جهت مشاوره در زمینه سنجش سلامت نوآموزان

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 33142

سایت سنجش سلامت دانش آموزان

سایت سنجش سلامت دانش آموزان 1

در این مقاله، لینک ورود مستقیم به سایت سلامت دانش آموزی سال تحصیلی 1402-1403 و تلفن پاسخگو برای ثبت نام در سایت سلامت دانش آموزان کلاس اول ابتدایی و پیش دبستانی را در اختیار کاربران گرامی قرار داده ایم. طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان ورودی کلاس اول ابتدایی و پیش دبستانی برای سال تحصیلی جدید انجام می شود. ثبت نام در سایت سنجش سلامت  توسط مدیران مدارس قابل انجام است.

“آدرس سایت سنجش سلامت دانش آموزان از sirat.csdeo.ir به نشانی my.medu.ir تغییر کرده است.”


ورود به سایت سنجش سلامت دانش آموزان اول ابتدایی و پیش دبستانی 

برای ورود مستقیم به سایت سنجش سلامت دانش اموزان کلاس اولی و پیش دبستانی، لینک زیر را انتخاب نمایید:

توجه داشته باشید که سایت سنجش سلامت دانش آموزان تغییر کرده و به جای https://sanjesh.healthehr.ir و http://h5.csdeo.ir , https://sirat.csdeo.ir  لازم است به آدرس سایت جدید سنجش سلامت my.medu.ir  مراجعه کنید. 

فرآیند سنجش کلاس‌ اولی‌ها تغییر کرده است و انجام ثبت‌نام سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان از اسفند ماه 1401، در سایت my.medu.ir در حال انجام است.

** از طریق سایت مای مدیو نیز می توان وارد سایت سنجش سلامت دانش آموزان شد. بعد از ورود به پنل شخصی خود در سایت مای مدیو می توانید گزینه “سنجش بدو ورود” را انتخاب کنید:

سایت سنجش سلامت دانش آموزان 4


تلفن پاسخگوی برای ثبت نام در سایت سنجش سلامت دانش آموزان

ثبت نام دانش آموزان اول ابتدایی و پیش دبستانی در سایت سنجش سلامت با هدف سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی دانش آموزان انجام میشود. مدیران مدارس ابتدایی و پیش دبستانی مراحل این ثبت نام اینترنتی را انجام می دهند.

** مدیران محترم مدارس سراسر کشور :

درصورتی که برای ورود به سایت سنجش سلامت دانش آموزی و ثبت نام ورودی های کلاس اول ابتدایی و پیش دبستانی با مشکل روبرو شده اید، نگران نباشید. می توانید هر روز حتی در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید. کارشناسان این سامانه راهنمای شما برای انجام مراحل ثبت نام هستند. جهت تماس با کارشناسان، از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایید:



بیشتر بدانید:

پشتیبانی سایت مای مدیو


اخبار سایت سنجش سلامت دانش آموزان

* روند ثبت‌نام سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان تغییر کرد

حمید طریفی حسینی رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در نشست خبری که امروز در سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد امام(ره) و شهدا، اظهار کرد: یک برنامه تحولی را در ابتدای کارمان پیش‌بینی کردیم که ۳ محور دارد؛ محور اول اصلاح فرآیندهای نظام حکمرانی آموزش و پرورش و اصلاح ساختار اداری آموزش و پرورش استثنایی مانند بازمهندسی فرآیندهای مرتبط با نیروی انسانی و مدیریتی است و سعی کردیم یک ریل‌گذاری جدیدی اتفاق بیفتد و تغییر در ضوابط و مقررات صورت گیرد تا بتوانیم برنامه‌هایمان را اجرا کنیم.

  • وی با تأکید بر اینکه فرایند ثبت‌نام در سایت سنجش سلامت دانش آموزان، ساده است که می‌توان از طریق تلفن همراه نیز انجام داد و نیاز به مراجعه به کافی نت نیست، گفت: مدیران مدارس و کودکستان‌ها نیز می‌توانند که در مناطقی که امکان ثبت‌نام الکترونیکی برای خانواده‌ها فراهم نیست یا سخت است، این همکاری را انجام دهند.
  • او تصریح کرد: ستاد ثبت‌نام آموزدر سایت سنجش سلامت دانش آموزان به صورت الکترونیک انجام دهد البته هنوز این موضوع نهایی نشده است اما در هر حال شرط ثبت‌نام در کلاس اول، گواهی سنجش سلامت است که ثبت‌نام سنجش کلاس اولی‌ها نیز آغاز شد.
  • وی با بیان اینکه فرایند ثبت نام در سایت سنجش سلامت دانش آموزان برای سنجش نوآموزان بدو ورود انجام می شود، گفت: یک میلیون و ۷۰۰ هزار دانش‌آموز را در سال گذشته مورد سنجش قرار دادیم که نحوه پرداخت هزینه سنجش در سال گذشته در پایگاه‌ها از طریق دستگاه پوز بود اما در حال حاضر از طریق درگاه الکترونیکی است و همان مبلغ سال گذشته که ۶۰ هزار تومان است، دریافت می‌شود؛ در صورت هماهنگی با وزارت رفاه برای کسب اطلاعات، نوآموزان سه دهک اول را به صورت رایگان ثبت می‌کنیم.
  • همچنین با اشاره به اینکه شایستگی‌های حرکتی نیز از امسال در قالب سنجش سلامت، آزموده می‌شود، اضافه کرد: همانطور که گفتم مراکز جامع سنجش، آموزش، توانبخشی و مداخله به‌هنگام رشدی و تربیتی داریم که امر سنجش را انجام می‌دهند که این پایگاه‌ها ثابت خواهند بود و از سال آینده به صورت روتین از اول مهرماه سنجش سلامت در این مراکز انجام خواهد شد.
  • وی تصریح کرد: قبلاً خانواده‌ها در جریان نتایج سنجش قرار نمی‌گرفتند و اگر مشکلی بود اطلاع داده می‌شد اما در این سامانه برای خانواده‌ها دسترسی به پروفایل دانش‌‌آموزی ایجاد شده است؛ همچنین یک نظرسنجی در سامانه گذاشته می‌شود تا بتوانیم مشکلات و پیشنهادات را بررسی کرده و سامانه را اصلاح کنیم.
  • معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: این سامانه از امروز فعالیت خود را آغاز کرده و برنامه ما از ۴ سالگی یعنی پیش‌دبستانی یک و دو است اما کودکانی که ۵ ساله هستند و مهر ۱۴۰۲ وارد مدرسه می‌شوند در اولویت ما قرار دارند.
  • وی افزود: رویکرد ما تشخیص و مداخله به هنگام است و اگر الان یعنی وقتی که حدود ۷، ۸ ماه تا شروع سال تحصیلی زمان است، مشکل یک دانش‌‌آموز شناسایی شود می‌توانیم مداخله به هنگام انجام دهیم. از سوی دیگر افزایش بهره‌وری داریم و مراکز ما به صورت چند جانبه فعالیت می‌کنند؛ در واقع کیفیت آموزش و تحصیل را دنبال می‌کنیم و سالانه جامع یکپارچه، هوشمند و چند سطحی داریم که خدمات توانبخشی و حمایتی در سامانه ثبت می‌شود و بخشی از پرونده الکترونیکی و تحصیلی دانش‌آموزان خواهد بود.
  • وی با بیان اینکه امسال ۶۰۰ هزار دانش‌آموز پیش‌دبستانی در سامانه سیدا ثبت‌نام کردند و امیدواریم از مراکز پیش‌دبستانی به خانواده‌ها اطلاع رسانی انجام شود، افزود: ۴۴۰ پایگاه فعال در نوبت صبح داریم که با ایجاد مراکز جدید، تعداد ۶۵۰ مرکز  خواهد شد که همین مراکز در نوبت عصر فعال خواهند شد یعنی ۱۲۰۰ پایگاه در شیفت صبح و بعداز ظهر فعالیت می‌‌کنند؛ همچنین در نظر داریم پایگاه‌های سیار را هم در سال بعد فعال می‌کنیم و در صورت لزوم برای پایگاه موقت هم مجوز داده می‌شود.
  • او درباره سنجش دانش‌‌آموزان اتباع افغانستانی، گفت:  ۹۰ هزار دانش‌آموز اتباع خارجی سال گذشته در طرح سنجش تحت پوشش بودند که ۸۶ هزار و ۵۰۰ نفر اتباع افغانستانی بودند که به طور رایگان کار سنجش آنها را انجام دهیم و امسال هم  با کد شناسایی وزارت کشور مشکل حل می‌شود./سایت سنجش سلامت دانش آموزان
3/5 - (2 امتیاز)
منابع :

جهت مشاوره در زمینه سنجش سلامت نوآموزان

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی