جهت مشاوره در زمینه دریافت کارنامه گروهی دانش آموزان

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 44095

نحوه چاپ گروهی کارنامه دانش آموزی در سیدا 1402-1403

در این مقاله آموزش روش و نحوه چاپ گروهی کارنامه در سیدا توسط مسئولین مدارس را شرح داده ایم. مسئولن محترم مدارس کل کشور می توانید با این روش، چاپ گروهی کارنامه در سیدا را انجام دهند:

نحوه چاپ گروهی کارنامه دانش آموزی برای مسئولین مدارس

با توجه به شرایط مدارس و بازه های زمانی مشخص و زمان محدود برای چاپ کارنامه اصولا لازم است که مدارس کارنامه ها را بصورت گروهی چاپ کنند. در این مقاله روش و نحوه چاپ گروهی کارنامه دانش آموزی در سیدا را بصورت تصویری به شیوه ای آسان توضیح داده ایم. همچنین در اینجا چاپ کارنامه سیدا دانش آموزی را بصورت انفرادی و نحوه چاپ لیست کلاس را نیز شرح داده ایم.

روش چاپ گروهی کارنامه دانش آموزی در سیدا

در این قسمت مراحل چاپ گروهی کارنامه دانش آموزی را به صورت تصویری شرح داده ایم:

نحوه چاپ گروهی کارنامه دانش آموزی در سیدا 1402-1403 1با توجه به اینکه ثبت کارنامه در سامانه سیدا انجام می شود برای چاپ گروهی کارنامه های دانش آموزی در سال تحصیلی 1402-1403، لازم است ابتدا وارد سامانه سیدا به نشانی sida.medu.ir شوید.

نحوه چاپ گروهی کارنامه دانش آموزی

توجهبعد از ورود به سامانه با صفحه ای روبرو می شوید که از شما خواسته است نام کاربری، و رمز عبور خود را وارد کنید توجه کنید که نام کاربری همان کد ملی است بعد از وارد کردن این موارد کد امنیتی را وارد می کنید و به پنل شخصی خود وارد می شوید.

توجه توجه داشته باشید اگر در هنگام ورود به سامانه رمز عبور خود را فراموش کرده بودید جای نگرانی نیست می توانید از طریق روشی که در مرحله بعد آموزش می دهیم رمز عبور خود را بازیابی کنید.

توجه اگر رمز عبور خود را فراموش کردید می توانید از طریق مراحلی که آموزش می دهیم رمز عبور خود را بازیابی کنید.

توجه بعد از اینکه ” فراموشی رمز عبور” را علامت می زنید با صفحه زیر روبرو می شوید که لازم است به صورت مراحلی که نشان داده ایم پر کنید و در انتها گزینه ” ثبت و اعتبارسنجی” را علامت بزنید:

نحوه چاپ گروهی کارنامه دانش آموزی

نحوه چاپ گروهی کارنامه دانش آموزی

توجه بعد از اینکه مشخصات فوق را وارد کردید می توانید رمز خود را تغییر دهید.

توجهتوجه داشته باشید که حتما شماره تماسی که ارسال می کنید به نام خودتان باشد کد فقط برای شماره تماسی که به نام کاربر هست می تواند ارسال شود.( یعنی شماره تماس با کد ملی باید مطابقت داشته باشد در غیر این صورت با خطا روبرو خواهید شد).


نحوه چاپ گروهی کارنامه دانش آموزی در سیدا 1402-1403 2در مرحله دوم برای چاپ گروهی کارنامه دانش آموزان توسط مسولین بر اساس تصویری که در زیر مشاهده می کنید به ترتیب عمل می کنید:

نحوه چاپ گروهی کارنامه دانش آموزی


نحوه چاپ گروهی کارنامه دانش آموزی در سیدا 1402-1403 3 در مرحله بعد توجه کنید ابتدا حتما ” نوبت” و “کلاس ” مورد نظر را انتخاب کنید و سپس اگر تمایل دارید کارنامه فقط برای چند نفر یا یک نفر خاص چاپ شود رکود مورد نظر را انتخاب کنید. اما اگر قصد دارید چاپ گروهی کارنامه دانش آموزان را انجام دهید، مربع بالایی که کنار ردیف قرار دارد انتخاب کنید که همه دانش آموزان در حالت انتخاب قرار بگیرند و بعد گزینه چاپ گروهی را علامت بزنید:

 نحوه چاپ گروهی کارنامه دانش آموزی برای مسئولین مدارس



چاپ کارنامه در سیدا به صورت تکی

گاهی بنا به ضرورت لازم است کارنامه دانش آموزی را بصورت انفرادی چاپ کرد برای این کار لازم است. برای چاپ کارنامه دانش آموزی در سیدا به صورت تکی می توانید به ترتیب زیر اقدام نمایید:

نحوه چاپ گروهی کارنامه دانش آموزی در سیدا 1402-1403 1  برای انجام این کار بعد از ورود به سامانه ابتدا ” عملیات ضمن خدمت” را انتخاب می کنید سپس ” کارنامه ” را انتخاب کنید و بعد ” کارنامه تحصیلی-تربیتی کیفی ” را انتخاب می کنید بعد از انجام این کار با صفحه زیر روبرو می شوید.

نحوه چاپ گروهی کارنامه دانش آموزی در سیدا 1402-1403 5



نحوه چاپ گروهی کارنامه دانش آموزی در سیدا 1402-1403 2 در صفحه مشاهده شده قسمتی که مشاهده می کنید یعنی چاپ را علامت می زنید و اگر دستگاه به چاپگر وصل باشد می توانید چاپ را انجام دهید.

نحوه چاپ گروهی کارنامه دانش آموزی در سیدا 1402-1403 7



چاپ گروهی لیست کلاس در سیدا 

گاهی لازم است که فرهنگیان چاپ گروهی لیست کلاس در سیدا را انجام دهند. برای این کار بر اساس مراحلی که در زیر مشاهده می کنید می توانید این کار را انجام دهید؛ روش چاپ گروهی لیست کلاس نیز به شیوه زیر می باشد:

نحوه چاپ گروهی کارنامه دانش آموزی در سیدا 1402-1403 1  ابتدا وارد سامانه شوید، سپس روی گزینه ” عملیات ضمن خدمت” کلیک کنید، می توانید وقتی که باز شد چاپ لیست کلاس را علامت بزنید:

نحوه چاپ گروهی کارنامه دانش آموزی در سیدا 1402-1403 9

نحوه چاپ گروهی کارنامه دانش آموزی در سیدا 1402-1403 2 بعد از تیک دار کردن ستون کد گروه دوره، روی علامت “چاپ گروهی” کلیک کنید تا بتوانید چاپ گروهی کارنامه در سیدا را انجام دهید.

نحوه چاپ گروهی کارنامه دانش آموزی در سیدا 1402-1403 11



راهنمای تلفنی برای چاپ گروهی کارنامه در سیدا

اگر برای چاپ گروهی کارنامه در سیدا، با سوال یا مشکل روبرو شده اید، نگران نباشید می توانید از طریق تماس با شماره تلفن ده رقمی مندرج در همین صفحه از راهنمایی سامانه مشاوره استفاده کنید و به راحتی چاپ گروهی کارنامه دانش آموزی را انجام دهید.

کارشناسان این سامانه، آماده اند تا در زمینه نحوه چاپ گروهی کارنامه دانش آموزی شما را راهنمایی و هدایت کنند در صورتی که در این زمینه به مشکل برخورد کردید می توانید با شماره تماس مندرج در همین صفحه تماس حاصل کنید.

تلفن مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور

نحوه چاپ گروهی کارنامه دانش آموزی در سیدا 1402-1403 12

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارنامه گروهی دانش آموزان

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی