جهت مشاوره در زمینه فراموشی رمز عبور در سامانه ضمن خدمت فرهنگیان

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 29269

فراموشی رمز عبور در سامانه ضمن خدمت فرهنگیان

فراموشی رمز عبور در سامانه ضمن خدمت فرهنگیان

اگر با مشکل فراموشی رمز عبور در سامانه ضمن خدمت فرهنگیان itms روبرو شده اید، نگران نباشید. در این مقاله راه حل فراموشی رمز ورود به سامانه ضمن خدمت فرهنگیان را شرح داده ایم.


راه حل فراموشی رمز ورود به سامانه ضمن خدمت فرهنگیان 1401-1402

امکان بازیابی رمز ورود به سامانه ضمن خدمت فرهنگیان به نشانی itms برای کابرانی که رمز خود را گم کرده و یا فراموش کرده اند، فراهم شده است.

کاربران گرامی به دو روش میتوانند رمز ورود به سامانه ضمن خدمت را مجددا دریافت کنند:

روش اول:  با در اختیار داشتن اطلاعات لازم برای بازیابی رمز شامل (شماره تلفن همراه، کد ملی، ایمیل شخصی و کد پرسنلی) و تماس از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071613 میتوانید به سادگی رمز عبور مجدد برای ورود به سامانه ضمن خدمت فرهنگیان دریافت کنید.

روش دوم : در این روش لازم است وارد سامانه ضمن خدمت فرهنگیان به نشانی ltms.medu.ir شوید و مطابق مراحل زیر رمز عبور مجدد دریافت کرده و رمز ورود فراموش کرده خود را بازیابی کنید.

مرحله اول:

ورود به سامانه ضمن خدمت فرهنگیان به نشانی ltms.medu.ir 

مرحله دوم:

برای بازیابی نیاز به شماره تلفن همراه، کد ملی، ایمیل شخصی و کد پرسنلی نیاز دارید.

مرحله سوم:

در سایت و سامانه ضم خدمت گزینه فراموش کردن رمز فراگیران را انتخاب کنید .

مرحله چهارم:

چند گزینه برای بازیابی رمز مشاهده می کنید. اطلاعات درخواستی برای بازیابی رمز شامل (شماره تلفن همراه، کد ملی، ایمیل شخصی و کد پرسنلی) است.

مرحله پنجم: وارد صفحه بازیابی رمز می شوید. در این صفحه لازم است نام سازمان، کد پرسنلی ، کلمه عبور و تکرار کلمه عبور را وارد کنید. به این ترتیب رمز بازیابی شده و رمز مجدد برای ورود به سامانه ضمن خدمت فرهنگیان را در اختیار دارید.


روش سوم: با ورود به سایت مای مدیو، می توانید به طور مستقیم وارد سایت ضمن خدمت فرهنگیان شوید. اگر رمز ضمن خدمت را فراموش کرده اید، با ورود به مای مدیو، به پنل خود در سایت ضمن خدمت فرهنگیان، دسترسی خواهید داشت. بعد از ورود به مای مدیو، روی آیکن “ضمن خدمت” کلیک کنید.

** اگر در انجام مراحل مذکور با مشکل یا ابهام روبرو شده اید، نگران نباشید می توانید هر روز حتی در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور (9099071613) تماس حاصل فرمایید. کارشناسان این سامانه راهنمای شما برای حل مشکل فراموشی رمز ورود به سامانه ضمن خدمت فرهنگیان هستند.

به این مقاله امتیاز دهید
منابع :
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 2 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پیمان شامصیری دوشنبه , 17 می 2021 - 23:30

سلام . در سامانه بنده که جدیدا به سبب اصلاح نام خانوادگی صورت گرفته با مشکل تغییر وضعیت از نیروی خرید خدماتی به غیر انتفایی و همچنین ازمون جامع تبت نام بودم (زمان ان محدود) که فقط مختص این نیروها می باشد از ایکن بنده حذف گردیده اما سایر اطلاعات مدرسه و شخصی بنده صحیح است لذا از شما کارشناسان محترم جهت برسی و برطرف کردن این مشکل مهم کمال همکاری را خواستارم با تشکر

عصمت سالاری چهارشنبه , 14 آوریل 2021 - 17:02

تغییر رمز عبور

نصب اپ دانش آموزی