جهت مشاوره در زمینه ثبت نام ایران خودرو

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 62178

نحوه ثبت نام در سایت ایران خودرو با گوشی

ثبت نام در سایت ایران خودرو
در این مقاله به معرفی سامانه ایران خودرو پرداخته ایم و نحوه ثبت نام در سایت ایران خودرو با گوشی و کامپیوتر را شرح داده ایم. علاوه بر این نحوه ثبت نام در سایت ایران خودرو، مدارک لازم ثبت نام در سایت ایران خودرو قرعه کشی و  شرایط ثبت نام در سایت ایران خودرو 1402 را میخوانید.
با آگاهی از نحوه ورود به سایت و ثبت نام در سایت ایران خودرو، همه افراد می توانند برای خرید محصولات ایران خودرو در بازه های زمانی مشخصی که از طرف ایران خودرو اعلام می شود ثبت نام کنند و در فروش فوق العاده یا پیش فروش محصوولات ایران خودرو شرکت کنند و از خدمات این شرکت به مشتریان بهره مند شوند.
توجه داشته باشید در این سامانه هر فرد می تواند تنها برای یک خودرو ثبت نام کند و اگر برای بار دوم قصد ثبت نام داشته باشد با خطا سایت ایران خودرو روبرو خواهد شد.

معرفی سامانه ایران خودرو

ایران خودرو یکی از شرکت ها خودروسازی ایران است که با توجه به افزایش قیمت خودروها و تحریم ها این شرکت اقدام به ثبت نام و پیش فروش خودرو با قرعه کشی کرده است، متقاضیان برای دریافت خودور لازم است که به سایت ایران خودرو مراجعه کرده و ثبت نام انجام دهند و  در بازه زمانی مشخصی ثبت نام انجام خواهد شد که در ادامه نحوه ثبت نام در سایت ایران خودرو شرح داده ایم.

یاست ثبت نام ایران خودرو شرایطی را فراهم کرده است که بدون مراجعه حضوری افراد بتوانند برای دریافت خودرو و شرکت در قرعه کشی ثبت نام کنند.

امکان دسترسی به این سامانه برای تمامی افراد در کل کشور وجود دارد و محدودیتی در زمینه ورود و یا ثبت نام در هر یک از جشنواره های ایران خودرو برای هر یک از استان ها و یا شهرستان های کشور در این سایت وجود نخواهد داشت.

خودرو های ارائه شده در طرح ایران خودرو در سال 1403-1402 عبارت اند از:پارس، سمند، رانا، پژوه 405، هایما، دنا، پژوه 206، پژوه 207، تارا و…

نحوه ثبت نام در سایت ایران خودرو با گوشی 1

برای ورود مستقیم به سایت ایران خودرو از لینک بالا استفاده کنید. 

نحوه ورود به سایت ثبت نام ایران خودرو

نحوه ثبت نام در سایت ایران خودرو با گوشی و کامپیوتر یکسان است و مراحل ثبت نام را به صورت تصویری در این صفحه آموزش داده ایم. سایت ایران خودرو برای ارائه خدمات غیرحضوری مانند ثبت نام در قرعه کشی و خرید خودرو راه اندازی شده است. لازم به ذکر است که  این سامانه امکانات دیگری هم به مشتریان خود ارائه می دهد اما مهم ترین آن ثبت نام در طرح پیش فروش ایران خودرو یا ثبت نام در جشنواره فروش ایران خودرو است. در ادامه نحوه ورود به سایت ثبت نام ایران خودرو را بصورت تصویری و گام به گام شرح داده ایم.

برای ورود به سامانه ثبت نام ایران خودرو حتما ادامه مطلب را بخوانید.


مرحله 1

ابتدا در مروگر اینترنتی خود آدرس سایت ثبت نام ایران خودرو به نشانی  تایپ کنید esale.ikco.ir تایپ کنید یا برای ورود مستقیم روی لینک زیر کلیک کنید:

 


مرحله 2
در این مرحله مطابق با تصویر زیر، کد کاربری که همان کد ملی است و کلمه عبور خود را درج نمایید و روی عبارت “ثبت نام” کلیک کرده تا بتوانید فرآیند ثبت نام طرح پیش فروش ایران خودرو انجام دهید:
 در صورتيكه در «سامانه يكپارچه تخصيص خودرو» ثبت نام كرده ايد و داراي پروفايل (كاربري) در «سايت فروش اينترنتي ايران خودرو» نيستيد با انتخاب گزينه «فراموشي رمز» نسبت به تكميل اطلاعات خود اقدام فرماييد .
ثبت نام در سایت ایران خودرو
مرحله 3
در این مرحله از ورود به سایت و قیمت پیش فروش سامانه یکپارچه،کد ملی خود را درج نمایید و روی عبارت “جستجو” کلیک کنید:
ثبت نام در سایت ایران خودرو
مرحله 4
در این مرحله، برای ثبت نام در طرح پیش فروش خودروهای داخلی لازم است اطلاعات را مطابق با فرم ثبت نام ایران خودرو  که در تصویر زیر مشاهده می کنید درج نمایید تا بتوانید فرآیند ثبت نام در سایت ایران خودرو را تکمیل نمایید:
ثبت نام در سایت ایران خودرو

در هنگام ورود اطلاعات به نکات زیر توجه کنید

  • ورود نام پدر الزامیست
  • ورود محل صدور شناسنامه الزامیست
  • ورود شماره شناسنامه الزامیست
  • ورود کد منطقه الزامیست
  • ورود کد پستی الزامیست
  • ورود نشانی الزامیست
  • ورود نام کوچه الزامیست
  • ورود پلاک الزامیست
  • ورود تلفن ثابت الزامیست
  • ورود پیش شماره الزامیست
  • ورود کلمه عبور الزامیست
  • ورود تکرار کلمه عبور الزامیست
  • ورود نام الزامیست
  • ورود نام خانوادگی الزامیست
  • ورود موبایل الزامیست
  • انتخاب تحصیلات الزامیست
  • انتخاب شغل الزامیست
  • انتخاب تاریخ تولد الزامیست
  • انتخاب تاریخ صدور شناسنامه الزامیست
  • لطفا جنسیت را انتخاب نمایید
  • ساختار كلمه عبور صحیح نمی باشد
  • انتخاب استان محل سكونت الزامیست
  • انتخاب شهر محل سكونت الزامیست
  • انتخاب شهر محل تولد الزامیست
  • لطفا شماره شبا را به صورت صحیح وارد نمایید
  • تاييد تعلق شماره شبا انجام نشده است.



مدارک لازم برای ثبت نام در قرعه کشی ایران خودرو

برای ثبت نام در قرعه کشی ایران خودرو ، باید یک سری مدارک را به طور کامل آماده نمایید تا در حین ثبت نام به راحتی اطلاعات خواسته شده را وارد کنید. قبل از ثبت نام در سایت ایران خودرو حتما مدارک را بررسی نمایید، مدارک مورد نیاز برای ثبت نام ایران خودرو 1402 شامل موارد زیر می شوند:

نحوه ثبت نام در سایت ایران خودرو با گوشی 4تمام اطلاعات هویتی که از طریق شناسنامه و کارت ملی قابل وصول هستند

نحوه ثبت نام در سایت ایران خودرو با گوشی 4شماره شبا بانکی به نام خودتان

نحوه ثبت نام در سایت ایران خودرو با گوشی 4شماره گواهینامه رانندگی

نحوه ثبت نام در سایت ایران خودرو با گوشی 4شماره همراه

نحوه ثبت نام در سایت ایران خودرو با گوشی 4آدرس محل سکونت


قیمت خودرو در ثبت نام  جدید ایران خودرو

گروه خودرو سازی ایران خودرو جدیدترین قیمت محصولات خود را در سال ۱۴۰۲ اعلام نموده است که به قرار زیر است.

برای دانلود قیمت های جدید ایران خودرو می توانید روی لینک زیر کلیک کنید:



نحوه ثبت نام در سایت ایران خودرو با گوشی 9

دانلود جدید ترین قیمت خودرو در ایران خودرو



شرایط ثبت نام ایران خودرو

در این قسمت شرایط ثبت نام در سایت ایران خودرو را شرح داده ایم قبل از اثدام به ثبت نام حتما شرایط را بررسی نمایید و سپس اقدام کنید.

نحوه ثبت نام در سایت ایران خودرو با گوشی 4تحویل خودرو بر اساس اولویت بندی تعیین شده در سامانه یکپارچه و سایر ضوابط ابلاغی وزارت صمت خواهد بود.

نحوه ثبت نام در سایت ایران خودرو با گوشی 4انتخاب رنگ خودرو پس از اعلام اسامی منتخبین و توسط مشتری در زمان واریز وجه صورت خواهد گرفت.

نحوه ثبت نام در سایت ایران خودرو با گوشی 4هزینه‌های قانونی پرداختی از سوی مشتری از جمله حق بیمه شخص ثالث، مالیات و سایر موارد مترتب بر این قرارداد، بر اساس نرخ‌ها و قوانین زمان ثبت نام محاسبه شده است و در صورت تغییر مبالغ تا زمان تحویل خودرو، پرداخت مابه التفاوت کلیه موارد مذکور به عهده مشتری است.

نحوه ثبت نام در سایت ایران خودرو با گوشی 4خودروی ثبت نامی، از بیمه شخص ثالث برابر آخرین سقف قانونی ابلاغ شده در زمان تحویل خودرو برخوردار خواهد بود.

نحوه ثبت نام در سایت ایران خودرو با گوشی 4در صورت بروز هرگونه تأخیر احتمالی در تحویل خودرو برابر ضوابط مندرج در قرارداد، خسارت تاخیر به صورت روز شمار (۱۲ درصد سالیانه) محاسبه و در بازه زمانی مطابق ضوابط قابل پرداخت خواهد بود.

نحوه ثبت نام در سایت ایران خودرو با گوشی 4در صورت عدم تکمیل وجه دعوتنامه در بازه زمانی مجاز، نوبت مشتری به موعد دیگری موکول و نوع و قیمت خودرو قابل تحویل به این دسته از مشتریان در بخشنامه‌های آتی مشخص می‌شود.

نحوه ثبت نام در سایت ایران خودرو با گوشی 4در صورت ارتقاء استانداردهای ملی در محصولات تولیدی در سال ۱۴۰۲، تجهیزاتی به خودرو پایه فعلی اضافه خواهد شد که امکانات ایمنی و رفاهی بیشتری در اختیار مصرف کننده قرار می‌دهد و خودروی انتخابی به عنوان خودرو پایه محصول بوده و قیمت خودرو با کلاس جدید محاسبه و پیش از صدور فاکتور محاسبه و از خریدار دریافت می‌شود.

نحوه ثبت نام در سایت ایران خودرو با گوشی 4در صورتی که پس از امضای قرارداد فی مابین با مشتری، بر حسب ضرورت و یا الزامات قانونی و یا لزوم رعایت استانداردهای اجباری، شرکت ملزم به نصب تجهیزات و یا لوازم اضافی (آپشن) بر روی خودرو گردد و یا تغییری در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود، ضمن اطلاع رسانی مراتب مذکور، دعوتنامه تکمیل وجه با لحاظ ضوابط آیین نامه اجرایی قانون حمایت از مصرف کنندگان خودرو صادر خواهد شد.

نحوه ثبت نام در سایت ایران خودرو با گوشی 4امکان انصراف از ثبت نام تا قبل از پایان مهلت ثبت نام در سایت ایران خودرو میسر است.

نحوه ثبت نام در سایت ایران خودرو با گوشی 4در صورت عدم واریز کامل پیش پرداخت علی الحساب خودرو، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می‌شود.

نحوه ثبت نام در سایت ایران خودرو با گوشی 4در صورت انصراف مشتری و همچنین در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی (شرایط عمومی و اختصاصی بخشنامه) در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می‌شود و وجه مشتری حداکثر ظرف مدت ۲۰ روز به شماره شبای معرفی شده، مسترد می‌گردد و هیچ‌گونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شرکت نخواهد بود.

نحوه ثبت نام در سایت ایران خودرو با گوشی 4متقاضیانی که فاقد هر یک از شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در بخشنامه (مثلاً دارا بودن پلاک فعال انتظامی نصب شده برروی خودروهای سواری با کاربری شخصی) یا فاقد گواهینامه رانندگی معتبر (انقضای تاریخ اعتبار) و … باشند، در صورت اقدام به ثبت نام، ضمن کان لم یکن تلقی شدن ثبت نام ایشان، به مدت ۳ سال از ثبت نام درتمامی طرح‌های فروش آتی محصولات شرکت ایران خودرو محروم خواهند شد.


شرایط ثبت نام ایران خودرو برای مادران دارای دو فرزند
 شرایط مدارک لازم برای ثبت نام خودرو برای مادران فرزند دوم به شرح زیر است در واقع دو شرط دارد:
اول اینکه این مادران باید دارای دو فرزند یا بیشتر باشنددوم اینکه تولد فرزند دوم بعد از آبان 1401 باشد.
 با داشتن این شرایط مادران می توانند به سایت ثبت نام ایران خودرو مراجعه کنند فرم ثبت نام ایران خودرو برای مادران دارای دو فرزند را تکمیل نمایند توجه داشته باشید که سایت ثبت نام ایران خودرو برای مادران دارای دو فرزند همان سایت ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir است، طریقه ثبت نام در سایت ایران خودرو مانند سایر افراد است.
تلفن مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاورنحوه ثبت نام در سایت ایران خودرو با گوشی 22
ارتباط تلفنی ثبت نام ایران خودرو
در این مقاله نحوه ثبت نام در سایت ایران خودرو را شرح داده ایم، اگر در زمینه ثبت نام با مشکل یا سوالی روبرو شده اید می توانید با شماره تلفن ده رقمی مندرج در همین صفحه هر روز حتی در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب تماس حاصل فرمایید تا مشاوران سامانه مشاوره تلفنی، شما در زمینه طریقه ثبت نام در سایت ایران خودرو راهنمایی نمایند.
به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام ایران خودرو

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی