جهت مشاوره در زمینه خدمات سامانه یکپارچه رشد و تربیت سیرت (ثبت نام سنجش سلامت و ...)

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 53711

سامانه سیرت: سامانه یکپارچه رشد و تربیت

سامانه سکپارچه رشد و تربیت سیرت و سنجش

ورود به سامانه یکپارچه رشد و تربیت سیرت و سنجش آموزش و پرورش در اسفند ماه 1401، از sirat.csdeo.ir به سایت my.medu.ir تغییر کرده است. در ادامه لینک ورود به سامانه رشد و تربیت سیرت و سنجش دانش آموزی را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم، همچنین تغییر نحوه ثبت نام سنجش سلامت در سایت یکپارچه رشد و تربیت را شرح داده ایم.


ورود به سایت سیرت سامانه یکپارچه رشد و تربیت

آدرس سایت یکپارچه رشد و ترتبیت سیرت از sirat.csdeo.ir به my.medu.ir تغییر کرده است. دانش آموزان، اولیای عزیز ومسئولین محترم مدارس می توانند برای ورود به سایت سامانه یکپارچه رشد و تربیت سیرت، روی لینک زیر کلیک نمایند. قبل از ورود به سامانه یکپارچه رشد و ترتبیت حتما فیلتر شکن خود را خاموش کنید:

ورود به سامانه 

سامانه سیرت: سامانه یکپارچه رشد و تربیت 1

  • سامانه یکپارچه رشد و تربیت سیرت
  • سامانه یکپارچه رشد و تربیت سنجش

سامانه سیرت

سامانه یکپارچه رشد و ترتبیت، بستر الکترونیک برای ارائه خدمات آنلاین آموزش و پرورش، نظیر خدمات سنجش سلامت و بررسی سلامت جسمانی و آمدگی کودکان برای تحصیل است.

سازمان آموزش و پرورش استثنایی برای بررسی سلامت جسمانی و آمادگی کودکان برای تحصیل، آزمون سنجش سلامت را برگزار می کند. این سازمان برای نوبت گیری، سامانه یکپارچه رشد و تربیت سیرت به آدرس my.medu.irرا معرفی کرده است. توجه داشته باشید که آدرس قبلی این سامانه sirat.csdeo.ir بود و هم اکنون این سامانه منقضی شده و سامانه مای مدیو، سامانه جدید یکپارچه رشد و تربیت سنجش است. اولیای گرامی می توانند با ورود به سایت، ثبت نام سنجش پیش دبستان یا کلاس اول دانش آموزان را انجام دهند.

طرح سلامت کودکان که هر ساله برگزار می شود برای بررسی سنجش سلامت است و انجام آن برای ورود به کلاس اول ابتدایی الزامی است.


زمان ثبت نام سنجش سلامت در سامانه یکپارچه رشد و ترتبیت سنجش

فرآیند سنجش کلاس‌ اولی‌ها از اسفند ماه 1401 تغییر کرده است. آغاز ثبت‌نام سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان از 3اسفند ماه شروع شد.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با بیان اینکه فرآیند سنجش کلاس‌ اولی‌ها تغییر کرد، به تشریح جزئیات سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان پرداخت.

می توانید برای ورود به سایت سنجش سلامت لینک زیر را انتخاب نمایید:

پایگاه سنجش سلامت ابتدایی و پیش دبستانیسامانه سیرت: سامانه یکپارچه رشد و تربیت 2

سایت سنجش سلامت دانش آموزان

سامانه سیرت: سامانه یکپارچه رشد و تربیت 2


تغییر نحوه ثبت نام سنجش سلامت در سایت یکپارچه رشد و تربیت

نحوه ثبت‌ نام سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان تغییر کرد.توجه داشته باشید که سایت سنجش سلامت دانش آموزان تغییر کرده و به جای https://sanjesh.healthehr.ir و http://h5.csdeo.ir  لازم است به آدرس سایت جدید سنجش سلامت my.medu.ir مراجعه کنید.

فرآیند سنجش کلاس‌ اولی‌ها تغییر کرده است و انجام ثبت‌نام سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان از اسفند ماه 1401، در سایت my.medu.ir انجام می شود.

  • طریفی حسینی رئیس آموزش و پرورش استثنایی، درباره سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان اظهار کرد: سال گذشته در اوایل تابستان فراخوان ثبت‌نام انجام می‌شد و نوبت‌گیری پایگاه سنجش از طریق مدرسه انجام می‌شد یعنی در سامانه سیدا پیش ثبت‌نام انجام می‌شد و مدیر کار نوبت گیری را انجام می‌داد اما از امروز خانواده‌ها با ورود به سامانه my.medu.ir، بدون مراجعه به مدرسه می‌توانند ثبت‌نام سنجش را انجام دهند که از طریق وارد شدن به سامانه مربوطه، احراز هویت انجام می‌شود و ثبت‌نام به صورت الکترونیکی صورت می‌گیرد؛ در حقیقت دانش‌‌آموز، اول سنجش را انجام می‌دهد و بعد ثبت‌نام کلاس اولی‌ها انجام می‌شود.
  • وی با تأکید بر اینکه فرایند ثبت‌نام ساده است که می‌توان از طریق تلفن همراه نیز انجام داد و نیاز به مراجعه به کافی نت نیست، گفت: مدیران مدارس و کودکستان‌ها نیز می‌توانند که در مناطقی که امکان ثبت‌نام الکترونیکی برای خانواده‌ها فراهم نیست یا سخت است، این همکاری را انجام دهند.
  • معاون وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: ستاد ثبت‌نام آموزش و پرورش برنامه‌ریزی کرده است تا سنجش ثبت‌نام کلاس اولی‌ها را زودتر و قبل از تابستان به صورت الکترونیک انجام دهد البته هنوز این موضوع نهایی نشده است اما در هر حال شرط ثبت‌نام در کلاس اول، گواهی سنجش سلامت است که ثبت‌نام سنجش کلاس اولی‌ها نیز از امروز آغاز شد.
  • وی با بیان اینکه فرایند ثبت‌نام سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان الکترونیکی است، گفت: یک میلیون و ۷۰۰ هزار دانش‌آموز را در سال گذشته مورد سنجش قرار دادیم که نحوه پرداخت هزینه سنجش در سال گذشته در پایگاه‌ها از طریق دستگاه پوز بود اما در حال حاضر از طریق درگاه الکترونیکی است و همان مبلغ سال گذشته که ۶۰ هزار تومان است، دریافت می‌شود؛ در صورت هماهنگی با وزارت رفاه برای کسب اطلاعات، نوآموزان سه دهک اول را به صورت رایگان ثبت می‌کنیم.
  • طریفی حسینی با اشاره به اینکه شایستگی‌های حرکتی نیز از امسال در قالب سنجش سلامت، آزموده می‌شود، اضافه کرد: همانطور که گفتم مراکز جامع سنجش، آموزش، توانبخشی و مداخله به‌هنگام رشدی و تربیتی داریم که امر سنجش را انجام می‌دهند که این پایگاه‌ها ثابت خواهند بود و از سال آینده به صورت روتین از اول مهرماه سنجش سلامت در این مراکز انجام خواهد شد.
  • وی تصریح کرد: قبلاً خانواده‌ها در جریان نتایج سنجش قرار نمی‌گرفتند و اگر مشکلی بود اطلاع داده می‌شد اما در این سامانه برای خانواده‌ها دسترسی به پروفایل دانش‌‌آموزی ایجاد شده است؛ همچنین یک نظرسنجی در سامانه گذاشته می‌شود تا بتوانیم مشکلات و پیشنهادات را بررسی کرده و سامانه را اصلاح کنیم.
  • معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: این سامانه از امروز فعالیت خود را آغاز کرده و برنامه ما از ۴ سالگی یعنی پیش‌دبستانی یک و دو است اما کودکانی که ۵ ساله هستند و مهر ۱۴۰۲ وارد مدرسه می‌شوند در اولویت ما قرار دارند.
  • وی افزود: رویکرد ما تشخیص و مداخله به هنگام است و اگر الان یعنی وقتی که حدود ۷، ۸ ماه تا شروع سال تحصیلی زمان است، مشکل یک دانش‌‌آموز شناسایی شود می‌توانیم مداخله به هنگام انجام دهیم. از سوی دیگر افزایش بهره‌وری داریم و مراکز ما به صورت چند جانبه فعالیت می‌کنند؛ در واقع کیفیت آموزش و تحصیل را دنبال می‌کنیم و سالانه جامع یکپارچه، هوشمند و چند سطحی داریم که خدمات توانبخشی و حمایتی در سامانه ثبت می‌شود و بخشی از پرونده الکترونیکی و تحصیلی دانش‌آموزان خواهد بود.
  • وی با بیان اینکه امسال ۶۰۰ هزار دانش‌آموز پیش‌دبستانی در سامانه سیدا ثبت‌نام کردند و امیدواریم از مراکز پیش‌دبستانی به خانواده‌ها اطلاع رسانی انجام شود، افزود: ۴۴۰ پایگاه فعال در نوبت صبح داریم که با ایجاد مراکز جدید، تعداد ۶۵۰ مرکز  خواهد شد که همین مراکز در نوبت عصر فعال خواهند شد یعنی ۱۲۰۰ پایگاه در شیفت صبح و بعداز ظهر فعالیت می‌‌کنند؛ همچنین در نظر داریم پایگاه‌های سیار را هم در سال بعد فعال می‌کنیم و در صورت لزوم برای پایگاه موقت هم مجوز داده می‌شود.

ثبت نام اتباع خارجی در طرح سنجش سلامت

رئیس آموزش و پرورش استثنایی درباره سنجش دانش‌‌آموزان اتباع خارجی و افغانستانی، گفت:  ۹۰ هزار دانش‌آموز اتباع خارجی سال گذشته در طرح سنجش تحت پوشش بودند که ۸۶ هزار و ۵۰۰ نفر اتباع افغانستانی بودند که به طور رایگان کار سنجش آنها را انجام دهیم و امسال هم  با کد شناسایی وزارت کشور مشکل حل می‌شود.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه خدمات سامانه یکپارچه رشد و تربیت سیرت (ثبت نام سنجش سلامت و ...)

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 2 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

وحیده محمدحسینلو یکشنبه , 16 آوریل 2023 - 22:14

پسرم پیش دبستانی هستش

پاسخ مشاور دوشنبه , 24 آوریل 2023 - 16:56

سلام سایت مشکلی نداره

نصب اپ دانش آموزی