جهت مشاوره در زمینه ثبت نام در سامانه یکپارچه خرید خودرو

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 73321

ورود به سامانه یکپارچه خرید خودرو

سامانه یکپارچه خرید خودرومتقاضیان می‌توانند با ورود به سامانه یکپارچه خرید خودرو به نشانی esalecar.ir به بخش خودروها مراجعه کرده و با انتخاب گزینه انتخاب خودروساز از محصولات عرضه شده باخبر شوند. در حال حاضر فروش محصولات هایما X7 ایران خودرو و لاماری ایما آرین پارس در قالب طرح جوانی، ثبت سفارش فرسوده و ثبت سفارش طرح عادی آغاز شده است.

نحوه ورود به سامانه یکپارچه خرید خودرو

در این بخش نحوه ورود به سامانه یکپارچه خرید خودرو و ثبت نام در این سامانه را همراه با راهنمای تصویری به طور کامل شرح داده ایم. متقاضیان لازم است ابتدا با کلیک برروی لینک زیر وارد سایت شده و طبق مراحلی که در ادامه شرح داده ایم اقدام کنند:

متقاضیان خرید خودرو، می توانند با اطلاع از شرایط و اطلاعیه های سامانه یکپارچه خرید خودرو، در این سامانه اقدان به ایجاد حساب کاربری و خرید کنند. شرکت های خودروسازی ایران خودرو، آرین پارس، سانیار موتور پارسیان، کرمان موتور و صنایع خودرو سازی ایلیا در حال حاضر عرضه کننده خودرو در سه طرح عادی، خودروهای فرسوده و حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، هستند.

در این مقاله لیست کامل خودروهای عرضه شده در این مرحله را ذکر کرده ایم. همچنین نحوه ایجاد حساب کاربری در سامانه یکپارچه خرید خودرو را همراه با راهنمای تصویری شرح داده ایم.

متقاضیان گرامی خرید خودرو، برای ثبت نام اینترنتی و در صورت هرگونه سوال و ابهام، می توانند از تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره تلفن ده قمی مندرج در همین صفحه تماس بگیرند. کارشناسان این سامانه، هرروز از ساعت 8 صبح تا 12 شب، از طریق سیستم مشاوره تلفنی، آماده ارائه خدمات اینترنتی و پاسخگویی به تمامی سوالات شما عزیزان در سراسر کشور هستند.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام در سامانه یکپارچه خرید خودرو

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی