جهت مشاوره در زمینه منابع آزمون های استخدامی

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 44576

استخدام فرزندان شهدا و جانبازان در سازمان اداری و استخدامی 1401

استخدام فرزندان شهدا و جانبازان در سازمان اداری و استخدامی 1401 

ورود به سایت ثبت درخواست وام ایثارگران و جانبازان

اطلاعيه سازمان اداري و استخدامي کشور در خصوص تکميل ظرفيت آزمون استخدامي خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر (موضوع تکليف بند ج ماده 87 قانون برنامه ششم توسعه) به اطلاع واجدین شرایط میرسد:


آزمون استخدام سازمان اداری و استخدامی در سال 1401

پيرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدام سازمان اداری و استخدامی درخصوص آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر (موضوع تکلیف بند ج ماده 87 قانون برنامه ششم توسعه، موضوع آزمون استخدامی)، به اطلاع می‌رساند:

  • در راستاي اجراي بند (12) بخش هفتم (تذکرات مهم) دفترچه راهنماي ثبت‌نام یاد شده و با توجه به اینکه ظرفیت برخی از شغل محل‌های دستگاه‌های اجرایی حاضر در آزمون یاد شده تکمیل نگردیده، بنابراین این امکان برای متقاضیان پذیرفته نشده‌ای که در آزمون استخدامی مربوطه شرکت نموده‌اند، فراهم گردیده تا در صورت دارا بودن شرایط احراز اعلام شده در دفترچه راهنمای ثبت نام به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه نموده و نسبت به انتخاب شغل محل‌های جدید از بین شغل محل‌های اعلام شده، اقدام نمایند.
  • متقاضیان، ضرورت دارد با در نظر داشتن نکات اصلاحی ذیل، جهت اطلاع از شرایط احراز تحصیلی و شرایط اختصاصی دستگاه‌های پذیرنده، دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر را مطالعه نمایند. لازم به توضیح است دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور در دسترس می‌باشد.

اصلاحات دفتر چه راهنمای ثبت نام آزمون استخدام سازمان اداری و استخدامی

  • 1. در عناوین شغلی مامور اجرایی محیط زیست 6-1 و نگهبان سازمان حفاظت محیط زیست، با عنایت به ضوابط بند(ز) ماده 42 قانون مدیریت خدمات کشوری و آیین نامه از داوطلبان متقاضی، ارزیابی عملی سنجش سلامت جسمانی، روانی و توانایی انجام کار بعمل خواهد آمد.
  • 2. در شرایط احراز شغل ” کاردان حراست ” رشته تحصیلی ” علوم انسانی” حذف گردیده است.

تذکرات مهم:

1. با توجه به اینکه، این مرحله از آزمون صرفاً جهت تکمیل ظرفیت شغل محل‌های فاقد فرد پذیرفته شده نهایی در آزمون فوق‌الذکر می‌باشد، بنابراین صرفاً متقاضیانی که در آزمون استخدامی مربوطه شرکت نموده باشند، مشروط به دارا بودن شرایط ذیل مجاز به انتخاب شغل محل‌های اعلام شده می‌باشند:

  • الف- براساس ترتیب نمرات مکتسبه جهت مرحله بررسی مدارک به دستگاه‌های اجرایی معرفی نگریده‌اند.
  • ب- در صورت معرفی برای مرحله بررسی مدارک، به عنوان پذیرفته شده نهایی اعلام نگردیده‌اند.
  • 2. متقاضیان می‌توانند با توجه به شرایط احراز اعلام شده، نسبت به انتخاب شغل محل‌هایی که شرایط احراز آنها را دارند، به ترتیب اولویت، حداکثر پنج (5) شغل محل از همان رشته شغلی که در جلسه آزمون آن شرکت نمودند، اقدام نمایند.
  • 3. در مرحله تکمیل ظرفیت، متقاضیان براساس ترتیب نمره مکتسبه در سقف هر یک از اولویت‌های انتخابی و با توجه به ظرفیت‌های اعلام شده در این مرحله پذیرفته خواهند شد. پذیرش متقاضیان در هر یک از شغل محل‌ها صرفاً براساس نمره مکتسبه آن‌ها و در رقابت با سایر متقاضیان ضمن درنظر گرفتن اولویت انتخاب شغل محل‌ها صورت خواهد پذیرفت.
  • 4. در صورت قبولی متقاضیان در هر کدام از اولویت‌ها، بعد از اعلام نتیجه امکان جابجایی و تغییر اولویت وجود ندارد، لذا متقاضیان محترم در خصوص انتخاب ترتیب اولویت‌ها دقت لازم را داشته باشند.
به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه منابع آزمون های استخدامی

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی