جهت مشاوره در زمینه دریافت کد پرسنلی فرهنگیان و معلمان با کد ملی

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 58979

دریافت کد پرسنلی فرهنگیان و معلمان با کد ملی

نحوه دریافت کد پرسنلی فرهنگیان با کد ملی


در این مقاله نحوه دریافت کد پرسنلی فرهنگیان با کد ملی را به صورت تصویری شرح داده ایم، علاوه بر این نکاتی که لازم است در مورد دریافت کد پرسنلی آموزش و پرورش و مراحل بازیابی کد پرسنلی را توضیح داده ایم، اگر با فراموشی کد پرسنلی فرهنگیان رو برو شده اید پیشنهاد میکنیم این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

کد پرسنلی فرهنگیان چیست؟

هر اداره و وزارت، پرسنل و کارمندان خود را دارد. کارمندان هر ارگان با کد پرسنلی مخصوص به خود شناسایی می شوند. دریافت کد پرسنلی فرهنگیان با کد ملی در کل دوره ی اشتغال کاربرد دارد و برای استفاده از مواردی مانند ضامن شدن ، وام ها و فروشگاه های فرهنگیان و اتکا به آن نیاز دارند.

مراحل دریافت کد پرسنلی فرهنگیان با کد ملی

یکی از پرسنل آموزش و پرورش فرهنگیان هستند که گاهی  نیاز فوری به کد پرسنلی دارند ،ولی هنوز از اداره آموزش و پرورش کارت پرسنلی دریافت نکرده اند، بخصوص معلمان جدید الورود و ماده 28 که تازه وارد آموزش و پرورش شده اند، نیاز نیست برای دریافت کد پرسنلی حتما حضوری مراجعه کنند ، در ادامه شرح داده ایم که چگونه بدون مراجعه به اداره می توانند کد پرسنلی خود را دریافت کنند:


دریافت کد پرسنلی فرهنگیان و معلمان با کد ملی 1  اولین مرحله برای دریافت کد پرسنلی فرهنگیان با کد ملی این است که ابتدا وارد سایت مای مدیو به نشانی my.medu.ir شوید. مطابق تصویر زیر اطلاعات خود را وارد کنید.

بعد از انتخاب نقش خود به عنوان فرهنگی “کد ملی” و “رمز عبور” خود را وارد کنید بعد از وارد کردن “کد امنیتی” روی عبارت “ورود” کلیک کنید تا وارد پنل شخصی خود شوید.


دریافت کد پرسنلی فرهنگیان و معلمان با کد ملی 2




دریافت کد پرسنلی فرهنگیان و معلمان با کد ملی 3 در مرحله بعد، روی عبارت” کارت پرسنلی” کلیلک می کنید تا بتوانید دریافت کد پرسنلی آموزش و پرورش را از مای مدیو داشته باشید:

دریافت کد پرسنلی فرهنگیان با کد ملی




دریافت کد پرسنلی فرهنگیان و معلمان با کد ملی 4 در این مرحله برای بازیابی کد پرسنلی فرهنگیان مطابق تصویر زیر از قسمت بالا “مشخصات پرسنل” را انتخاب کنید:


دریافت کد پرسنلی فرهنگیان با کد ملی



دریافت کد پرسنلی فرهنگیان و معلمان با کد ملی 5 اگر با فراموشی کد پرسنلی فرهنگیان روبرو هستید در این قسمت وقتی که “مشخصات پرسنل” را انتخاب می کنید، تصویری ظاهر می شود که در آن کد پرسنلی شما نمایش داده شده است:

دریافت کد پرسنلی فرهنگیان با کد ملی



تلفن مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور دریافت کد پرسنلی فرهنگیان و معلمان با کد ملی 6

راهنمای تلفنی برای بازیابی کد پرسنلی فرهنگیان

معلمان و پرسنل آموزش و پرورش در سراسر کشور، اگر با مشکل فراموشی کد پرسنلی فرهنگیان روبرو شده اید، در این مقاله مراحل دریافت کد پرسنلی آموزش و پرورش با کد ملی  برای بازیابی کد پرسنلی فرهنگیان آموزش داده شده است. اگر برای دریافت کد پرسنلی فرهنگیان با کد ملی و  فراموشی کد پرسنلی نیاز به کسب راهنمایی بیشتر دارید می توانید هر روز حتی در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب با شماره تلفن ده رقمی مندرج در این صفحه تماس حاصل فرمایید. کد پرسنلی فرهنگیان را از کارشناسان این سامانه مشاوره تلفنی بخواهید.




دریافت کد پرسنلی فرهنگیان و معلمان با کد ملی 7 بیشتر بدانید: سامانه جدید صدور گواهی کسر از حقوق فرهنگیان




4/5 - (3 امتیاز)
منابع :

جهت مشاوره در زمینه دریافت کد پرسنلی فرهنگیان و معلمان با کد ملی

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی