسب می‌پردازند مرتفع می‌کند.

نرم افزار انتخاب رشته کنکور

نحوه استفاده از نرم افزار انتخاب رشته مجازی کنکور

مبنای کار نرم افزار انتخاب رشته سازمان سنجش براساس تحلیل کارنامه داوطلبان کنکور دوره های قبل می باشد. داوطلبان با وارد کردن گروه تحصیلی کنکور، سهمیه منطقه، نام رشته و دانشگاه هدف و … می توانند به صورت مجازی و بسیار نزدیک به واقعیت انتخاب رشته نمایند.

منبع محاسبات نرم افزار تخمین رشته، اطلاعات کارنامه داوطلبان کنکور در دوره های قبل است. سازمان سنجش با استفاده از این نرم افزار رتبه و تراز لازم برای قبولی در هر رشته و دانشگاه را پیش از انتخاب رشته نهایی، برای داوطلبان کنکور، تخمین می زند. در واقع سازمان سنجش این فرصت را در اختیار داوطلبان کنکور تمامی مقاطع قرار داده است، که پیش انجام انتخاب رشته کنکور سراسری، احتمال قبولی در کدرشته های انتخابی خود را بسنجند.

  برای انتخاب رشته کنکور سازمان سنجش با سامانه صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.

تماس از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره 9099071613

انتخاب رشته بر اساس اطلاعات کنکور

متقاضیان شرکت در آزمون سراسری می توانند برای تخمین نتیجه آزمون خود و انتخاب بهترین کدرشته محل با توجه به رتبه خود از نرم افزار انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۳، استفاده کنند. این نرم افزار ها به صورت رایگان در دسترس همه افراد هستند. در این مقاله به معرفی تعدادی از نرم افزار های انتخاب رشته پرداخته ایم و نحوه استفاده از آن ها را شرح داده ایم.

نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری

در نرم افزار انتخاب رشته کنکور تمامی سهمیه ها و شرایط مندرج در دفترچه مورد توجه قرار گرفته است. متقاضیان شرکت در آزمون سراسری می توانند با استفاده از این نرم افزار ها بهترین کدرشته محل ها را با توجه به درصدها و رتبه خود انتخاب کنند. نرم افزار های انتخاب رشته معمولا در سه دسته کدرشته محل های متناسب با رتبه داوطلبان پیشنهاد می دهند که این دسته بندی به صورت زیر می باشد:

  • رشته هایی که شانس قبولی کمتری در آن ها دارید.
  • رشته هایی که شانس قبولی در آن ها دارید.
  • رشته هایی بیشترین شانس قبولی را در آن ها دارید.

معرفی نرم افزار انتخاب رشته کنکور

در این بخش به معرفی نرم افزار انتخاب رشته کنکور پرداخته ایم. برخی از موسسات آموزشی اقدام به ارائه نرم افزار انتخاب رشته کنکور کرده اند. این موسسات همچنین امکان انتخاب رشته آنلاین را در سایت های خود قرار داده اند. متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت های موسسات آموزشی اقدام به دانلود نرم افزار انتخاب رشته براساس درصد کنند. از جمله این موسسات می توان به کانون قلم چی، گزینه دو و گاج اشاره کرد.

همچنین متقاضیان می توانند با کلیک برروی لینک زیر از نرم افزار انتخاب رشته کنکور به صورت رایگان استفاده کنند و در صورت هر گونه سوال و ابهام از تلفن ثابت و بدون گرفتن کد با شماره تلفن ده رقمی مندرج در همین صفحه تماس بگیرند. کارشناسان این سامانه از ساعت 8 صبح تا 12 شب، از طریق سیستم مشاوره تلفنی آماده پاسخگویی به تمامی سوالات و ابهامات شما عزیزان در سراسر کشور هستند.


سامانه انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش

متقاضیان می توانند در بازه زمانی انتخاب رشته با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org با استفاده از سامانه انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش اقدام به مشاهده شانس قبولی خود در رشته های مختلف کنند. لازم به ذکر است استفاده از این سامانه رایگان نبوده و متقاضیان ابتدا لازم است سریال اعتباری این سامانه را خریداری کنند.


نحوه استفاده از نرم افزار انتخاب رشته کنکور

دراین قست نحوه استفاده از نرم افزار انتخاب رشته کنکور و همچنین انتخاب رشته آنلاین را شرح داده ایم. پس از دانلود نرم افزار و یا ورود به سایت مورد نظر خود طبق مراحل زیر اقدام کنید:

توجهگروه آزمایشی خود را انتخاب کنید.

توجهسهمیه منطقه ای خود را انتخاب کنید.

توجهاستان خود را انتخاب کنید.

توجهرشته های مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

توجهرتبه خود را وارد نمایید و برروی گزینه نمایش رشته و دانشگاه کلیک کنید.

داوطلبان گرامی شرکت در آزمون سراسری می توانند برای دریافت مشاوره در زمینه انتخاب رشته، از تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره تلفن ده رقمی مندرج در همین صفحه تماس بگیرند. مشاوران این سامانه هرروز از ساعت 8 صبح تا 12 شب، از طریق سیستم مشاوره تلفنی آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره تحصیلی به شما عزیزان در سراسر کشور هستند.

 

تلفن تلفن مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور

خلاصه مطلب

نرم افزار انتخاب رشته کنکور، به داوطلبان شرکت در آزمون سراسری این امکان را می دهد تا بتوانند بهترین کدرشته محل را بر اساس رتبه خود و معیار های دیگر انتخاب کنند. اکثر این نرم افزار ها به صورت رایکان در دسترس عموم مردم قرار دارد. همچنین داوطلبان می توانند در زمان انتخاب رشته به سامانه سازمان سنجش مراجعه کرده و از لینک فعال انتخاب رشته مجازی این سامانه استفاده کنند. لازم به ذکر است استفاده از این سامانه رایگان نمی باشد.

در این مقاله تعدادی از موسسات ارائه دهنده نرم افزار انتخاب رشته کنکور را معرفی کرده ایم. همچنین داوطلبان می توانند با کلیک برروی لینک ذکر شده در مقاله از نرم افزار انتخاب رشته رایگان استفاده کنند.

داوطلبان می توانند برای دریافت مشاوره در زمینه انتخاب رشته، از تلفن ثابت و بدون گرفتن کد با شماره تلفن ده رقمی مندرج در همین صفحه تماس بگیرند. مشاوراه این سامانه هرروز از ساعت 8 صبح تا 12 شب، از طریق سیستم مشاوره تلفنی پاسخگوی تمامی سوالات شما عزیزان در سراسر کشور هستند.

5/5 - (3 امتیاز)
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 2 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خلیلی چهارشنبه , 31 ژانویه 2024 - 22:53

سلام اگه نرم افزار انتخاب رشته سنجش نبود با بدبخت میشدیم خیلی عالیه این نرم افزار سنجش

زهرا جمعه , 25 سپتامبر 2020 - 11:37

من تماس گرفتم و خیلی راحت تلفنی انتخاب رشته کردم ، خیییلی ممنونم

نصب اپ دانش آموزی