جهت مشاوره در زمینه معافیت سربازی با مدرک دکتری

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 26247

قیمت کارت معافیت سربازی با مدرک دکتری

قیمت کارت معافیت سربازی با مدرک دکتری در سال 99-1400

قیمت کارت معافیت سربازی با مدرک دکتری مبلع یک میلیون و 500هزار تومان است. کارت معافیت سربازی فارغ‌التحصیلان دکتری، با هزینه یک و نیم میلیون تومان صادر می شود. در ادامه از جزئیات تکمیلی خبر مطلع می شوید:

دریافت کارت معافیت خدمت سربازی برای فارغ التحصیلان دکتری با یک میلیون و 500 هزار تومان


دریافت کارت معافیت خدمت سربازی با مدرک دکتری 

دریافت کارت معافیت خدمت سربازی برای فارغ التحصیلان دکتری  امکان پذیر شد. طبق جزئیات لایحه بودجه درآمد حاصل از صدور انواع کارت معافیت دائم مشمولان وظیفه از خدمت سربازی تعیین و اعلام شده است که بر اساس آن هزینه صدور کارت معافیت دائم برای افراد با تحصیلات دکترای تخصصی یک و نیم میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایلنا، طبق جزئیات لایحه بودجه،  درآمد حاصل از صدور انواع کارت معافیت دائم مشمولان وظیفه از خدمت سربازی تعیین و اعلام شده است که بر اساس آن هزینه صدور کارت معافیت دائم برای افراد با تحصیلات دکترای تخصصی یک و نیم میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

همچنین افراد با تحصیلات دکترای حرفه‌ای باید برای صدور کارت معافیت دائم یک میلیون و 250 هزار تومان بپردازند و افراد با تسهیلات کارشناسی ارشد هم برای دریافت کارت همین رقم را باید واریز کنند.

اما هزینه صدور کارت معافیت برای افراد با تحصیلات کارشناسی و فوق دیپلم 500 هزار تومان است و دیپلمه‌ها برای دریافت کارت 250 هزار تومان و افراد زیر دیپلم باید 200 هزار تومان بپردازند. همچنین این رقم برای مشمولان ایرانی مقیم خارج از کشور دو میلیون تومان درنظر گرفته شده است.

همچنین درآمد حاصل از هوشمندسازی کارت مشخصات وسائط نقلیه برای هر کارت 50 هزار تومان و صدور و تعویض و تبدیل کارت پایان خدمت به هوشمند هم 50 هزار تومان تعیین شده است.

مشاوره کسر خدمت و معافیت از خدمت سربازی 

برای اطلاع از تغییرات احتمالی قیمت کارت معافیت سربازی با مدرک دکتری در سال 1403، شرایط معافیت از خدمت سربازی ، کسر خدمت سربازی و مشاوره امریه خدمت سربازی میتوانید با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید:

1/5 - (1 امتیاز)
منابع :
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی