جهت مشاوره در زمینه ثبت نام و استفاده از خدمات سایت ایران خودرو دیزل

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 56786

ورود به سایت ایران خودرو دیزل – ikd.ir

ورود به سایت ایران خودرو دیزل - ikd.ir 1  ورود به سایت ایران خودرو دیزل

ورود به سایت ایران خودرو دیزل - ikd.ir 2

 در ادامه راهنمای تصویری استفاده از سایت ایران خودرو دیزل به نشانی ikd.ir ارائه شده است.


توجه قبل از ورود، حتما فیلترشکن خود را خاموش کنید تا با مشکل دسترسی به سایت ایران خودرو روبرو نشوید.

توجه  ikd.ir تنها نشانی رسمی سایت اصلی محصولات و خدمات ایران خودرو دیزل است. تمامی اطلاعیه ها، اخبار، قرعه کشی ها و … از طریق این آدرس در دسترس است.

ورود به سایت ایران خودرو دیزل - ikd.ir 3

شرکت ایران خودرو دیزل بزرگ ترین تولید کننده خودرو در ایران است که بزرگترین تولید کننده خودروهای سواری، سنگین و نیمه سنگین در آسیای میانه، غرب آسیا و شمال آفریقا نیز محسوب می شود.

سایت ایران خودرو دیزل به نشانی ikd.ir، با هدف ارائه خدمات الکترونیکی و غیر حضوری طراحی شده و در حال فعالیت است. این سایت امکانات متنوعی ارائه می کند و افراد می توانند با مراجعه به بخش های مختلف، امور مرتبط با سفارش وسایل نقلیه ایران خودرو، استفاده از خدمات پس از فروش و … از طریق این سایت اقدام کنند.

به همین دلیل در این مقاله، به معرفی سایت ایران خودرو دیزل و آموزش نحوه ورود و ثبت نام در آن پرداخته ایم. علاوه براین با بخش خدمات پس از فروش، نمایندگی ها و فروش اینترنتی این سایت آشنا می شوید و می توانید به راحتی از خدمات سایت ایرانخودرو دیزل استفاده کنید. پشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید:

 

معرفی سایت ایران خودرو دیزل ikd.ir
بخش خدمات پس از فروش ایران خودرو

یکی از دیگر بخش های سایت ایران خودرو دیزل با نشانی ikd.ir، قست مربوط به نمایندگی ها و ورود نمایندگی ها است. منظور از نمایندگی، نمایندگی هایی رسمی شرکت ایران خودرو دیزل هستند و با مراجعه با این بخش و وارد کردن اطلاعات کاربری خود می توانید به پنل کاربری و امکانات این سایت دسترسی داشته باشید. علاوه بر این اگر به دنبال نزدیک ترین نمایندگی ایرانخودرو هستید، می توانید با ورود به این بخش، در میان نمایندگی های رسمی این شرکت، به جستجو بپردازید.

نمایندگی های ایران خودرو

بنابراین، تمامی خدمات اصلی شرکت ایران خودرو، شامل فروش، خدمات پس از فروش و نمایندگی ها از طریق سایت ایران خودرو دیزل ikd.ir، در دسترس عموم مردم قرار گرفته است.

 

راهنمای ورود به سایت ایران خودرو دیزل ikd.ir

سایت رسمی ایران خودرو دیزل به نشانی ikd.ir فعالیت کرده و کاربران برای دسترسی به بخش های متعدد این گروه صنعتی به صورت آنلاین، می توانند به این آدرس مراجعه نمایند. با این که سامانه های دیگری مثل سامانه فروش اینترنتی در راستای این سایت به ارائه خدمات به کاربران می پردازند، با این حال وب سایت اصلی گروه صنعتی ایران خودرو دیزل با آدرس ikd.ir قابلیت دسترسی به بخش های مختلف را ممکن می سازد.

توجه کاربران با مراجعه به این سایت می توانند از خدمات الکترونیک آن شامل ” فروش اینترنتی محصولات “، ” خدمات پس از فروش ” و ” نمایندگی ها ” استفاده کنند، همچنین از تمامی اخبار، اطلاعیه ها و … شرکت ایران خودرو، مطلع شوند.

جهت ورود به سایت ایران خودرو دیزل ikd.ir می توانید مطابق با راهنمای تصویری زیر اقدام کنید و اگر برای استفاده از خدمات این سایت نیاز به راهنمایی بیشتر دارید، می توانید هر روز حتی در ایام تعیطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب، با شماره تلفن ده رقمی مندرج در همین صفحه تماس بگیرید.

توجه برای ورود به سایت ایران خودرو دیزل، لازم است در مروگر اینترنتی خود، نشانی ikd.ir را جستجو کنید و یا در گوگل عبارت “گروه صنعتی ایران خودرو دیزل” را جستجو کنید تا وارد سایت ایران خوردو شوید.

گروه صنعتی ایران خودرو دیزل



توجه اگر قصد استفاده از خدمات مربوط به خرید محصولات، شرکت در قرعه کشی، دریافت خدمات پس از فروش و … را دارید، بعد از ورود به سایت ایران خودرو دیزل مطابق مراحل زیر اقدام کنید.

 

توجه کاربرانی که رمز عبور خود را به سامانه های فروش و خدمات پس از فروش گم کرده و یا فراموش کرده اند، از طریق ورود به این سایت با نشانی www.ikd..ir امکان استفاده از بخش های مختلف خدمات ایران خودرو را دارند و نیازی به استفاده از نام کاربری و رمز عبور نخواهند داشت.


ورود به سایت ایران خودرو دیزل - ikd.ir 10 تلفن مرکز مشاوره

اگر بعد از خواندن این مقاله، نیاز به کسب راهنمایی بیشتر دارید، نگران نباشید می توانید هر روز حتی در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب با شماره تلفن ده رقمی مندرج در همین صفحه تماس بگیرید. کارشناسان این سامانه تلفنی، پاسخگوی سوالات و ابهامات شما عزیزان در مورد سایت ایران خودرو دیزل به نشانی ikd.ir هستند.

ورود به سایت ایران خودرو دیزل - ikd.ir 11

 سوالات متداول

✔️ آدرس سایت ایران خودرو دیزل چیست؟

✔️ آدرس سایت رسمی ایران خودرو دیزل ikd.ir است در این مقاله لینک ورود مستقیم را قرار داده ایم.

✔️ خدمات سایت ایران خودرو دیزل چیست؟

✔️ خدمات این شامل فروش، خدمات پس از فروش و نمایندگی ها است.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام و استفاده از خدمات سایت ایران خودرو دیزل

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی