جهت مشاوره در زمینه شرایط استخدام فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد سال 1400

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 31914

شرایط استخدام فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد سال 1400

شرایط استخدام فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد سال 1400

شرایط جدید استخدام فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد در سال 1400 دستگاه های اجرایی از سوی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، اعلام شد. جزئیات جدید آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد به شرح زیر است:

شرایط استخدام فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد 1400

شرایط جدید استخدام فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد به نقل از معاون رییس‌جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به اطلاع متقاضیان استخدام می رسد:

  • درخواست ۶ هزار شغل جدید برای استخدام اعلام شده است. شغل های مورد نظر در چهار مجموعه ذیل وزارت نفت برای آزمون استخدامی فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد است.
  • مهلت ثبت نام تا 12 اردیبهشت بود ولی تا 17 اردیبهش تمدید شد. زیرا حدود ۶ هزار شغل محل وزارت آموزش و پرورش، سازمان مراتع و جنگل‌داری و شهرداری‌ها و ۵۵۰ شغل وزارت نفت تا به امروز در سامانه سازمان سنجش بارگذاری نشده است. دراین خصوص رایزنی شده و با تمدید مهلت ثبت‌نام، این تعداد شغل محل هم بارگذاری می شود.
  • اگر به هر دلیلی یکی از این دستگاه‌ها تا پایان مهلت ثبت‌ نام شغل‌ محل‌های مربوطه را بارگذاری نکند، باتوجه به اینکه تاریخ برگزاری آزمون مشخص نیست، این پیش بینی صورت گرفته که قبل از برگزاری آزمون یک یا دو روز موقتا سایت سازمان سنجش امکان ثبت‌ نام را برای شغل‌ محل‌های جدید ایجاد کند. همچنین مذاکراتی انجام شده است که امکان ویرایش اطلاعات هم برای داوطلبان آزمون ایجاد شود.
  • پیش از ثبت نام دفترچه ثبت‌نام آزمون استخدامی را دانلود کرده و به دقت مطالعه نمایید. شرایط عمومی و اختصاصی در دفترچه اعلام شده است.
  • زمان برگزاری آزمون به دلیل شرایط خاص کرونا در کشور وابسته به اعلام نظر ستاد ملی کرونا است.
  • تاکنون تاریخی برای برگزاری آزمون اعلام نشده است اما همه تلاش ما این است که قبل از انتخابات و قبل از پایان دولت یازدهم برگزار شود که البته این موضوع مشروط به اجازه و هماهنگی ستاد ملی کرونا است.

استخدام در نیروی انتظامی

 مقرر شد تمامی روسای بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌ها، طی جلسه‌ای با شهرداران شهر خود، نسبت به اعلام نیاز شهرداری مربوطه درخصوص جذب فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد اقدام کنند.

بیشتر از ۲۵ درصد از ظرفیت استخدامی نیروی انتظامی به فرزندان شهدا و جانبازان اختصاص میابد.

مشاوره تلفنی ثبت نام در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1400

متقاضیان گرامی میتوانند برای انجام مراحل ثبت نام اینترنتی در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی و اطلاع از بهترین منابع آزمون ، با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایند:

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه شرایط استخدام فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد سال 1400

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی