جهت مشاوره در زمینه ثبت نام و دریافت نتایج از سایت جدید ایران خودرو

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 57338

سایت جدید ثبت نام ایران خودرو 1402

ورود به سایت جدید ایران خودرو

در این صفحه لینک ورود به سایت جدید ایران خودرو 1402 را به همراه راهنمای ثبت نام در اختیار کاربران گرامی در سراسر کشور قرار داده ایم. برای ورود به سایت جدید ایران خودرو برای فروش فوری، سایت جدید ویژه مادران و سایت جدید قرعه کشی می توانید روی عبارت مربوط کلیک کنید :



ورود به سایت جدید ایران خودرو در سال 1402

توجه قبل از ورود به این سایت، حتما فیلترشکن خود را خاموش کنید تا با مشکل دسترسی، روبرو نشوید.

سایت جدید ثبت نام ایران خودرو 1402 1  ورود به سایت ایران خودرو

سایت جدید ثبت نام ایران خودرو 1402 2

در ادامه راهنمای تصویری استفاده از سایت جدید ایران خودرو دیزل به نشانی ikd.ir ارائه شده است.


سایت جدید ثبت نام ایران خودرو 1402 1سایت ایران خودرو فروش فوری (جدید)


سایت جدید ثبت نام ایران خودرو 1402 1 سایت ایران خودرو قرعه کشی (جدید)


سایت جدید ثبت نام ایران خودرو 1402 1سایت ایران خودرو یکپارچه (جدید)


سایت جدید ثبت نام ایران خودرو 1402 1 سایت ایران خودرو ویژه مادران (جدید)

توجه ikd.ir سایت اصلی محصولات و خدمات ایران خودرو است. تمامی اطلاعیه ها، اخبار، قرعه کشی ها و … از طریق این آدرس در دسترس است.

سایت جدید ایران خودرو

سایت جدید ثبت نام ایران خودرو 1402 7 شرکت ایران خودرو بزرگ ترین تولید کننده خودرو در ایران و بزرگترین تولید کننده خودروهای سواری، سنگین و نیمه سنگین در آسیای میانه، غرب آسیا و شمال آفریقا است.

سایت جدید ثبت نام ایران خودرو 1402 7 سایت جدید ایران خودرو به نشانی ikd.ir، با هدف ارائه خدمات الکترونیکی و غیر حضوری طراحی شده و در حال فعالیت است. این سایت امکانات متنوعی ارائه می کند و افراد می توانند با مراجعه به بخش های مختلف، امور مرتبط با سفارش وسایل نقلیه ایران خودرو، استفاده از خدمات پس از فروش و … از طریق این سایت اقدام کنند.

سایت جدید ثبت نام ایران خودرو 1402 7 به همین دلیل در این مقاله، به معرفی این سایت و آموزش نحوه ورود و ثبت نام در آن پرداخته ایم. علاوه براین با بخش خدمات پس از فروش، نمایندگی ها و فروش اینترنتی این سایت آشنا می شوید و می توانید به راحتی از خدمات این ستفاده کنید. پشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید:


معرفی سایت جدید ایران خودرو ikd.ir
بخش خدمات پس از فروش ایران خودرو

یکی از دیگر بخش های این سایت به نشانی ikd.ir، قست مربوط به نمایندگی ها و ورود نمایندگی ها است. منظور از نمایندگی، نمایندگی هایی رسمی شرکت ایران خودرو هستند و با مراجعه با این بخش و وارد کردن اطلاعات کاربری خود می توانید به پنل کاربری و امکانات این سایت دسترسی داشته باشید. علاوه بر این اگر به دنبال نزدیک ترین نمایندگی ایرانخودرو هستید، می توانید با ورود به این بخش، در میان نمایندگی های رسمی این شرکت، به جستجو بپردازید.

سایت جدید ایران خودرو (ورود به نمایندگی)

بنابراین، تمامی خدمات اصلی شرکت ایران خودرو، شامل فروش، خدمات پس از فروش و نمایندگی ها از طریق سایت مذکور، در دسترس عموم مردم قرار گرفته است.


راهنمای تصویری ورود به سایت جدید ایران خودرو 

سایت جدید ایران خودرو به نشانی ikd.ir فعالیت کرده و کاربران برای دسترسی به بخش های متعدد این گروه صنعتی به صورت آنلاین، می توانند به این آدرس مراجعه نمایند. با این که سامانه های دیگری مثل سامانه فروش اینترنتی در راستای این سایت به ارائه خدمات به کاربران می پردازند، با این حال وب سایت اصلی گروه صنعتی ایران خودرو با آدرس ikd.ir قابلیت دسترسی به بخش های مختلف را ممکن می سازد.

توجه کاربران با مراجعه به این سایت می توانند از خدمات الکترونیک آن شامل ” فروش اینترنتی محصولات “، ” خدمات پس از فروش ” و ” نمایندگی ها ” استفاده کنند، همچنین از تمامی اخبار، اطلاعیه ها و … شرکت ایران خودرو، مطلع شوند.

جهت ورود به سایت جدید ایران خودرو 1402 می توانید مطابق با راهنمای تصویری زیر اقدام کنید و اگر برای استفاده از خدمات این سایت نیاز به راهنمایی بیشتر دارید، می توانید هر روز حتی در ایام تعیطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب، با شماره تلفن ده رقمی مندرج در همین صفحه تماس بگیرید.

توجه برای ورود به این سایت، لازم است در مروگر اینترنتی خود، نشانی ikd.ir را جستجو کنید و یا در گوگل عبارت “گروه صنعتی ایران خودرو دیزل” را جستجو کنید تا وارد سایت ایران خوردو شوید.

گروه صنعتی ایران خودرو دیزل


توجه اگر قصد استفاده از خدمات مربوط به خرید محصولات، شرکت در قرعه کشی، دریافت خدمات پس از فروش و … را دارید، بعد از ورود به سایت ایران خودرو، مطابق مراحل زیر اقدام کنید.

توجه کاربرانی که رمز عبور خود را به سامانه های فروش و خدمات پس از فروش گم کرده و یا فراموش کرده اند، از طریق ورود به این سایت با نشانی www.ikd.ir امکان استفاده از بخش های مختلف خدمات ایران خودرو را دارند و نیازی به استفاده از نام کاربری و رمز عبور نخواهند داشت.


سایت جدید ثبت نام ایران خودرو 1402 15 تلفن مرکز مشاوره

اگر بعد از خواندن این مقاله، نیاز به کسب راهنمایی بیشتر دارید، نگران نباشید می توانید هر روز حتی در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب با شماره تلفن ده رقمی مندرج در همین صفحه تماس بگیرید. کارشناسان این سامانه تلفنی، پاسخگوی سوالات و ابهامات شما عزیزان در مورد سایت جدید شرکت ایران خودرو به نشانی ikd.ir هستند.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام و دریافت نتایج از سایت جدید ایران خودرو

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی