کد خبر : 6411

امریه پتروشیمی عسلویه 1401-1402

در این عنوان و مقاله میخواهیم توضیح دهیم  و بپردازیم در مورد امریه پتروشیمی عسلویه 1401-1402 و شرایط جذب پتروشیمی ها و رشته های مد نظر چگونه نیز می باشد.


مطالب سایت ما را دنبال کنید…


امریه پتروشیمی یکی  از پرطرفدار ترین امریه هایی  سربازی است که مشمولان  پسران  خدمت سربازی به دنبال کسب و گرفتن  آن هستند. ا مشمولان و افرادی که دارای مدارک تحصیلی مانند:  ((مهندسی شیمی، مهندسی عمران، مهندسی نفت، مهندسی متالوژی و مواد، شیمی، مهندسی سیتم های انرژی اقتصاد انرژی))  همچنین در مقاطع کارشناسی و یا   کارشناسی ارشد و دکتری هستند، از جمله کسانی هستند که میتوانند به عنوان سرباز امریه در پتروشیمی ها خدمت کنند.

برخی از شرکت های پتروشیمی تنها از بین افراد با مدرک تحصیلی و معدل بالای 17  امریه می گیرند. لازم به ذکر و توضیح  است که فارغ التحصیلان دانشگاه های برتر کشور همچون دانشگاه  مانند: صنعتی شریف و  دانشگاه تهران  شهید بهشتی  دانشگاه صنعتی اصفهان  و غیره  از شانس بیشتری برای قبولی در این ارگان برخوردار هستند. همین امر باعث شده  است که رقابت تنگاتنگ و خوبی  بین متقاضیان  مشولان  امریه گرفتن  در پتروشیمی های کشور نیز  وجود داشته باشد.

البته نیز  رشته های تحصیلی و تخصص های مورد نیاز پتروشیمی ها ممکن است در هر سال تفاوت هایی نیز باهم  داشته باشد و نیاز به نیروی کار تعیین کننده ی مدارک تحصیلی مشمولان مورد پذیرش  نیز می باشد.


نکته:  پتروشیمی ها اغلب از طریق مصاحبه و آزمون و از بین متقاضیان پذیرفته شده و  نیروهای مورد نیازشان را می گیرند. همچنین اغلب مشمولان و  سربازانی که در پتروشیمی به کار گرفته می شوند بایستی از بین افراد بومی همان منطقه باشند.


 شرایط  جذب امریه پتروشیمی عسلویه

امریه پتروشیمی عسلویه تنها مختص آن دسته از مشمولان و سربازانی  است که مدرک تحصیلیشان را در حوزه ی صنعت نفت و پتروشیمی را  دریافت کرده باشند.  درواقع تخصص این افراد باید متناسب با رده های شغلی موجود در پتروشیمی عسلویه باشد. این شرکت نیز به مانند دیگر شرکت های امریه گیر اغلب از بین افراد بومی اقدام به جذب نیرو می کند.

نکته اول :

متقاضیانی که یکی از شرایط پنج گانه شامل باش که به شرح زیر می باشد:

تاهل، مددجویان بهزیستی و کمیته امداد، سرپرستان خانوار و خانواده ایثارگران را داشته باشند و همچنین شرایط اختصاصی از جمله معدل بین 14 تا 15  را دارا باشد شانس بالاتری برای پذیرش در این ارگان دارند. مدارک تحصیلی مورد نیاز برای پذیرش در پتروشیمی عسلویه نیز مانند دیگر پتروشیمی ها حداقل کارشناسی در رشته های شیمی و  مهندسی نفت و غیره  می باشد.


نکته دوم :

مشمولان دارای معافیت از رزم سربازی  یکی از گزینه های مد نظر این شرکت برای جذب امریه نیز  می باشند. مدت زمان خدمت در پتروشیمی عسلویه نیز 24 ماه معادل دو سال میباشد و اغلب مواقع کسری های خدمت سربازی نیز پذیرفته نیست و مشمول موظف به گذراندن این دو سال می باشد. این دوسال بعدا به عنوان سوابق کاری مشمول در نظر گرفته می شود اما هیچ تضمینی بر استخدام دائم مشمول نمی باشد.




بیشتر بدانید:

استعلام سربازی با کد ملی

مدت خدمت سربازی در سال 1401 چند ماه است

ترتیب درجه های نظامی بر حسب مدرک تحصیلی 


.

امریه سربازی  پتروشیمی‌ها دارای چه شرایطی می باشد؟

♦ امریه پتروشیمی‌ها و مراحل اقدام برای اخذ آن از دو سه ماه قبل از اعزام به خدمت مشمولان  نیز آغاز می شود.

♦ افرادی که این شرایط را داشته باشند و  همچنین واجد یکی از شرایط پنج گانه امریه شدن باشند  می توانند برای امریه سربازی این شرکت اقدام نمایند.

♦ سربازان امریه پتروشیمی تنها مانند یک کارمند در این شرکت فعالیت و کار  می کنند و دیگر خبری از رفتن به پادگان وغیره نیز نمی باشد. این افراد از مرخصی و حقوق مانند دیگر سربازان وظیفه برخوردار هستند. مگر اینکه شرکت پتروشیمی مذکور به تشخیص خود میزان آن را برای مشمول افزایش دهد.



سامانه صدای مشاور  


به این مقاله امتیاز دهید
منابع :
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی