جهت مشاوره در زمینه نحوه ثبت نام دوره های رایگان و پولی ضمن خدمت فرهنگیان و نحوه و شرکت در کلاس

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 57696

ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان 1403 (رایگان و پولی)

ثبت نام رایگان و پولی دوره های ضمن خدمت فرهنگیان

همه چیز در مورد ثبت نام رایگان دوره های ضمن خدمت فرهنگیان و پولی 1402-1403 را به طور کامل شرح داده ایم. همچنین نحوه ورود به کلاس دوره های ضمن خدمت فرهنگیان را به صورت تصویری آموزش داده و به مقایسه دوره های ضمن خدمت رایگان و پولی پرداخته ایم. علاوه براین، در همین صفحه از مزایای شرکت در دوره های ضمن خدمت فرهنگیان مطلع می شوید.

دوره های ضمن خدمت فرهنگیان چیست؟

دوره های ضمن خدمت فرهنگیان دوره هایی هستند که سازمان آموزش و پرورش با هدف ارتقای سطح دانش و مهارت معلمان و مسئولان آموزش و پرورش هر ساله برگزار می کند. با توجه به ضرورت به روز بودن اطلاعات معلمان در هر سال تحصیلی، لازم است فرهنگیان در دوره های ضمن خدمت شرکت کنند. زیرا لازم است علاوه بر دانش تخصصی و مدرک تحصیلی، شیوه های آموزشی و تربیتی نوین آموزش داده شود تا دانش فرهنگیان و مسئولان آموزش و پرورش به روزرسانی شده و متناسب با تغییرات جامعه باشد.



ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان

ثبت نام رایگان دوره های ضمن خدمت فرهنگیان و پولی در شهرهای مختلف به صورت متفاوت برگزار می شود و در زمان های مختلف باید ثبت نام انجام شود لذا زمان دقیق ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان در سال 1402 را نمی توان مشخص کرد.با توجه به اینکه این دوره ها را آموزش و پرورش برگزار می کند. اما برای ثبت نام از طریق سایت آموزش و پرورش نمی توان اقدام کرد و باید به سامانه جامع مدیریت یادگیری و آموزش فرهنگیان به نشانی ltms.medu.ir  و یا my.medue.ir مراجعه کنند.

لیست دوره های ضمن خدمت فرهنگیان در سال 1402 چگونه می توانیم پیدا کنیم؟نحوه ثبت نام دوره های ضمن خدمت متفاوت از دیگری بوده و از طریق سامانه  ltms.medu.ir اعلام می شود. لازم به ذکر است که این دوره ها در شهرهای مختلف از جمله اصفهان، تهران، البرز، تبریز، کرمانشاه، خراسان رضوی و ….بصورت متفاوت و در بازه زمانی متفاوتی برگزار می شود.

شرایط  ثبت نام رایگان دوره های ضمن خدمت فرهنگیان و ثبت نام دوره های پولی ضمن خدمت فرهنگیان به شرح زیر است:

ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان 1403 (رایگان و پولی) 1 دوره باید متناسب با رشته تحصیلی داوطلب باشد.

ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان 1403 (رایگان و پولی) 2 نیروی پیمانی، رسمی، آزمایشی و یا قطعی آموزش و پرورش باشد.



دوره های رایگان ضمن خدمت فرهنگیان

دوره های دورن سازمانی (رایگان) دوره هایی هستند که بصورت رایگان از طریق سازمان آموزش و پرورش در سامانه ltms.medu.ir فعال می شود. دواطلبان می توانند در ثبت نام رایگان دوره های رایگان ضمن خدمت فرهنگیان، شرکت کنند.


دوره های پولی ضمن خدمت فرهنگیان

دوره های برون سازمانی (هزینه دارند): دوره هایی هستند که برخی سایت ها با موافقت با آموزش و پرورش برگزار می کنند و دواطلبان برای شرکت در این دوره ها لازم است مبلغی که تعیین شده است پرداخت کنند تا بتوانند از دوره های پولی ضمن خدمت فرهنگیان استفاده کنند.



نحوه ورود به دوره های ضمن خدمت فرهنگیان

برای ثبت نام دوره های رایگان و دوره های پولی ضمن خدمت، لازم است با نحوه ورود به دوره های ضمن خدمت فرهنگیان آشنا باشید. در این قسمت به صورت تصویری، مراحل ورود را شرح داده ایم تا فرهنگیان عزیز بتوانند به راحتی در دوره مورد نظر خود ثبت کرده و وارد کلاس شوند:

ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان 1403 (رایگان و پولی) 1 برای ورود، ابتدا وارد سامانه ltms. medu.ir می شوید.

ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان 1403 (رایگان و پولی) 2 بعد از ورود به سایت، مطابق با تصویر کد پرسنلی و رمز عبور را وارد کنید. توجه داشته باشید که اگر قبلا رمز عبور خود را تغییر نداده اید، رمز عبور اولیه، همان کد پرسنلی است. اگر کد پرسنلی خود یا رمز عبور خود را فراموش کرده اید، می توانید برای بازیابی رمز عبور ltms. medu.ir و دریافت کد پرسنلی، مقاله های زیر را مطالعه کنید:

راهنمای دریافت کد پرسنلی فرهنگیان

ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان 1403 (رایگان و پولی) 5

راهنمای دریافت رمز سامانه ضمن خدمت

ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان 1403 (رایگان و پولی) 5


ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان 1403 (رایگان و پولی) 7  در قسمت حتما روی گزینه فراگیر کلیک کرده و سپسگزینه ورود به سامانه را انتخاب نمایید:

ثبت نام رایگان و پولی دوره های ضمن خدمت فرهنگیان




ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان 1403 (رایگان و پولی) 8 در صفحه بعد مطابق با شکل زیر گزینه “ثبت نام در دوره” را انتخاب نمایید تا دوره های فعال جهت ثبت نام نمایش داده شود. دوره مورد نظر خود را انتخاب کنید، سپس روی گزینه “ورود جهت انتخاب کلاس” کلیک نمایید. دوره مورد نظر خود که می تواند شامل ثبت نام رایگان دوره های ضمن خدمت فرهنگیان و ثبت نام پولی دوره های ضمن خدمت فرهنگیان باشد، انتخاب کنید. در مثال زیر این دوره کاملا رایگان است:

ثبت نام رایگان و پولی دوره های ضمن خدمت فرهنگیان




ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان 1403 (رایگان و پولی) 9 در مرحله بعد برای ثبت نام، می توانید مطابق با تصویر زیر، کلاسی که ظرفیت خالی برای ثبت نام دارد را انتخاب کنید:

ثبت نام رایگان و پولی دوره های ضمن خدمت فرهنگیان




ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان 1403 (رایگان و پولی) 10 توجه داشته باشید اگر ثبت نام شما درست انجام شده باشد گزینه”عملیات با موفقیت انجام گردید ” را مشاهده خواهید کرد:

ثبت نام رایگان و پولی دوره های ضمن خدمت فرهنگیان



ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان 1403 (رایگان و پولی) 11 بیشتر بدانید: سامانه جدید صدور گواهی کسر از حقوق فرهنگیان




نحوه ورود به کلاس ضمن خدمت فرهنگیان

ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان 1403 (رایگان و پولی) 10 بعد از تکمیل ثبت نام، برای ورود به کلاس ضمن خدمت فرهنگیان، لازم است مجددا به سایت مای مدیو بازگردید و اقدامات زیر را انجام دهید. نحوه ورود به کلاس ضمن خدمت فرهنگیان، مطابق مراحل زیر است:

ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان 1403 (رایگان و پولی) 1وارد سامانه مای مدیو به نشانی my.medu.ir شوید

ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان 1403 (رایگان و پولی) 2 از سمت راست نوار آبی رنگ مشاهده شده، گزینه “ثبت نام در دوره ها” را انتخاب کنید. (در تصویر زیر، ثبت نام پولی دوره های ضمن خدمت فرهنگیان را انتخاب کرده ایم.)

ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان 1403 (رایگان و پولی) 7 اگر دوره ای فعال شده باشد روی دایره کنار آن علامت بزنید تا حالت انتخاب قرار بگیرد.

ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان 1403 (رایگان و پولی) 8 در مرحله بعد روی ” ادامه جهت انتخاب کلاس” را کلیک کنید.

ثبت نام رایگان و پولی دوره های ضمن خدمت فرهنگیان





ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان 1403 (رایگان و پولی) 9 وقتی که ادامه جهت ورود به کلاس را تیک بزنید با صفحه زیر روبرو می شوید. در ستون دوم ظرفیت کلاس مشخص شده است. در ستون چهارم ملاحظه می کنید که ظرفیت پر شده، در نتیجه شما نمی توانید در این کلاس ثبت نام کنید. البته زمانی که ظرفیت خالی داشته باشد، می توانید کلاس را انتخاب کرده، سپس گزینه “ثبت نام” را علامت بزنید تا فرآیند ثبت نام تکمیل شود.

ثبت نام رایگان و پولی دوره های ضمن خدمت فرهنگیان

ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان 1403 (رایگان و پولی) 10 بعد از اینکه در کلاس ثبت نام کردید زمان آزمون مشخص می شود

ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان 1403 (رایگان و پولی) 10 توجه داشته باشید تا زمان مشخص شده، شرایط ورود به کلاس را ندارید و در بازه زمانی معین، امکان ورود به کلاس فعال می شود و می توانید با کلیک بر روی ورود به کلاس وارد کلاس شوید و در آزمون مورد نظر شرکت کنید.

ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان 1403 (رایگان و پولی) 10 نمره کسب شده بالافاصله بعد از آزمون اعلام می شود.



مشاهده نمرات دوره های ضمن خدمت فرهنگیان

ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان 1403 (رایگان و پولی) 10 بعد از ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان و شرکت در آزمون، می توان برای مشاهده نمرات از طریق سایت ضمن خدمت اقدام کرد. مراحل مشاهده نمرات دوره های ضمن خدمت فرهنگیان پولی و رایگان به ترتیب زیر است:

ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان 1403 (رایگان و پولی) 1 بعد از ورود به سامانه  ltms.medu.ir نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید تا به پنل شخصی خود هدایت کیند.

ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان 1403 (رایگان و پولی) 2  از سمت راست پنل گزینه “دوره های ضمن خدمت” را تیک بزنید.

ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان 1403 (رایگان و پولی) 7 نمره و ساعت هر درس در سمت چپ مشاهده کنید.

ثبت نام رایگان و پولی دوره های ضمن خدمت فرهنگیان



مقایسه دوره ضمن خدمت پولی و رایگان

برای مقایسه دوره ضمن خدمت پولی و رایگان، به بررسی تفاوت این دوره ها می پردازیم. این تفاوت ها، شامل موارد زیر است:

ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان 1403 (رایگان و پولی) 10 ثبت نام رایگان دوره های ضمن خدمت فرهنگیان، هزینه ندارد و کاملا رایگان است ولی ثبت نام دوره های ضمن خدمت برون سازمانی، بصورت پولی بوده و لازم است هزینه پرداخت شود.

ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان 1403 (رایگان و پولی) 10 مدت زمان دوره های رایگان 200 ساعت در سال است ولی دوره های پولی به مدت یک الی سه روز بوده و قابل ثبت فوری توسط یادگیرنده و شرکت در آزمون است.

ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان 1403 (رایگان و پولی) 10 طول مدت دوره های ضمن خدمت رایگان در هر ماه 6 الی 24 ساعت است. دوره های ضمن خدمت پولی را در کمتر از دو هفته می توان 200 ساعت ثبت کرد.


مزایای دوره های ضمن خدمت فرهنگیان

مزایای شرکت در دوره های ضمن خدمت فرهنگیان 1402 

ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان 1403 (رایگان و پولی) 10 با شرکت در این دوره ها افزایش حقوق پیدا می کنند

ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان 1403 (رایگان و پولی) 10 افزایش رتبه در رتبه بندی

ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان 1403 (رایگان و پولی) 10 سازماندهی در اداره و پیدا کردن جایگاه بهتر در آموزش و پرورش

ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان 1403 (رایگان و پولی) 10 تاثیر در ارزشیابی در پرونده موجود در کار گزینی

ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان 1403 (رایگان و پولی) 10 راحت تر شدن انتقالی و جابجایی


تلفن مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان 1403 (رایگان و پولی) 33

مشاوره ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان

دوره های ضمن خدمت در تمامی شهرها از جمله تهران، اصفهان، البرز و … برگزار می شود. در این مقاله، مراحل ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان را به صورت تصویری، شرح داده ایم. اگر برای ورود به دوره های ضمن خدمت و ورود به کلاس ضمن خدمت فرهنگیان، نیاز به کسب راهنمایی بیشتر دارید، می توانید با شماره تلفن ده رقمی مندرج در همین صفحه تماس حاصل فرمایید.

کارشناسان این سامانه آماده هستند تا اطلاعات لازم در خصوص ثبت نام رایگان دوره های ضمن خدمت فرهنگیان، ثبت نام پولی دوره های ضمن خدمت فرهنگیان و چگونگی مشاهده نمره کسب شده در دوره را در اختیار فرهنگیان عزیز در سراسر کشور قرار دهند. 

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه نحوه ثبت نام دوره های رایگان و پولی ضمن خدمت فرهنگیان و نحوه و شرکت در کلاس

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی