جهت مشاوره در زمینه سهمیه های کنکور و نحوه دریافت کد رهگیری سهمیه ایثارگران، جانبازان و شهدا از ارگان های مربوط

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 34764

سهمیه نوه شهید و رزمندگان در کنکور ۱۴۰۲-۱۴۰۳

سهمیه نوه شهید و رزمندگان در کنکور

در این مقاله از سهمیه نوه شهید در کنکور ۱۴۰۲-۱۴۰۳ و سهمیه نوه رزمندگان در کنکور مطلع می شوید. سهمیه خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان در سهمیه های معتبر در کنکور است. سوالی که برای داوطلبان مطرح شده این است که آیا نوه شهید یا جانباز نیز از این سهمیه بهره مند خواهد شد. در ادامه به شرح موضوع سهمیه مربوط به نوه شهید، نوه جانبازان و ایثارگران پرداخته ایم.

سهمیه نوه شهید در کنکور 1402-1403

  • سهمیه های خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان 25 درصد و 5 درصد از سهمیه های بسیار مهم و موثر در کنکور است. اگر نوه شهید هستید باید بگوییم واجدین شرایط استفاده از سهمیه خانواده شهدا صرفا به اعضای خانواده شهید شامل خواهر ، برادر ، پدر و مادر شهید است. بنابراین نوه از شهید امکان استفاده از سهمیه شهید را ندارد. خانواده شهدا نیز برای استفاده از سهمیه خانواده شهید، لازم است نسبت به تکمیل بند مربوط در تقاضانامه ثبت نامی اقدام نمایند و نیازی به مراجعه به سایت اینترنتی ایثار ندارند زیرا  در صورت تایید نهایی توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران ، در سهمیه خانواده شهدا پذیرش می شوند.
  • سهمیه هایی که برای ایثارگران و شهدا در کنکور سراسری موثر است نیز شامل سهمیه ایثارگران برای جانبازان 25 درصد و بالاتر و همسر و فرزندان آنان ، جانبازان زیر 25 درصد و همسر و فرزندان آنان ، آزادگان و همسر و فرزندان آنان ، همسر و فرزندان رزمندگان با حداقل 6 ماه حضور داوطلبانه در جبهه ، و همچنین همسر و فرزندان شهدا و مفقود الاثر می باشد. براساس این سهمیه 25 درصد ظرفیت هر کدرشته محل به همسر و فرزندان شهدا و مفقودالاثر ، آزادگان و همسر و فرزندان آنان و جانبازان 25 درصد و بالاتر و همسر و فرزندانشان اختصاص دارد. علاوه بر این سهمیه 5 درصد ظرفیت پذیرش هر کدرشته محل درکنکور نیز به جانبازان زیر 25 درصد و همسر و فرزندان آنان ، همسر و فرزندان رزمندگان با حداقل 6 ماه حضور داوطلبانه در جبهه اختصاص دارد. شرایط استفاده از این سهمیه برای مشمولین، کسب 70 درصد نمره قبولی آخرین فرد پذیرفته شده در سهمیه آزاد است و درصورت وجود ظرفیت، پذیرش خواهند شد.
  • سهمیه های متعددی در کنکور وجود دارد که اغلب داوطلبان آشنایی کامل درمورد این سهمیه ها ندارند. پیشنهاد می دهیم برای مشاوره و اطلاع از انواع سهمیه های موثر در کنکور برای واجدین شرایط با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید. کارشناسان این سامانه درحال ارائه خدمات مشاوره تلفنی کنکور به داوطلبان سراسر کشور می باشند. می توانید از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایید و از شرایط و میزان تاثیر هر سهمیه در کنکور نظیر سهمیه مناطق، سهمیه بسیج فعال، سهمیه ایثارگران و جانبازان، سهمیه مناطق سیل زده و زلزله زده و … مطلع شوید.
  • سهمیه نوه شهید در استخدامی
  • سهمیه جانبازی پدربزرگ در کنکور
  • سهمیه آزادگان در کنکور
  • تسهیلات نوه شهید
  • سهمیه نوه شهید در سربازی
  • سهمیه فرزند شهید در کنکور
3.5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه سهمیه های کنکور و نحوه دریافت کد رهگیری سهمیه ایثارگران، جانبازان و شهدا از ارگان های مربوط

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 1 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

میرزایی جمعه , 22 جولای 2022 - 13:48

ایا نوه دختری میتواند برای کنکور از سهمیه استفاده کند

نصب اپ دانش آموزی