کد خبر : 4617

امریه شرکت سهامی برق منطقه ای 1401-1402

امریه شرکت سهامی برق منطقه ای 1401-1402 1


در این مقاله و عنوان هدفمان توضیح کوتاهی در مورد امریه شرکت سهامی برق منطقه ای در سال 1401-1402 برای مشولان و سربازان در اختیارشان قرار دهیم.


مطالب سایت ما را دنبال کنید…


امریه شرکت سهامی برق منطقه ای و توانیر  برای آنکه بتواند به آسانی و با پرداخت هزینه های کمتر و بهره وری بیشتر به اهداف خود که همان رساندن برق به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته است برسد از دانش آموختگان در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری استفاده می کند. یکی از راه هایی که در نظر گرفته است طرح امریه اداره  شرکت برق نیز  می باشد. امریه یکی از مواردی است که افراد مشمول از طریق آن می خواهند از رفتن به خدمت سربازی خود را برهانند و همچنین درگیر کارهای نظامی نشوند.

همچنین  امریه اداره برق  نیز مانند امریه شرکت های دانش بنیان و امریه سربازی دارای اصول و شرایط خاص خود می باشد همانطور که برای گرفتن امریه خدمت سربازی باید مشمول نباید  غیبت نیز  داشته باشد و  افراد مشمولی که می خواهند امریه اداره برق بگیرند نیز به هیچ وجه نباید دفترچه اعزام به خدمت آنان مهر غیبت خورده باشد.


مراحل پذیرش امریه سربازی  اداره برق:

مراحل پذیرش امریه  سربازی در اداره برق بسیار با اهمیت می باشد و مشمول پس از آنکه شرایط امریه را دارا بود می تواند مدارک خود را آماده کنند  و باید به یکی از شرکت های اداره برق مراجعه نماید. تا به درخواست وی رسیدگی شود. همچنین فرد مشمول باید حداقل 2 الی 3 ماه پیش از اعزام به خدمت برای گرفتن امریه  سربازی اداره برق اقدام کند . اگر فرد مشمول در اداره برق امریه خدمت سربازی بگیرد نمی تواند از این امریه انصراف دهد . مدت زمان خدمت پس از استخدام در اداره جزو سوابق محسوب می شود .

ثبت نام امریه سربازی  اداره برق


ثبت نام امریه  مشمولان اداره برق چگونه امکان پذیر خواهد بود؟؟ این ثبت نام دارای چه مراحلی را دارد؟؟  از مهم ترین سوالاتی است که ذهن بسیاری از مشمولان  و سربازان خدمت را به خود مشغول کرده است . ثبت نام امریه اداره برق نیز همانند سایر ادارات دارای قانون و مقررات است و باید به این مقررات پایبند باشید . مشمولان خدمت امریه می توانند از طریق سامانه امریه به آدرس  سایت ((amriyeh.moe.gov.ir )) برای اعزام به خدمت اقدام کنند . ثبت نام فقط از طریق این سامانه امکان پذیر خواهد بود  و مشمول و سرباز  لازم نیست  دیگر که به اداره برق مراجعه کند. مشمول باید این مورد را در نظر بگیرد که ابتدا باید شرایط امریه اداره برق را داشته باشد تا بتواند نسبت به دریافت امریه اداره برق اقدام نماید.

سازمان اداره برق می خواهد با امریه دادن به افراد مشمول پس از پایان خدمت سربازی از آنها به عنوان نیروهای جوان و تحصیلکرده و کارآزموده استفاده کند ، که این نیروها باید هیچگونه وابستگی به شاغلین اداره برق نداشته باشند.



امریه شرکت سهامی برق منطقه ای 1401-1402 2



بیشتر بدانید:

استعلام سربازی با کد ملی

مدت خدمت سربازی در سال 1401 چند ماه است

ترتیب درجه های نظامی بر حسب مدرک تحصیلی 


.



به این مقاله امتیاز دهید
منابع :
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی