جهت مشاوره در زمینه نحوه ثبت سفارش خرید در سامانه فروش خودرو

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 75015

ورود به سامانه یکپارچه فروش خودرو 1402 sale.iranecar.com

ورود به سایت یکپارچه فروش خودرو

در این مقاله لینک مستقیم ورود به سامانه یکپارچه فروش خودرو و راهنمای تصویری سایت یکپارچه خودرو را در اختیار کاربران گرامی در سراسر کشور قرار داده ایم. آدرس این سامانه از sale.iranecar.com به esalecar.ir تغییر کرده است. می توانید ثبت سفارش خرید از ایران خودرو نظیر خودروی لاماری و … را از طریق ورود به سامانه یکپارچه فروش خودرو انجام دهید.

متقاضیان می‌توانند با ورود به سامانه یکپارچه فروش خودرو به نشانی esalecar.ir به بخش خودروها مراجعه کرده و با انتخاب گزینه انتخاب خودروساز از محصولات عرضه شده باخبر شوند. در حال حاضر فروش محصولات هایما X7 ایران خودرو و لاماری ایما آرین پارس در قالب طرح جوانی، ثبت سفارش فرسوده و ثبت سفارش طرح عادی آغاز شده است.


نحوه ورود به سامانه یکپارچه فروش خودرو

در این بخش نحوه ورود به سامانه یکپارچه فروش خودرو و ثبت نام در این سامانه را همراه با راهنمای تصویری به طور کامل شرح داده ایم. متقاضیان لازم است ابتدا با کلیک برروی لینک زیر وارد سایت شده و طبق مراحلی که در ادامه شرح داده ایم اقدام کنند:

توجهپس از ورود به سامانه یکپارچه فروش خودرو، از قسمت بالای صفحه، گزینه “ثبت نام” را انتخاب کنید:

سامانه یکپارچه خرید خودرو

توجهدر این مرحله، کد ملی خود و عبارت امنیتی را وراد کرده و برروی گزینه “بررسی” کلیک کنید:

سامانه یکپارچه خرید خودرو

توجهپس از احراز هویت، در این مرحله لازم است اطلاعات درخواستی را به طور کامل وارد کرده و سپس برروی گزینه “ثبت نام” در انتهای صفحه کلیک کنید:

سامانه یکپارچه خرید خودرو

توجهپس از تکمیل اطلاعات، کد تاییدی برای شماره تلفن ثبت شده ارسال می شود، کد را در کادر وارد کرده و برروی گزینه “تایید” کلیک کنید:

سامانه یکپارچه خرید خودرو

توجهپس از تایید به صفحه ورود منتقل می شوید، در این مرحله، کد ملی و رمز عبور خود را وارد کرده و برروی گزینه “ورود” کلیک کنید:

سامانه یکپارچه خرید خودرو

توجهپس از ورود به حساب کاربری خود، می توانید لیست تمام یخودروهاس عرضه شده و اطلاعیه ها را مشاهده کنید با توجه به شرایط، خودرو مورد نظر خود را انتخاب نمایید. در ادامه نحوه ثبت نام خودرو ردر سامانه یکپارچه فروش خودرو را شرح داده ایم:

توجهمتقاضیانی که تاکنون فراخوان نشده‌اند:

متقاضیان محصولات شرکت های حاضر در طرح که تاکنون توسط خودروسازان فراخوان نشده‌اند، میتوانند برای تغییر خودروی اعلام شده قبلی به خودروهای عرضه شده جدید، طی فرایندی که در ادامه شرح داده ایم، اقدام کنند:

1. ابتدا متقاضی پس از ورود به پروفایل کاربری خود باید گزینه ویرایش سفارش را از قسمت جزییات سفارش انتخاب کرده تا سفارش خودرو قبلی حذف شود.

2. پس از ویرایش سفارش برای هر متقاضی از سبد محصولات اعلامی در سایت، امکان انتخاب محصول، فراهم می شود و لازم است متقاضی خودروی جدید خود را انتخاب نماید.

3. پس از پایان مهلت تغییر خودرو به سایت خودروساز مراجعه و نسبت به واریز وجه کامل خودرو اقدام کرده تا فرآیند ثبت نام نهایی شود.

4. در صورت انتخاب خودرو بیش از ظرفیت موجود در فصول اعلام شده، تخصیص به ترتیب اولویت های تعیین شده قبیل صورت میگیرد.

5. در صورتی که متقاضی، سفارش قبلی را لغو و امکان انتخاب خودروی جایگزین فراهم نشود، اولویت قبلی ایشان محفوظ می ماند.

6. در صورتی که متقاضی، خودروی جدید را انتخاب نماید ولی در زمان مشخص شده توسط خودروساز مبالغ تعیین شده را به حساب خودروساز واریز وجه نکند از اولویت بندی حذف میشود.

توجهمتقاضیانی که خودرو به آنها تخصیص نشده:

متقاضیانی که در دور دوم سامانه نوبت دهی، هیچ خودرویی به آنها تخصیص داده نشده است نیز میتوانند در این مرحله، ثبت نام کنند.

توجهمتقاضیان جدیدی که تاکون ثبت نام نکرده‌اند:

متقاضیانی که تاکنون در سامانه یکپارچه فروش خودرو (مراحل اول و دوم) ثبت نام نکرده اند نیز امکان ثبت نام خودرو در این مرحله را مطابق شرایط زیر دارند:

1. در ابتدا متقاضی با ورود به سامانه یکپارچه فروش خودرو، باید گزینه ثبت نام را انتخاب نماید و پس از تشکیل پروفایل و تکمیل اطلاعات مندرج در آن امکان انتخاب خودروهای عرضه شده در این مرحله را دارد. بدیهی است مسئولیت صحت اطلاعات ثبت شده با متقاضی است.

2. ظرفیت قابل عرضه به این دسته از متقاضیان از محل عدم تکمیل ظرفیت پس از تخصیص به متقاضیان بند 1 و 2 خواهد بود.

3. پس از تخصیص خودرو به متقاضی و اطلاع رسانی به ایشان با توجه به شیوه فروش این مرحله کل مبلغ خودرو بایستی به حساب شرکت مربوطه واریز شود.

4. پس از واریز مبلغ به حساب شرکت نسبت به پالایش اطلاعات اعلامی متقاضی (حداکثر یک هفته پس از واریز وجه ) اقدام می شود و در صورت احراز شرایط طرف تقاضا نسبت به انعقاد قرارداد با ایشان اقدام خواهد شد.

5. در صورت عدم احراز شرایط، تخصیص خودرو ابطال و شرکت خودروساز مکلف به عودت مبلغ واریزی ظرف مدت 20 روز می باشد.


طرح های عرضه خودرو در سامانه یکپارچه فروش خودرو

طرح های عرضه خودرو در سامانه یکپارچه فروش خودرو، به سه بخش تقسیم می شوند و متقاضیان می توانند با توجه به شرایط خود، اقدام به ثبت نام در این سامانه و خرید خودرو کنند. این طرح ها عبارتند از:

  • طرح عادی
  • طرح خودروهای فرسوده
  • طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (مختص مادرانی که شرایط قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که مورد تایید سازمان ثبت احوال کشور است را دارند.)

توجهمتقاضیان لازم است در انتخاب طرح، دقت کافی داشته باشند، در صورت انتخاب اشتباه طرح، مسئولیت آن برعهده فرد متقاضی است. تخصیص خودرو به متقاضیان محترم طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، طبق ماده 12 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت می باشد.


شرایط ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش خودرو

متقاضیان ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش خودرو، لازم است دارای شرایطی باشند. در ادامه مقاله شرایط ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش خودرو را شرح داده ایم. کلیه متقاضیان دارای شرایط به شرح ذیل میتوانند نسبت به ثبت نام در سامانه اقدام کنند:

  1. برای همه متقاضیان مرحله اول و دوم سامانه یکپارچه که موعد زمانی تحویل خودرو آنها پیش از این در فصول آتی و یا سال 1403 تعیین شده است (متقاضیانی که در طرح های جایگزینی قبلی و یا طرح عرضه خودروی وارداتی شرکت کرده اند امکان انتخاب خودرو را نخواهند داشت)، امکان لغو سفارش و انتخاب خودرو از محصولات عرضه شده میسر میباشد.
  2. کلیه متقاضیانی که تاکنون در سامانه ثبت نام، نکرده اند و دارای شرایط عمومی تعیین شده در ماده 4 دستورالعمل تنظیم بازار خودروی سواری، توسط شورای رقابت هستند امکان ثبت نام و انتخاب خودرو را دارند.

توجهشرايط عمومی(جهت طرح عادی) تعیین شده مندرج در ماده 4 دستورالعمل تنظیم بازار خودروی سواری توسط شورای رقابت:

  1. هر کد ملی مجاز به خرید یک دستگاه خودرو از مجموع شرکت‌های خودروسازی می‌باشد.
  2. حداقل سن مجاز متقاضیان خرید خودرو 18 سال می‌باشد.
  3. دارا بودن گواهینامه رانندگی برای متقاضیان خرید خودرو الزامی است.
  4. متقاضیانی که طی 48 ماه گذشته در شرکت‌ های ایران خودرو و سایپا و طی 24 ماه گذشته از سایر شرکت‌ های خودروسازی نسبت به ثبت نام و یا صدور فاکتور (تمامی روش‌ های فروش سامانه خودروسازان، بورس کالا و …) اقدام نموده‌اند، امکان ثبت نام و خرید خودرو را ندارند.
  5. متقاضیانی که دارای پلاک انتظامی فعال هستند، امکان ثبت نام و خرید خودرو را ندارند.
  6. انتقال امتیاز و حقوق ناشی از خرید خودرو به اشخاص (حتی به‌ صورت وکالتی) و نیز فروش حواله خودرو به‌ صورت وکالتی ممنوع است.

توجهبا توجه به نوع فروش فوری پس از فراخوان و اعلام مهلت واریز وجه توسط خودروساز، متقاضیان محترم در موعد مشخص شده (حداکثر 5 روز) نسبت به تکمیل وجه اقدام نمایند.

توجهکلیه افرادی که دعوتنامه برای ایشان صادر شده و یا خرید خودرو داشته اند و متقاضیانی که در طرح های جایگزینی قبلی سامانه و یا طرح عرضه خودروی وارداتی شرکت کرده اند امکان انتخاب خودرو را نخواهند داشت و مشمول این طرح نمیباشند.

توجهسامانه جهت انتخاب خودروها از روز دوشنبه مورخ 1402/09/20 تا ساعت 23:59 روز چهارشنبه 1402/09/22 در دسترس است.

خودروهای عرضه شده در سامانه یکپارچه فروش خودرو

خودروهای عرضه شده در سامانه یکپارچه فروش خودرو، از شرکت های مختلفی از جمله ایران خودرو، آرین پارس، کرمان موتور و… می باشد. در این بخش از مقاله لیست مامل خودروهای عرضه شده در این مرحله را شرح داده ایم:

شرکت خودرو ساز نام خودرو
ایران خودرو Haima 7X
کرمان موتور JAC S3
JAC J4
KMC X5
صنایع خودرو سازی ایلیا DAYUN Y7
آرین پارس Lamari EAMA
سانیار موتور پارسیان X35

متقاضیان خرید خودرو، می توانند با اطلاع از شرایط و اطلاعیه های سامانه یکپارچه فروش خودرو، در این سامانه، حساب کاربری ایجاد کنند. اگر برای استفاده از خدمات سامانه یکپارچه فروش خودرو نیاز به کسب راهنمایی دارید، می توانید با شماره تلفن ده رقمی مندرج در همین صفحه تماس بگیرید. کارشناسان سامانه مشاوره تلفنی، از طریق سیستم مشاور تلفنی راهنما و پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستند. این تماس رایگان نیست و شامل هزینه مشاوره تلفنی بر روی قبض تلفن ثابت برحسب دقیقه است.

به این مقاله امتیاز دهید
منابع : ناموجود

جهت مشاوره در زمینه نحوه ثبت سفارش خرید در سامانه فروش خودرو

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی