کد خبر : 7831

امریه سربازی در وزارت علوم تحقیقات و فناوری

در این عنوان و مقاله سعی داریم بپردازیم و توضیح بدهیم در مورد امریه سربازی در وزارت علوم تحقیقات و فناوری که چگونه نیز می باشد.




مطالب سایت ما را دنبال کنید…


وزارت علوم و تحقیقات  جزو  یکی از 18 وزارتخانه ی دولت ایران نیز  است که مسئول سیاستگذاری نظام علمی و  انسجام بخشی امور اجرایی و تحقیقات و فناوری ایران است.

مسئولیت این وزارتخانه به عهده ی آقای دکتر منصور غلامی است. هرسال از ارگان های زیادی طبق نیاز سازمان سرباز امریه می پذیرند.

 همچنین وزارت علوم و تحقیقات و فناوری نیز جزو سازمان هایی است که سرباز  امریه نیز  جذب می نماید. سربازان و مشمولان  زیادی هستند که  تمایل دارند که دوران سربازی خودشان  را به صورت امریه سربازی در این وزارتخانه نیز طی کنند.

بنابر این لازم  می باشد  که این افراد اطلاعات جامع و کاملی در خصوص شرایط امریه وزارت علوم بدانند.

وزارت علوم جهت تکمیل سهمیه ی سرباز خود از میان دانش آموختگان واجد شرایط در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و نیرو به جهت امریه سربازی جذب می نماید. دارا بودن یکی از این شرایط الزامی می باشد.

وزارت علوم تحقیقات و فناوری در بخش های مختلف خود اقدام به جذب نیروی سرباز می کند.یکی از این بخش ها مرکز جذب اعضای هیئت علمی می باشد.


جذب امریه سربازی در وزارت علوم تحقیقات و فناوری


وزارت علوم با هدف به کارگیری نیروهای متخصص با مدرک کارشناسی ارشد و یا دکتری در دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری سراسر کشور و به‌منظور بهره‎مندی از خدمات آنان در امور پژوهشی و کار در آزمایشگاه‌ها به تشخیص معاونت پژوهش و فناوری و  از مشمولان واجد شرایط دعوت به همکاری می کند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم و  بر اساس این فراخوان تمامی مشمولان وظیفه و دانش‌آموختگانی که تمایل به گذراندن دوره سربازی خود در قالب نیروی پژوهش یار امریه را دارند و  می‌توانند جهت اطلاع از اعلام نیاز استان‌ها و  شرایط جذب و مدارک مورد نیاز از تاریخ یکم لغایت 18 خرداد ماه 131400 نسبت به ثبت نام در سایت امریه وزارت علوم اقدام کنند.
گفتنی است جذب مشمولان در این فراخوان جهت اعزام در شهریور ماه خواهد بود و نتایج اولیه این ثبت نام جهت تایید یا رد درخواست  اعلام خواهد شد.


سامانه صدای مشاور


به این مقاله امتیاز دهید
منابع :
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی