جهت مشاوره در زمینه تغییر رمز سامانه ضمن خدمت فرهنگیان

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 58743

نحوه تغییر رمز سامانه ضمن خدمت فرهنگیان

نحوه تغییر رمز سامانه ضمن خدمت فرهنگیان با مای مدیو

در این مقاله، نحوه تغییر رمز سامانه ضمن خدمت فرهنگیان را از طریق ورود به مای مدیو، به صورت تصویری شرح داده ایم. اگر رمز خود را در دسترس ندارید، می توانید با استفاده از این راهنمای تصویری به راحتی تغییر رمز سامانه ضمن خدمت فرهنگیان را انجام دهید. اگر نام کاربری و رمز عبور سامانه ضمن خدمت فرهنگیان خود را از یاد برده اید، باید بگوییم نام کاربری همان کد ملی است. در ادامه از مراحل بازیابی رمز ضمن خدمت فرهنگیان مطلع می شوید، پیشنهاد میکنیم این مطلب را تا انتها، به دقت مطالعه کنید:


ضمن خدمت فرهنگیان چیست؟

آزمون های ضمن خدمت فرهنگیان، آن دسته از آموزش هایی است که حین خدمت برگزار می شود و هدف از آن ارتقا سطح دانش و مهارت معلمان و فرهنگیان است. معلمان در دوره های ضمن خدمت ثبت نام می کنند و با قبولی در آزمون پایانی این دوره ها رتبه خود را ارتقا می بخشند. گاهی فرهنگیان عزیز رمز عبور خود را فراموش می کنند و این سوال برای آنها پیش می آید که چطور می توانند دریافت رمز سامانه ضمن خدمت فرهنگیان را انجام دهند، در ادامه نحوه تغییر رمز سامانه ضمن خدمت فرهنگیان را توضیح داده ایم:


نحوه دریافت رمز سامانه ضمن خدمت فرهنگیان

در این قسمت، به صورت تصویری مراحل و نحوه دریافت رمز سامانه ضمن خدمت فرهنگیان را شرح داده ایم. بازیابی رمز ضمن خدمت فرهنگیان با این روش، بسیار ساده است، کافیست، مراحل تغییر رمز سامانه ضمن خدمت فرهنگیان را به ترتیب زیر انجام دهید:

نحوه تغییر رمز سامانه ضمن خدمت فرهنگیان 1 در مروگر خود my.medu.ir را سرچ کنید تا وارد سامانه مای مدیو شوید، نام کاربری و رمز عبور سامانه ضمن خدمت فرهنگیان خود را وارد کنید تا به صفحه شخصی خود وارد شوید.



نحوه تغییر رمز سامانه ضمن خدمت فرهنگیان 2 بیشتر بدانید: راهنمای سایت مای مدیو مدارس my.medu.ir



نحوه تغییر رمز سامانه ضمن خدمت فرهنگیان




نحوه تغییر رمز سامانه ضمن خدمت فرهنگیان 3 در پنجره باز شده گزینه” ضمن خدمت” را انتخاب کنید، تا از طریق سایت مای میدو، به سایت ضمن خدمت فرهنگیان هدایت شوید:

نحوه تغییر رمز سامانه ضمن خدمت فرهنگیان




نحوه تغییر رمز سامانه ضمن خدمت فرهنگیان 4    در این مرحله، بدون اینکه رمز سامانه ضمن خدمت فرهنگیان را داشته باشید، وارد پنل شخصی خود در سامانه LTMS شده اید و می توانید برای تغییر رمز سامانه ضمن خدمت فرهنگیان اقدام نمایید. لازم است مطابق تصویر زیر، از نوار آبی رنگ سمت راست گزینه “تغییر رمز” را انتخاب کنید تا بتوانید بازیابی رمز ضمن خدمت فرهنگیان را انجام دهید:

نحوه تغییر رمز سامانه ضمن خدمت فرهنگیان



نحوه تغییر رمز سامانه ضمن خدمت فرهنگیان 5  در پنجره باز شده” نام کاربری” که همان کد ملی است وارد کنید، “کلمه رمز” که همان رمز جدید انتخابی شما است را وارد کرده و در “تکرار رمز جدید” مجدد رمزی که انتخاب کرده اید را وارد نمایید و در انتها “ثبت رمز” را انتخاب کنید.

نحوه تغییر رمز سامانه ضمن خدمت فرهنگیان



نحوه تغییر رمز سامانه ضمن خدمت فرهنگیان 2 بیشتر بدانید: سامانه جدید صدور گواهی کسر از حقوق فرهنگیان




نحوه تغییر رمز سامانه ضمن خدمت فرهنگیان 7 اگر تغییر رمز به درستی انجام شده باشد، پیغام “تغییر رمز با موفقیت انجام شد” را مشاهده خواهید کرد:

نحوه تغییر رمز سامانه ضمن خدمت فرهنگیان



تلفن مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور نحوه تغییر رمز سامانه ضمن خدمت فرهنگیان 8


راهنمای تلفنی برای بازیابی رمز ضمن خدمت فرهنگیان

فرهنگیان عزیر در سراسر کشور، اگر در انحام مراحل تغییر رمز سامانه ضمن خدمت فرهنگیان، با سوال یا مشکل روبرو شده اید، نگران نباشید می توانید هر روز حتی در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب، با شماره تلفن مندرج در همین صفحه تماس بگیرید. جهت تماس از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور اقدام نمایید.



نحوه تغییر رمز سامانه ضمن خدمت فرهنگیان 2 در ادامه بخوانید: راهنمای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان شاغل



به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه تغییر رمز سامانه ضمن خدمت فرهنگیان

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی