جهت مشاوره در زمینه نحوه نوبت گیری سنجش سلامت اتباع نوآموز سال 1403

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 57038

نحوه نوبت گیری سنجش سلامت اتباع نوآموز سال 1403

نحوه نوبت گیری سنجش سلامت اتباع نوآموز

در این مقاله، نحوه نوبت گیری سنجش سلامت اتباع نوآموز در سال 1403، از طریق سایت مای مدیو را به صورت راهنمای تصویری آموزش داده ایم. در ادامه نحوه نوبت گیری سنجش سلامت اتباع خارجی، را مشاهده می کنید:


آموزش نحوه نوبت گیری سنجش سلامت اتباع نوآموز 

می توانید به سادگی مطابق با این راهنمای تصویری، نوبت گیری سنجش سلامت اتباع نوآموز را در سایت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir انجام دهید. از طریق این سایت می توانید اطلاعات دانش آموز را در سامانه یکپارچه رشد و تربیت سیرت و سنجش ثبت کنید.


  مرحله اول

آدرس my.medu.ir را در مرورگر خود جستجو کنید تا وارد صفحه اصلی سایت خدمات الکتروتیک آموزش و پرورش شوید.  روی عبارت ورود از طریق درگاه دولت کلیک کنید. سپس شماره موبایلی که به نام یکی از والدین است وارد کنید تا رمز یک بار مصرف برای شما ارسال شود. بعد از وارد کردن رمز می توانید وارد پنل شخصی خود شده و لیست فرزندان خود را مشاهده کنید و اگر لیست فرزندان در پنل شما نیست، می توانید نام فرزند خود را اضافه کنید.

نحوه نوبت گیری سنجش سلامت اتباع نوآموز سال 1403 1




 مرحله دوم

در این مرحله وارد پنل شخصی خود در سایت وزارت آموزش و پرورش می شوید، روی دکمه افرودن فرزند، کلیک کنید تا بتوانید مشخصات دانش آموز را وارد کنید.

نحوه نوبت گیری سنجش سلامت اتباع نوآموز سال 1403 2



  مرحله سوم

بعد از انتخاب دکمه، فرم افزودن فرزند را که شامل کد اتباع، نام، نام خانوادگی، جنسیت و تاریخ تولد است، وارد کنید. سپس روی دکمه بررسی و افزودن کلیک کنید. شناسه اتباع را در قسمت کد اتباع وارد کنید و بعد از پر کردن بقیه اطلاعات فرم، روی گزینه بررسی و افزودن کلیک کنید.

نحوه نوبت گیری سنجش سلامت اتباع نوآموز سال 1403 3



 مرحله چهارم

در این مرحله روی آدمک اطلاعات مربوط به نوآموز اتباع خارجی، کلیک کنید تا عملیات تکمیل شود.


نحوه نوبت گیری سنجش سلامت اتباع نوآموز سال 1403 4





 مرحله پنجم

برای تکمیل اطلاعات دانش آموز در سامانه یکپارچه رشد و تربیت سیرت و سنجش ، روی سنجش نوآموزان کلیک کنید تا به صفحه سنجش متقل شوید. سپس می توانید نوع سنجش مورد نیاز را انتخاب کنید.

نحوه نوبت گیری سنجش سلامت اتباع نوآموز سال 1403 5




 مرحله ششم

برای انتخای سنجش و دریافت نوبت سنجش سلامت نوآموزان اتباع خارجی، روی دکمه دریافت نوبت کلیک کنید. در این بخش می توانید نوبت هایی که قبلا گرفته بوده اید، مشاهده کنید.

نحوه نوبت گیری سنجش سلامت اتباع نوآموز سال 1403 6




مرحله هفتم

در این مرحله می توانید منطقه و پایگاه نزدیک به محل اقامت خود را برای مراجعه حضوری و سنجش سلامت، انتخاب کنید. در این بخش ابتدا استان خود را انتخاب کنید. سپس منطقه خود را از بین مناطق باز شده انتخاب کنید. سپس با کلیک بر روی دکمه جستجوی این منطقه یکی از مراکز را از روی نقشه انتخاب کنید.

نحوه نوبت گیری سنجش سلامت اتباع نوآموز سال 1403 7

تلفن مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور نحوه نوبت گیری سنجش سلامت اتباع نوآموز سال 1403 8

نوبت گیری تلفنی سنجش سلامت برای اتباع 

می توانید نوبت گیری سنجش سلامت برای اتباع را به صورت تلفنی انجام دهید و با شماره تلفن ده رقمی مندرج در همین صفحه تماس بگیرید. همچنین اگر در انجام مراحل نوبت گیری سنجش سلامت برای اتباع از طریق سایت مای مدیو به نشانی my.medu.ir با سوال و ابهام روبرو شده اید، نگران نباشید می توانید هر روز از ساعت 8 صبح تا 12 شب، حتی در ایام تعطیل از طریق تلفن ثابت با شماره تلفن ده رقمی مندرج در همین صفحه با سامانه مشاور تحصیلی تماس بگیرید. علاوه براین، کارشناسان این سامانه تمام مراحل ثبت نام و نوبت گیری سنجش سلامت را برای اتباع به صورت تلفنی انجام می دهند.

4.4/5 - (5 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه نحوه نوبت گیری سنجش سلامت اتباع نوآموز سال 1403

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 1 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی