جهت مشاوره در زمینه معافیت خدمت خانواده شهدا و ایثارگران در سایت ایثار

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 44068

سایت معافیت خدمت نظام وظیفه خانواده شهدا و ایثارگران

ورود به سایت ثبت درخواست وام ایثارگران و جانبازان

معافیت خدمت نظام وظیفه خانواده شهدا و ایثاگران، اینترنتی شد. سرپرست اداره کل تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران فرایند اینترنتی شدن، معافیت خدمت وظیفه عمومی خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را اعلام کرد. سایت ایثار امکان پیگیری معافیت خدمت را فراهم کرده است. در ادامه از جزئیات کامل خبر مطلع می شوید:


📌جهت اطلاع ایثارگران:

شرایط جدید معافیت خدمت نظام وظیفه خانواده شهدا و ایثارگران

شرایط جدید معافیت خدمت نظام وظیفه به اطلاع خانواده شهدا و ایثارگران عزیز می رسد:

  • 📍الکترونیکی شدن فرایند معافیت خدمت وظیفه عمومی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران
  • 🔻سرپرست اداره‌کل تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران فرایند الکترونیکی شدن معافیت خدمت وظیفه عمومی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را تشریح کرد.
  • 🔸جعفر واحدی در این خصوص گفت: با عنایت به پیگیری‌های اداره‌کل تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران درخصوص حذف فرایند دستی معافیت از خدمت وظیفه عمومی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران واجد شرایط، طبق توافقات صورت گرفته با سازمان وظیفه عمومی ناجا و برقراری وب‌سرویس بنیاد شهید و امور ایثارگران با آن سازمان مقرر شد این خدمت به‌صورت الکترونیک به جامعه ایثارگری ارائه شود.
  • به گزارش «ایثار»، جعفر واحدی در این خصوص گفت: با عنایت به پیگیری‌های اداره‌کل تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران درخصوص حذف فرایند دستی معافیت از خدمت وظیفه عمومی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران واجد شرایط، طبق توافقات صورت گرفته با سازمان وظیفه عمومی ناجا و برقراری وب‌سرویس بنیاد شهید و امور ایثارگران با آن سازمان مقرر شد این خدمت به‌صورت الکترونیک به جامعه ایثارگری ارائه شود.
  • وی ضمن تشکر از همکاری مسئولان سازمان وظیفه عمومی ناجا افزود: تا پیش‌ازاین متقاضی باید به محل پرونده خود مراجعه می‌کرد و بنیاد شهید و امور ایثارگران پس از دریافت درخواست متقاضی و بررسی، درصورتی‌که ایثارگر مشمول این خدمت بود فرم‌ها و مدارک لازم را تکمیل و تحویل متقاضی می‌کرد که با الکترونیکی شدن این فعالیت این‌گونه مراجعات و بررسی‌ها از بین رفته است.
  • سرپرست اداره‌کل تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: بعد از این متقاضی جهت بهره‌مندی از این امتیاز باید با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی ایثار (www.isaar.ir) در بخش سامانه خدمات الکترونیک ایثار نسبت به ارائه درخواست معرفی‌نامه احراز هویت فردی (عمومی) جهت معافیت (سازمان وظیفه عمومی) اقدام کند. با توجه به درخواست صدور معرفی‌نامه از طریق سامانه مذکور، دیگر نیازی به حضور مشمول در بنیاد نیست و تمام مراحل صدور معرفی‌نامه به صورت برخط انجام شده و لینک معرفی‌نامه صادره به شماره تلفن همراه مشمول ارسال می‌شود. در ادامه متقاضی می‌تواند نسبت به اخذ پرینت آن اقدام و به همراه مدارک قید شده در دفترچه خدمت وظیفه عمومی تحویل پلیس +10 نماید تا پس از بررسی در خصوص معافیت اقدام لازم به عمل آید.
    وی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر فقط امتیاز معافیت و تلفیق به‌صورت الکترونیکی انجام می‌شود و امتیاز کسر خدمت هم در دست پیگیری است که امیدواریم در صورت فراهم شدن زیرساخت آن در آینده نزدیک به‌صورت الکترونیکی ارائه شود.

سایت ایثار (کلیک کنید)

به این مقاله امتیاز دهید
منابع :

جهت مشاوره در زمینه معافیت خدمت خانواده شهدا و ایثارگران در سایت ایثار

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی