جهت مشاوره در زمینه خرید تعهد خدمت فرهنگیان

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 21583

تعهد خدمت پذیرفته شدگان دانشگاه فرهگیان در کنکور ۱۴۰۳

تعهد خدمت پذیرفته شدگان دانشگاه فرهگیان در کنکور

در این مقاله می خوانید که تعهد خدمت پذیرفته شدگان دانشگاه فرهگیان در کنکور ۱۴۰۳ چگونه است. قبولی های دانشگاه فرهنگیان در کنکور 1403 ملزم به ارائه تعهد خدمت به آموزش و پرورش می باشند. در ادامه از همه چیز درمورد تعهد خدمت دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان به آموزش و پرورش مطلع می شوید.


تعهد خدمت فرهنگیان چیست

سوالی که برای متقاضیان شغل فرهنگی مطرح است این است که تعهد خدمت فرهنگیان یعنی چه؟ تعهد خدمت فرهنگیان چند سال است؟ در پاسخ باید بگویییم تعهد خدمت یعنی اینکه افراد بعد از طی کردن مراحل استخدام، موظف هستند سال هایی که در تعهدنامه قید شده است در آموزش و پرورش خدمت کنند، تعهد خدمت فرهنگیان به دو دسته تقسیم می شود و قانون تعهد خدمت فرهنگیان برای این دو گروه متفاوت است.


1)تعهد خدمت پذیرفته شدگان دانشگاه فرهگیان در کنکور

2)تعهد خدمت فرهنگیان ماده 28(پذیرفته شدگان آزمون استخدامی)


دسته اول افرادی که از طریق دانشگاه فرهنگیان وارد می شوند: تعهد خدمت دانشگاه فرهنگیان دو برابر سال های تحصیل آنها خواهد بود مثلا اگر 4 سال در دانشگاه فرهنگیان مشغول به تحصیل باشند تعهد خدمت آنها 8 سال خواهد بود.

دسته دوم فرهنگیان ماده 28 هستند: یعنی افرادی که از طریق آزمون استخدامی جذب آموزش و پرورش شده اند، این گروه بعد از قبولی در آزمون و مصاحبه باید یک دوره مهارت آموزی طی کنند و تعهد ده ساله خدمت در آموزش و پرورش دارند.

خرید تعهد خدمت فرهنگیان به این صورت است که اگر به هر دلیلی بعد از اخذ تعهد قصد خدمت نداشته باشند، باید مبلغ 20 میلیون تومان بایت خرید تعهد خدمت فرهنگیان پرداخت کنند.

تعهد خدمت فرهنگیان چند سال است
گروه ها سال های تعهد خدمت
تعهد خدمت پذیرفته شدگان دانشگاه فرهگیان در کنکور         8 سال( دو برابر سال های تحصیل در دانشگاه فرهنگیان)
تعهد خدمت فرهنگیان ماده 28(پذیرفته شدگان آزمون استخدامی) 10 سال

تعهد خدمت قبولی های دانشگاه فرهنگیان به آموزش و پرورش در کنکور 1403

داوطلبان کنکور که مورد پذیرش دانشگاه فرهنگیان قرار بگیرند، با توجه به امکان تحصیل رایگان در این دانشگاه و استفاده از مزایا متعدد فرهنگیان ، ملزم به ارائه تعهد خدمت به آموزش و پرورش می باشند.  از جمله مزایای این دانشگاه می توان به حقوق دانشجویی اشاره کرد، داوطلبان از اولین ترم کمک هزینه و حقوق دانشجویی بابت تحصیل در دانشگاه فرهنگیان دریافت میکنند. علاوه براین تحصیل در دانشگاه فرهنگیان رایگان است.


مدت تعهد خدمت فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان به آموزش و پرورش 

تعهد خدمت پذیرفته شدگان از طریق کنکور به آموزش و پرورش به شرح زیر است:

  • پذیرفته شدگانی که در این دانشگاه به تحصیل رایگان پرداخته اند، بعد از فارغ التحصیلی موظف اند به مدت 2 برابر مدت تحصیلشان به آموزش و پرورش تعهد بسپارند.
  • به این معنی که لازم است به مدت 8 سال خدمت بعد از 4 سال تحصیل در این دانشگاه به آموزش و پرورش خدمت کنند.
  • البته بعد از 8 سال میتونند همچنان به اشتغال در آموزش و پرورش ادامه دهند تا بازنشسته شوند. از نظر بسیاری از داوطلبان این یک توفیق اجباری و رضایت بخش است.
  • داوطلبانی که مایل به ارائه تعهد خدمت به دانشگاه فرهنگیان نمی باشند، میتوانند از ادامه تحصیل انصراف دهند.  اگه قبل از 8 سال انصراف دهند، باید جریمه پرداخت کنند. میزان جریمه دو برابر کل حقوق هایی دریافتی در دوران دانشجویی است.
  • ** پذیرفته شدگان نهایی که قصد تحصیل در دانشگاه های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی را دارند ، ملزم می باشند به مدت دو برابر طول تحصیل ، تعهد محضری به وزارت آموزش و پرورش دهند.

تلفن مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تعهد خدمت پذیرفته شدگان دانشگاه فرهگیان در کنکور ۱۴۰۳ 1


ارتباط تلفنی خرید تعهد خدمت فرهنگیان

در این مقاله به این سوال که تعهد خدمت فرهنگیان چیست و چند سال است پاسخ داده ایم و تفاوت تعهد خدمت دانشجویان دانشگاه فرهنگیان با ماده 28 را شرح داده ایم، اگر در مورد خرید تعهد خدمت فرهنگیان با سوال یا ابهام روبرو شده اید، می توانید هر روز حتی در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب با شماره تلفن های ده رقمی مندرج در همین صفحه تماس حاصل کنید تا کارشناسان سامانه مشاوره تلفنی هزینه خرید تعهد خدمت فرهنگیان را برای شما تخمین بزنند.

همچنین اگر در محسابه سال های تعهد خدمت با سوال روبرو شده اید می توانید از این کارشناسان مشاوره دریافت کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 7 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

طاهره شنبه , 24 آوریل 2021 - 12:27

امکان استعفا دادن پیش از اتمام مدت مورد تعهد امکان پذیره؟در اون صورت بازهم باید جریمه پرداخت بشه؟

طاهره شنبه , 24 آوریل 2021 - 12:27

سلام و خسته نباشید.میزان جریمه دوبرابر کل هزینه های دوران کاراموزی چقد میشه؟

نصب اپ دانش آموزی