جهت مشاوره در زمینه سنجش سلامت نوآموزان

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 35534

پایگاه سنجش سلامت دانش آموزان پیش دبستانی و اول ابتدایی

ورود به پایگاه سنجش سلامت پیش دبستانی و اول ابتدایی 1402-1403 |زمان سنجش سلامت

سایت سنجش سلامت دانش آموزان

طرح سنجش سلامت پیش دبستانی و اول ابتدایی 1402-1403 آغاز شد. در این مقاله لینک ورود مستقیم به سایت سنجش سلامت را در اختیار اولیای گرامی قرار داده ایم:


زمان سنجش سلامت پیش دبستانی و اول ابتدایی 1402-1403

زمان آغاز سنجش سلامت پیش دبستانی و کلاس اول ابتدایی آغاز شد. برای ورود به سایت سنجش سلامت لینک زیر را انتخاب کنید:

آغاز ثبت‌نام سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان (پیش دبستانی) از فروردین 1402 آغاز شد. 



پایگاه سنجش سلامت دانش آموزان پیش دبستانی و اول ابتدایی 1 بیشتر بدانید: زمان سنجش سلامت نوآموزان ابتدایی و پیش دبستانی



مای مدیو - My.medu.ir
 والدین محترم می توانند به آدرس زیر جهت انجام نوبت گیری مراجعه نمایند ،توجه داشته باشید که سایت جدید ثبت نام سنجش سلامت پیش دبستانی و ابتدایی ، مای مدیو است:
اجرای طرح سنجش پیش دبستان آغاز شده است.
 شرایط سنی پیش یک: 1397/07/02 لغایت 1398/07/01
 شرایط سنی پیش دو: 1396/07/02 لغایت 1397/07/01
شرایط سنی ثبت نام در پیش دبستانی 1402-1403

آغاز ثبت‌نام سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان (پیش دبستانی) 

  1. برنامه سنجش سال جاری برای تمام نو آموزانی که در سال تحصیلی 1402-1403 وارد پایه اول خواهند شد، همچنین جامانده‌های سنجش سال تحصیلی گذشته، اجرا و ادامه فعالیت پایگاه منوط به نوبت‌دهی بر اساس دستورالعمل و رعایت حداقل تعداد تست شونده است و با پیشنهاد کتبی ستاد هماهنگی سنجش استان و تایید شورای سیاست گذاری و برنامه ریزی سنجش فعالیت پایگاه خاتمه می‌یابد. زمان اجرای سنجش نوآموزان پیش دبستان ( ۱و ۲ ) براساس مصوبات ستاد سنجش استان و تایید شورای سیاست گذاری و برنامه ریزی سنجش خواهد بود.
  2. غربالگری و سنجش سلامت کودکان پیش‌دبستانی که به برنامه سنجش سلامت نوآموزان، اضافه شده است در سال جاری نیز در دستورکار وزارت آموزش و پرورش قرار گرفته و از ابتدای هفته آینده آغاز می شود
  3. . نوآموزان بدو ورود هم که به مدرسه می روند اطلاعاتشان در سامانه سیدا ثبت می شود و مدیر مدرسه به صورت الکترونیکی برایشان نوبت می گیرد و آنها در تاریخ و ساعت اعلام شده به پایگاه سنجش مراجعه می کنند و کارشان را انجام می دهند. درباره سنجش پیش دبستانی هم همین گونه است.
  4. تعرفه سنجش در سال جاری حدود ۵۰ هزار تومان است و اصل شناسنامه دانش آموز و والدین، کارت واکسیناسیون تکمیل شده و یک قطعه عکس ۳در ۴، برای سنجش مورد نیاز است.
  5. اگر برای ورود به سایت سنجش سلامت پیش دبستانی با سوال یا مشکل روبرو شده اید، می توانید با شماره تلفن های مندرج در این مقاله تماس بگیرید.

توجه داشته باشید که سایت سنجش سلامت دانش آموزان تغییر کرده و به جای https://sanjesh.healthehr.ir و http://h5.csdeo.ir  لازم است به آدرس سایت جدید سنجش سلامت my.medu.ir مراجعه کنید. 

فرآیند سنجش کلاس‌ اولی‌ها تغییر کرده است و انجام ثبت‌نام سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان، در سایت my.medu.ir انجام می شود:

پایگاه سنجش سلامت دانش آموزان پیش دبستانی و اول ابتدایی 3

آغاز سنجش سلامت پیش دبستانی‌ها از هفته آینده + جزئیات و نحوه ثبت‌نام

  • غربالگری و سنجش سلامت کودکان پیش‌دبستانی که به برنامه سنجش سلامت نوآموزان، اضافه شده است در سال جاری نیز در دستورکار وزارت آموزش و پرورش قرار گرفته و از ابتدای هفته آینده آغاز می شود.
  • برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی، همه‌ساله برای همه نوآموزان بدو ورود به دبستان انجام می شود و چند سالی است که با توجه به اهمیت تشخیص زودهنگام اختلالات و برخی بیماری ها و فرصت طلایی برای انجام مداخلات درمانی از سنین پایین تر، به صورت داوطلبانه برای کودکان پیش دبستانی نیز در حال انجام است.

  • در همین راستا طبق اعلام رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی، امسال برنامه غربالگری و سنجش نوآموزان پیش‌دبستانی از هجدهم تیرماه به بعد شروع و پیش بینی می شود ۶۰۰ هزار نوآموز بدو ورود به‌پیش دبستانی در آن شرکت کنند.
  • درباره شرایط و نحوه حضور کودکان پیش دبستانی در برنامه سنجش سلامت توضیح داد و در این باره اظهار کرد: اکنون این آمادگی را داریم سنجش پیش دبستانی ها را همزمان با سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان انجام دهیم.
  • به تمام استان ها اعلام کرده ایم که می توانند در صورت نیاز، به صورت اختصاصی پایگاه سنجش پیش دبستانی نیز راه اندازی کنند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد. هدف ما این است که ۶۰۰ هزار پیش دبستانی را در سال جاری سنجش کنیم.
  • معاون تشخیص و پیشگیری سازمان آموزش و پرورش استثنایی ادامه داد: آن دسته از کودکان ما که در سن پیش دبستانی سنجش می شوند، برای سال آینده که به دبستان می روند دیگر نیازی به سنجش مجدد ندارند و اطلاعات سنجش آنها در سامانه ثبت می شود.
  • هزینه و مدارک همانند سنجش بدو ورود به دبستان است و تفاوتی ندارد. شرایط مشابه است و ما توصیه می‌کنم خانواده هایی که کودک پیش دبستانی دارند در صورت امکان سنجش سلامت فرزندانشان را انجام دهند تا اگر خدایی ناکرده اختلال و یا مسئله ای وجود داشت بتوان از یک سال فرصت مداخله تا قبل از کلاس اول استفاده کرد. ضمن آنکه استرس شان برای سال آینده هم کمتر می شود.
  • سنجش سلامت شامل ارزیابی های بینایی، دید رنگ، شنوایی، گفتاری، آمادگی تحصیلی، اختلالات جسمی حرکتی، اندازه گیری توده بدنی، قد، وزن، دهان و دندان، بیماری های پوست و مو و بیماری نیازمند مراقبت های ویژه است. همچنین بررسی وضعیت واکسیناسیون توسط مراقب سلامت صورت می پذیرد.
  • تعرفه سنجش در سال جاری ۵۰ هزار تومان است و اصل شناسنامه دانش آموز  و والدین، کارت واکسیناسیون تکمیل شده و یک قطعه عکس ۳در ۴، برای سنجش مورد نیاز است.


به این مقاله امتیاز دهید
منابع :

جهت مشاوره در زمینه سنجش سلامت نوآموزان

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی